Kiitokset presidentti Niinistölle!
Kokenut otti hommat hallintaan, todella valtiomiesmäisesti. Myös hallitus tulee olemaan kiitollinen meidän presidentille. Pelasti paljon heidän uskottavuudestaan.
Kommentit (9)
Meillä on paras presidentti.
Niinistö on loistava presidentti ja vetoaa varmasti moneen. Tässäkin tilanteessa hän pienen lapsen isänä ymmärtää varmasti lapsiperheiden tunteita, nuoren vaimonsa kautta nuoria, ja itse riskiryhmään kuuluvana vanhempia kansalaisia. Kiitos Sauli.
Niinpä
Vaiks vähä mietityttää se ihmisten lähentyminen ja yhteenkuuluvuuden lisääntyminen, et siis miten se nyt, kun ei ole sitä kohtaamista ei nisun viemistä naapurin kahvipöytään
Ajatellaanko tässä jo tulevia palkkaneuvotelujakin :O
Vierailija kirjoitti:
Niinpä
Vaiks vähä mietityttää se ihmisten lähentyminen ja yhteenkuuluvuuden lisääntyminen, et siis miten se nyt, kun ei ole sitä kohtaamista ei nisun viemistä naapurin kahvipöytään
Eiköhän yhteenkuuluvuuden lisääntymisellä tarkoiteta nimenomaan sitä henkistä puolta, toisesta välittämistä, toisen asemaan asettautumista. Unohdetaan se Minä, ainakin vähäksi aikaa.
Sale teki sen mitä pitikin, kun hallitus vain jahkaili, pakoili vastuuta thl:n selän taakse ja oli lähes kykenemätön tekemään pitkän linjan päätöksiä.
Olihan tuo selvästi nähtävissä että hallitus ei pystyny tekemään kovia päätöksiä. Sitten yhtäkkiä kelkka kääntyy, niin selvää on että Niinistö vaikutti asiaan. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä
Eiköhän yhteenkuuluvuuden lisääntymisellä tarkoiteta nimenomaan sitä henkistä puolta, toisesta välittämistä, toisen asemaan asettautumista. Unohdetaan se Minä, ainakin vähäksi aikaa.
Tästä ei ainakaan vielä ole minkäänlaista näyttöä.
Jäin ilman WC-paperia, panadolia, ei ollut jauhoja eikä hiivaakaan ja makaronitkin oli viety.
Mä epäilen kyllä, että tässä käy ihan päin vastoin.
sale! sale! sale!