Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitokset presidentti Niinistölle!

Vierailija
17.03.2020 |

Kokenut otti hommat hallintaan, todella valtiomiesmäisesti. Myös hallitus tulee olemaan kiitollinen meidän presidentille. Pelasti paljon heidän uskottavuudestaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sale! sale! sale!

Vierailija
2/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö on loistava presidentti ja vetoaa varmasti moneen. Tässäkin tilanteessa hän pienen lapsen isänä ymmärtää varmasti lapsiperheiden tunteita, nuoren vaimonsa kautta nuoria, ja itse riskiryhmään kuuluvana vanhempia kansalaisia. Kiitos Sauli.

Vierailija
4/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
5/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vaiks vähä mietityttää se ihmisten lähentyminen ja yhteenkuuluvuuden lisääntyminen, et siis miten se nyt, kun ei ole sitä kohtaamista ei nisun viemistä naapurin kahvipöytään

Ajatellaanko tässä jo tulevia palkkaneuvotelujakin :O

Vierailija
6/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä

Vaiks vähä mietityttää se ihmisten lähentyminen ja yhteenkuuluvuuden lisääntyminen, et siis miten se nyt, kun ei ole sitä kohtaamista ei nisun viemistä naapurin kahvipöytään

Eiköhän yhteenkuuluvuuden lisääntymisellä tarkoiteta nimenomaan sitä henkistä puolta, toisesta välittämistä, toisen asemaan asettautumista. Unohdetaan se Minä, ainakin vähäksi aikaa.

Vierailija
7/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sale teki sen mitä pitikin, kun hallitus vain jahkaili, pakoili vastuuta thl:n selän taakse ja oli lähes kykenemätön tekemään pitkän linjan päätöksiä.

Vierailija
8/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo selvästi nähtävissä että hallitus ei pystyny tekemään kovia päätöksiä. Sitten yhtäkkiä kelkka kääntyy, niin selvää on että Niinistö vaikutti asiaan. Onneksi.

Vierailija
9/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä

Eiköhän yhteenkuuluvuuden lisääntymisellä tarkoiteta nimenomaan sitä henkistä puolta, toisesta välittämistä, toisen asemaan asettautumista. Unohdetaan se Minä, ainakin vähäksi aikaa.

Tästä ei ainakaan vielä ole minkäänlaista näyttöä.

Jäin ilman WC-paperia, panadolia, ei ollut jauhoja eikä hiivaakaan ja makaronitkin oli viety.

Mä epäilen kyllä, että tässä käy ihan päin vastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan