Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä apua tarjoatte muille nyt korona-tilanteessa?

Vierailija
17.03.2020 |

Miten tuetaan tuttavia ja läheisiä tässä tilanteessa oikein, pitäen samalla huolen omasta ja muiden terveydestä?
Onko tähän jotain ohjeistuksia jossain?
Että miten toisaalta välttää kontakteja ja kuinka paljon niitä pitää välttää, ja kuinka toisaalta pitää huolta muista ihmisistä koronan vaikuttaessa elämään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan juuri eronneille n. 40lle kauniihkoille naisille turvallista kainaloa minne päästä koronamaailmaa hetkeksi turvaan.

M

Vierailija
2/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on outoja oireita joten en voi auttaa muita kuin eristämällä itseni. Onneksi läheinen sanoi että yrittää hakea lemmikeilleni ruokaa, minulla olisi 15min metromatka suuntaansa joka tuntuu liian riskialttiilta tässä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen palveluksen pysymällä kotonani. Toivottavasti näin toimii muutkin.

Vierailija
4/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen palveluksen pysymällä kotonani. Toivottavasti näin toimii muutkin.

Tämä ja tämä on myös tarkoitus. Ei tarvi lähteä nyt keksimään ap mitään tommosia.

Vierailija
5/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilleni toimitamme ruokaa, mutta jos tilanne pahenee, hänen täytyy tilata itse itselleen ruokaa ja muita tarvikkeita.

Vierailija
6/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt tarjoan sitä, että en tarjoa mitään ja pysyn kotona. Normaalisti olen avulias, mutta nyt pysyn poissa, koska se auttaa ajan yli enemmän.

Vierailija
7/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tuttavaperheet ja -vanhukset, millaista apua ootte mahdollisesti heille tarjonneet?

Vierailija
8/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti, nuoret perusterveet ihmisetkö ei voi tässä tilanteessa tarjoutua auttamaan esim. tuttuja lapsiperheitä? Vaan on parempi ettei ole heihin fyysisessä kontaktissa? Onko tähän jotain konkreettisia ohjeita jossain?

Vierailija
9/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. tuttavaperheet ja -vanhukset, millaista apua ootte mahdollisesti heille tarjonneet?

En mitään. Autan sitten kun on sen aika, jos pystyn. Tapanani ei ole tyhdä tyhjiä lupauksia, tilanteessa joka voi äityä vakavaksikin.

Vierailija
10/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimme antaa henkistä tukea läheisillemme esim. whatsapilla tai vaikka somessa. Soittaa isoäidille ja jutella hetken aikaa. 

Vierailija
11/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilleni jätin pari kassillista ruokaa rapulle ettei heidän itse tarvitse sinne kauppaan mennä kun ovat sen 70+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme