Toiset uupuvat nyt töissään kun tekevät kolmen ihmisen työt työpaikallaan - Toiset somettavat siitä kuinka joutuvat availemaan edellisvuoden joulukalenterin luukkuja tylsyyteensä kotisohvallaan
Kyllä meillä ihmisillä on niin eriasteisia murheita.
Kommentit (55)
En ymmärrä kirjoitti:
Miten joku voi edes tehdä kolmen työt? Minulla on joka päivä 7,5 tuntia töitä (ja nämä laskutetaan asiakkaalta eli töitä tosiaan on tämän verran).
Jos tekisin kolmen työt, siihen menisi yli 22 tuntia! Eihän tämä ole edes laillista!
Vai onko niin, ettei teillä alunperinkään ole riittävästi töitä, ettekä vaan halua tehdä koko työpäivää (7,5h) töitä?
Jos esim. kolmesta teho-osaton sairaanhoitajasta vain yksi on töissä niin jättääkö hän 2/3 potilaista hoitamatta? Tuskin
Auttaisin mielelläni jotain mukavaa vanhusta. Harmi etten tunne yhtäkään sellaista. Yksinäiset ja kivat vanhukset saa ilmoittautua, käyn kaupassa, siivoan ja autan kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Jakakaa niitä töitä muillekin. Teistä töissäolijoista se muutos lähtee
Ei, vaan työnantajasta ja rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisin mielelläni jotain mukavaa vanhusta. Harmi etten tunne yhtäkään sellaista. Yksinäiset ja kivat vanhukset saa ilmoittautua, käyn kaupassa, siivoan ja autan kaikessa.
Jätä lappu rappukäytävään. Täältä tuskin heitä tavoitat.
Kai se töitä tekee kun on varaa matkustella tauotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin mielelläni töissä.
En välttämättä pääse vuosiin, koska nyt alkaa lama - jo kolmatta kertaa elämäni aikana.
Sama juttu. Viisi vuotta työttömänä työnhakijana takana, eläkkeeseen (joka tulee olemaan todella pieni) on vielä reilut kymmenen vuotta aikaa. Tekisin mielelläni vaikka ne kolmen ihmisen työt tai istuisin kotona nauttimassa täyttä palkkaa tämän toivottomuuden sijaan.
Tervetuloa siivoamaan sairaalaa. Sijaisuuteen et tarvitse alan koulutusta. Täällä systeemi kaatuu jo nyt. T:PSHP:sta
Linkki lähteeseen, tai pidä turpas kiinni, trolli.
Mihin helvetin lähteeseen? Mun lähteeni on työvuorolista, 2 osastolla päivässä, pitkää päivää pitäisi koko ajan olla tekemässä. Haastatteluajan saanee siivoustyönjohtajalta, jos he poikkeuspalavereiltaan ehtivät ketään rekrytoimaan. Vakirepla "tiedättekö jonkun joka voisi tulla?". Niin ja varastokuormasta puuttuu M-koon nitriilikäsineet, puolen litran käsidesit, pitkähihaiset suojatakit ja yllätys yllätys, vessapaperi.
Ei sillä, me eletään kyllä puolisonkin tuloilla jonkun aikaa, jos tästä tehdään vielä typerämpää.
Tänään väitit että potilaan kuolleen Koronaan. Samalla nimimerkillä. Paskainen trolli..
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kirjoitti:
Miten joku voi edes tehdä kolmen työt? Minulla on joka päivä 7,5 tuntia töitä (ja nämä laskutetaan asiakkaalta eli töitä tosiaan on tämän verran).
Jos tekisin kolmen työt, siihen menisi yli 22 tuntia! Eihän tämä ole edes laillista!
Vai onko niin, ettei teillä alunperinkään ole riittävästi töitä, ettekä vaan halua tehdä koko työpäivää (7,5h) töitä?
Jos esim. kolmesta teho-osaton sairaanhoitajasta vain yksi on töissä niin jättääkö hän 2/3 potilaista hoitamatta? Tuskin
Jos hän tekee normaalin 7,5 h päivän ja ehtii hoitaa ”ylimääräisiäkin” potilaita niin sehän on vaan hyvä. Tehokas päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä pääse vuosiin, koska nyt alkaa lama - jo kolmatta kertaa elämäni aikana.
Sama juttu. Viisi vuotta työttömänä työnhakijana takana, eläkkeeseen (joka tulee olemaan todella pieni) on vielä reilut kymmenen vuotta aikaa. Tekisin mielelläni vaikka ne kolmen ihmisen työt tai istuisin kotona nauttimassa täyttä palkkaa tämän toivottomuuden sijaan.
