Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytöeläimistä

Vierailija
27.06.2006 |

Olen ajatellut hankkia leikatulle tyttökissallema kaverin ja päädyin siihen tulokseen että lienee paras ottaa jostain hoitolasta koditon kissa. Jos joku osaisi vastata mulle pariin kysymykseen?

-ovatko löytökissat yleensä jo valmiiksi leikattuja, rokotettuja ja madotettuja?

-Antavatko sieltä kissaa ihan täysin sisäkissaksi? Minä en uskalla päästää kissoja ulos yksikseen hullujen potkittaviksi:( valjaissa pääsee ulkoilemaan.

-Missä hinnoissa liikkuvat suunnilleen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HESY taitaa antaa eteenpäin vain leikattuja ja madotettuja kissoja. Mielellään sisäkissoiksi.

Muilla paikkakunnilla vaihtelee, useimmissa kissat tulevat eläinlääkärin pikasilmäyksen kautta, madotuksia ei anneta eikä kissoja leikata.

Hinta on ihan suojasta ja kunnasta kiinni. Kysy omalta paikkakunnaltasi.

Madotuksen hinta on jotain 6 euroa maks, jos ostat apteekista itse. Leikkaaminen maksaa 50-100 euroa, riippuen sukupuolesta.

Vierailija
2/2 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa maksoi vain 15 euroa eli lähinnä hyväntekeväisyyttähän se heidän toimintansa on. Kissat kun kuitenkin kuluttavat paljon tuota enemmän. En usko, että siellä käy eläinlääkäriä kissoja katsomassa, jos ovat päällisin puolin terveitä. Matokuurin kissat saivat. Omalla pennullani oli tosin korvapunkkeja, jotka ilmeisesti olivat peräisin jo emolta. Sisäkissa omani on. Sain eläinkodista aivan ihanan ja rakkaan lemmikin, jos vielä joskus hankin kissan haen senkin varmasti kissakodista. Tuntuu mukavalta antaa kodittomalle koti. Tosin kissanpennunhan pelastaa ottaessaan se esim. maatilalta, koska valitettavasti nykyäänkin on vielä tapana usein lopettaa ei toivotut pennut... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi