Eilen uutisissa ilmoitettiin että koulut sulkeutuvat. Aamulla Wilmassa luki että koulut sulkeutuvatkin HUOMENNA
Saisko ensi kerran selkeämpää infoa kun en mä ainakaan laittanut lapsia tänää kouluun..
Kommentit (13)
Ainakin radiossa eilen selvästi kerrottiin, että koulut sulkeutuvat keskiviikkona ja tänään ovat vielä auki siksi, että kaikki eivät yksinkertaisesti ehdi järjestää asioita yhdessä yössä. Opettajatkaan, joiden pitää vaihtaa opetussuunnitelmat etäopetukseen. Eli tänään ei enää ollut läsnäolopakkoa koulussa mutta sinne sai mennä.
Kyllä se eilen sanottiin että koulut sulkeutuvat keskiviikkona. Tänään saa mennä kouluun hakemaan ohjeistusta etäopetukseen.
Onko AP trolli vai kehitysvammainen?
Suomessa on ollut oppivelvollisuus ties kuinka kauan ja silti ihmiset eivät osaa lukea eivätkä ymmärrä kuulemaansa.
Eilen on hallitus sanonut että koulujen sulkeutuminen tapahtuu keskiviikkona eli huomenna siksi, että perheillä on välissä yksi päivä varautua muuttuvaan tilanteeseen.
Turhaan sinne ei kyllä olisi kannattanut mennä. Nyt ei olla missään sellaisessa tilanteessa, että viimeinen koulupäivä ja huomenna alkaa loma, vaan opetus jatkuu etänä.
Stana ettekö te oikeesti yhtään keskity!!!!!!!!! Hallituksen linjaukset tulee voimaan huomenna 18.3.
Eilen uutisissa kyllä ilmoitettiin, että koulut sulkeutuvat huomenna. Tänään suositeltiin jo jäämään kotiin, mutta koska koulu on auki, niin koululle on ilmoitettava, että lapsi on pois. Näin ainakin itse tein oman lapseni kohdalla.
Jos sanotaan, että poikkeuslaki otetaan käyttöön keskiviikkona ja tämän poikkeuslain johdosta pystytään määräämään koulut yms. kiinni, niin eikö se ole ihan täysin järkeenkäypää, että kyseiset poikkeustoimet tulevat voimaan silloin keskiviikkona? Kannattaa pitää huolta lukutaidosta.
Ap:n kannattaa osallistua lapsen kanssa siihen etäopetukseen. Lukutaito heikommalla tasolla kuin minun ekaluokkalaisellani.
Hallituksen linjaukset piti lukea. Selvästi kerrottiin, että 18.3. Koulut kiinni.
Kappas ,kun sanovat ,että sulkeutuu 18 pna . Kyllä olette tyhmiä.
Ap varmaan tarkoitti, että onko pakko mennä kouluun tänään. Itse käsitin että ei ole.
Opettele lukutaito uusiksi