Tervetuloa siivoamaan sairaalaa. Sijaisuuteen et tarvitse alan koulutusta. Täällä systeemi kaatuu jo nyt. T:PSHP:sta
Linkki lähteeseen, tai pidä turpas kiinni, trolli.
Mihin helvetin lähteeseen? Mun lähteeni on työvuorolista, 2 osastolla päivässä, pitkää päivää pitäisi koko ajan olla tekemässä. Haastatteluajan saanee siivoustyönjohtajalta, jos he poikkeuspalavereiltaan ehtivät ketään rekrytoimaan. Vakirepla "tiedättekö jonkun joka voisi tulla?". Niin ja varastokuormasta puuttuu M-koon nitriilikäsineet, puolen litran käsidesit, pitkähihaiset suojatakit ja yllätys yllätys, vessapaperi.
Ei sillä, me eletään kyllä puolisonkin tuloilla jonkun aikaa, jos tästä tehdään vielä typerämpää.
Tänään väitit että potilaan kuolleen Koronaan. Samalla nimimerkillä. Paskainen trolli..
Mä olen tänään ollut töissä klo 6-14, vaatimattomasti vain kahdella osastolla. Nuo edeltävät viestit kirjoitin kahvitauolla. TA 8:lla ei pitäisi olla koronapotilaita, ne kohortoidaan pääsylttytehtaalle. Enkä helvetissä mene sinne. Olen sytkynsyöjänä riskiryhmää, odotan sairaanhoitopiirin linjausta työnteostani, totaalivittuuntunut noroepidemian kaataessa henkilökuntaa ja kaiken muun tökkiessä tiedonkulusta lähtien, eivätkä typerät herjasi todellakaan naurata. >Toivottavasti se asiallinen tyyppi sai soitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko nämä tylsistyneet somevaikuttajat mennä vaikka auttamaan uupuneita hoitajia arjessaan? Vanhukset tarvitsevat myös apua esim. kaupassa käyntiin.
Eikö ne oo karanteenissa melkein kaikki✈😷
Karanteenin jälkeen sitten. .Ei vaan taida muiden hmisten auttaminen olla näillä ensimmäisenä mielessä.
Av-mammoillako on?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä lappu rappukäytävään. Täältä tuskin heitä tavoitat.
Ajatus on tärkein! Eiköhän hänen kilpensä ole tolla kiillotettu ja voi rauhassa jatkaa somessa huutelua miten Siepin tai Maisan sietäis mennä sairaaloita siivoomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vain, mutta viimeistään parin tunnin siivoamisen jälkeen saisitte nostaa minut paareille ja työntää lumbago-osastolle kipua itkemään.
Olin 80-luvulla monta kertaa kesätöissä siivoojana ja tiedän tarkkaan, että en pysty sellaiseen työhön enää.
Onkos miinustelijoilla mielipidettä? Kenen etu olisi se, että lähtisin työhön, josta lähtisin sairauslomalle ja byrokratian rattaisiin ehkä jo perehdytyksen aikana?
Miinustelijoilla ei edelleenkään näytä olevan mitään sanottavaa.
Millainen ihminen on sitä mieltä, että työhön on pyrittävä ja "mentävä", vaikka sitä ei varmasti pysty tekemään? Työnantajan edustaja se ei ainakaan ole, eikä työpari tai samankaltaisen tiimin tai työpaikan työntekijä. Työterveyshoidosta ei taatusti löydy puoltajia. Keitä jää jäljelle? Tyhjänhuutelijat. Niitähän tällä palstalla riittää.
12 tuntia tänään töissä 20 minuutin tauolla! Mikä tylsyys?
Vierailija kirjoitti:
12 tuntia tänään töissä 20 minuutin tauolla! Mikä tylsyys?
voimia
Naapurissa asuu pariskunta jossa molemmat hoitajia. Olemme jo sopineet heidän kanssaan että tarvittaessa käymme heidän puolestaan kaupassa ja vaikka teemme ruokaa tuplamäärän jotta heillekin riittää. Samoin heidän "Mustin" ulkoilutuksen voimme hoitaa ynnä muuta missä apu kelpaa. Todennäköisesti he pian lähes aina töissä ja me olemme jo aina kotona luoja ties kuinka kauan.
Jakakaa niitä töitä muillekin. Teistä töissäolijoista se muutos lähtee