Minä ihmettelen tässä tilanteessa ihmisiä jotka nyt masentelee ja itkee miten yksinäisyys ahdistaa
Eikö introverteille juuri ole voimauttavaa kun saa olla yksin ja kaikki sosiaaliset kanssakäymiset on epidemiam ajan tauolla?Sitä paitsi tämä erakkoelämä ja eristäytyminen tekee meille kaikille vain hyvää kerrankin saa omaa aikaa ja on omaa rauhaa miettiä syvällisiä asioita ja kanavoida energiansa luovuuteen.
Kommentit (5)
Saisikin mutta ei. Omaa aikaa vielä vähemmän tarjolla kun kaikki kotona ja töissä käytävä. En muutenkaan kyläile, olen ilmeisesti astetta introvertimpi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole introverttejä ja vaikka olisi ei se tarkoita, että nauttii yksinäisyydestä
Minsi sitten sellainen ihminen on yksin tai on yksinäinen jos ei siitä nauti? Minä luulin että ovat yksin omasta tahdostaan ja haluavat olla yksin kun ovat passiivisia tilanteen suhteen.
Sua mä ihmettelen. Jos susta on kivaa eristäytyä, niin hyvä. Minusta tämä tilanne on äärimmäisen ikävä.
Monet ei kestä yksinäisyyttä, tai perhettään. Yhtään.
Ei kaikki ole introverttejä ja vaikka olisi ei se tarkoita, että nauttii yksinäisyydestä