Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sitten ehtii remppailla ja laittaa kuntoon kodin keskeneräiset projektit

Vierailija
17.03.2020 |

Sekä muut rästihommat

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pääseekö rautakauppaan ostaan nauloja?

Vierailija
2/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siinä etätöiden ja lasten opettamisen välissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Tilanne on nyt tämä.

Otetaan siitä kaikki positiivinen ilolla vastaan ja minimoidaan haitat. Suomalaiset ovat kestäneet paljon kovempiakin tilanteita, kyllä me nyt tämä kestetetään!

Vierailija
4/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohoh kirjoitti:

Ai siinä etätöiden ja lasten opettamisen välissä?

Vali vali.

Vierailija
5/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just hyvä ja oikea asenne. Mä olen tässä aloittelemassa keittiön kaappien järjestämistä. Aion käydä koko kodin läpi.

Vierailija
6/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän sen ajattelisi olevan.

Kotonakin useimmat viettävät enemmän aikaa, joten kenties mukavampi olla suhteellisen siisitissä kodissa.

Vierailija
7/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen just pelännyt. Kaikki remonttireiskat alkavat kerrostalossa paukutella nauloja ja jyryyttää iskuporakoneella päivät pitkät, kun itse yritän tehdä etätöitä ja pitää esim. skypepalaveria asiakkaan kanssa.

Vierailija
8/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontointi 😂

Vierailija
9/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienessä rivarissa ja ajattelin että itse tapetoimalla pari seinää säästää työn kustannukset eli ~600€.

No, projektissa nyt mennyt pohjamaalauksineen 20 tuntia eikä loppua näy. Vielä vittumainen kuviokohdistettava tapetti josta voin syyttää vain itseäni.

Joskus olisi parempi vain purra hammasta ja maksaa se ammattilainen paikalle..

Vierailija
10/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on just hyvä ja oikea asenne. Mä olen tässä aloittelemassa keittiön kaappien järjestämistä. Aion käydä koko kodin läpi.

Sama. Ajattelin koluta vaatekaapit ja vaatehuoneen läpi. Lajitella ja tuulettaa kaikki vaatteet, pyyhkiä hyllyt jne.

Vierailija
11/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on tottakai todella ikävä asia, mutta yritetään miettiä myös positiivisia puolia, jotta jaksaa kaiken tämän keskellä😊

T. Ap

Vierailija
12/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oikein hyvä aika kevätsiivoukselle/suursiivoukselle.

Vierailija
13/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aimo kasa kirjoja joita pitäisi lukea😄 Sellaisiakin projekteja ehtii nyt tehdä.

Vierailija
14/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän pädette. Oikeesti roikutte netissä, vedätte bissee ja sipsit ratisee nassuun.

Vierailija
15/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, kevät tulee ja puutarha odottaa töineen. On vasta aloitettu joten hommaa riittää kasvihuoneen rakentamista myöten:D Autotallin varasto järjesteltiin viimeviikolla kun oli aikaa, kotitoimistolla ollaan ja tehdään töitä se mitä on. Ei tule täyttä päivää millään. 

Vierailija
16/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on oikein hyvä aika kevätsiivoukselle/suursiivoukselle.

Tehty, tulipa hyvä olo!

Nyt on nuohottu kaikki lattialistat ja sängyn alusetkin kunnolla, viikkosiivous ei kuitenkaan ole yhtä tehokasta. Kohta tyhjennän ja pesen vaatekaapit, tuuletan ja puistelen kaikki vaatteet ulkona. Ikkunoiden pesu saa vielä odottaa. 

Vierailija
17/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa, mutta vain mietin. Päätin sittenkin vain nukkua paljon, ulkoilla ja toljottaa telkkaria. Otan levon kannalta, mutta mukavaa niinkin.

Vierailija
18/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako pankista remonttilainaa kun lomautus uhka on päällä?

Vierailija
19/19 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teille sitä aikaa vapautuu noin paljon? Minulta vapautui vain työmatkoihin käytettävä aika, noin tunti päivässä. Edelleen teen töitä 7.5 h päivässä. Pari teatteriesitystä peruuntu mutta ei minulla muita menoja ollut lähiviikoille kalenterissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä