Näin unta, jossa olen sekasaunassa ja mulle naurettiin
Kommentit (27)
unikirjan mukaan sauna on elämän ja kuoleman symboli . siellä puhdistuu kaikesta vanhasta. sinänsä hyvä enne. ilmeisesti pelkäät että sinulle nauretaan jonkun tekemäsi muutoksen takia/tai aiot tehdä muutoksen elämässäsi ja pelkäät pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen muisto sekasaunasta on opiskeluajoilta, jolloin vieressä olevalla humalaisella miehellä alkoi seisomaan. Kaverit veivät miehen pois. Minua nauratti tuo:)
Tuo mies oli niin ääliö, että en tiedä osasiko hävetä edes, tai muistiko aamulla mitään. OlisI varmaan kohta yrittänyt käydä suutelemaan tai jotain.
Sekasaunassa on aina hiukan jännittävää.
Vierailija kirjoitti:
unikirjan mukaan sauna on elämän ja kuoleman symboli . siellä puhdistuu kaikesta vanhasta. sinänsä hyvä enne. ilmeisesti pelkäät että sinulle nauretaan jonkun tekemäsi muutoksen takia/tai aiot tehdä muutoksen elämässäsi ja pelkäät pilkkaa.
Ehkä voi olla noin. Ehkä se on vertauskuva epäonnistumisestani ja siksi nauru. Ei siksi, että olisin jotenkin naurunalainen vaan siksi, että muut näkevät mut epäonnistuneena.
ap
Tuon takia en kanssa käy sekasaunassa. Muna on pieni ja se voi alkaa seisoa. Olisi kauheaa.
Muut saunovat, mä juon sen ajan bileissä kaljaa sohvalla.
ap
Ette voisi, koska minimunille nauretaan.