Muita kipeänä?
Toista viikkoa nyt kipeänä. Oireina seuraavia
-pientä lämpöä
-olotila heittelee
-kipeä olo
-päänsärky
-yskä
Nämä nyt hieman helpoittaneet mutta nyt heti herätessäni alkoi ihmeellinen huimaus. Ei mua huimaa koskaan, mut nyt tuntuu et ei kunnolla pysy pystyssä. Onko muilla vastaavaa?
Kommentit (11)
Mittaa verenpaine, lämpö, hengitystiheys, syke, veren happipitoisuus ja virtsan erittyminen. Tarkkaile tietoisuutta.
Olen myös silleen vähän kipeä. Minulla on astma ja ei kyllä ole tavatonta, että on jotain. Mutta tämä olo jotenkin eroaa. Lievä päänsärky, lapaluiden ja rintalastan alla kiputila, lievää yskää koko ajan, hengenahdistusta, ei kuumetta, ei muita flunssaoireita.
Kiva kun justiin olisi lisätöitäkin tarjottu enkä uskalla mennä.
Jospa oonkin näitä lievästi sairastuneita.
Oletko juonut riittävästi? Nestehukka? Mulla myös paha niska/hartiajumi tekee huimausta, ehkä voi olla sekin jos olet nyt lähinnä makaillut kotona etkä liikkunut.
Vierailija kirjoitti:
Mittaa verenpaine, lämpö, hengitystiheys, syke, veren happipitoisuus ja virtsan erittyminen. Tarkkaile tietoisuutta.
Mistä niitä happipitoisuusmittareita nyt saikaan? Tokmanni?
"heti herätessäni alkoi ihmeellinen huimaus. Ei mua huimaa koskaan, mut nyt tuntuu et ei kunnolla pysy pystyssä. Onko muilla vastaavaa?"
Kyllä. Huimaus alkoi itsellä viime tiistaina 10.3. klo 6.30 ja sama jatkuu vieläkin. Huimaus ja siitä johtuva pahoinvointi on itsellä ainoat oireet.
Ihmettelen tosi paljon tätä huimausta koska mua ei oo elämäni aikana koskaan aiemmin huimannut.
Samanlaiset oireet (myös huimaus) itsellä lievinä jo kuukauden. Joten epäilen että ei kyllä ole koronaa vaan joku muu kiertävä virus kun en ole ollut ulkomailla enkä tavannut ketään siellä käynyttä.
Samanlaista täälläkin, 1.5 viikkoo jo kestänyt. Alkoi kurkkukivulla, muuttui kuivaksi yskäksi, siitä taas kurkkukivuksi, lauantaina nosti kuumeen ja kuumetta yhä. Päätä, silmiä ja jäseniä särkee.
Olet kipeänä, ja on kipeä olo. Varsinainen serlokki.