Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Life saver: Koronakäsi ja ei-koronakäsi. Lue tämä, oikeasti!

Vierailija
16.03.2020 |

Työpaikan kahvihuoneessa ahdisti, kun joka paikkaan on joku koskenut. Korona voi vaania. Ei käsiä voi pestä siinä joka välissä, kun ottaa eväät, kaataa kahvia yms.

Ratkaisu: Valitaan koronakäsi ja ei-koronakäsi.

Ensin valinta, kun seuraavan kerran huomaattasi näpläät naamaasi, valitse se käsi ei-korona kädeksi. Todennäköisesti sillä samalla huomaatta rapsuttelet naamaasi jatkossakin.

Toinen käsi on koronakäsi, jota käyttäen kikkailet kahvin, avaat eväspaketin yms. (toki tätäkin ennen: Käsien pesu) Ei-korona kättä varjellaan pesun jälkeen viimeiseen asti, sillä tartutaan leipään tms syödessä.

Jos prosessi pettää, vielä pesu ennen ruokailua.

Ovia avatessa, nappuloita painellessa yms on helppo muistaa riskitilanne ja siinä muistaa käyttää koronakättä.

Tämä ei ole vitsi ; )

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku nappaa sun idean ja alkaa tehdä rahaa sillä.

Vierailija
2/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino on myös lakata kynnet eri värisiksi. Mitä ärjympää neonlakkaa niin sitä parempi.

Jos ei halua lakata kynsiään niin voi vetää permanent marker-tussilla vaikka kuvion toiseen käteen.

Ihminen ei näplää kasvojaan jos molempien peukaloinen ja etusormien ylimpien nivelten ympärille on vedetty renkaat tussilla. Silmät reagoivat tottumattoman näkyyn ja kädet pysähtyvät ennen kuin koskettavat kasvoja.

Sormuksia ei kannata pitää näinä tautisina aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama idea kuin kehittymättömillä kulttuureilla ajalta ennen klosettia ja wc-paperia. Hygieniaa hoidettiin vasurilla ja ruoka suuhun oikealla, jolla myös käteltiin.

Ap

Vierailija
4/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi keino on myös lakata kynnet eri värisiksi. Mitä ärjympää neonlakkaa niin sitä parempi.

Jos ei halua lakata kynsiään niin voi vetää permanent marker-tussilla vaikka kuvion toiseen käteen.

Ihminen ei näplää kasvojaan jos molempien peukaloinen ja etusormien ylimpien nivelten ympärille on vedetty renkaat tussilla. Silmät reagoivat tottumattoman näkyyn ja kädet pysähtyvät ennen kuin koskettavat kasvoja.

Awesome!

Vierailija
5/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awesome!

#antikoronakynnet

Vierailija
6/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi ihminen on ährännyt oven kahvaa takin liepeen kanssa tms. Tälle on tilaus!

Vierailija
7/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italianlentoja ei estetty, mutta suomalaiset kaupunkisissit pysäyttää koronan pienillä yllättävillä teoilla, kuin ninjat!

Vierailija
8/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynsilakka kerää tehokkaasti mikrobeja.

Vierailija
9/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jään kotiin mieluummin.

Vierailija
10/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelen olevani steriilisti pukeutunut lääkäri. Jos meinaa unohtaa, niin voi pitää käsiä yhdessä vatsan edessä.

Vierailija
11/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avaan ovet ja siirrän tuolit ym. hampailla. Kummatkin kädet pysyy puhtaana.

Vierailija
12/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

13/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea.

Kaupassa asioidessaan kannattaa myös pitää käsineitä käsissä (tai ainakin siinä koronakädessä). Kun kädessä on villainen tai nahkainen käsine, ei sillä tule epähuomiossa vaikka hierottua silmää tai nenää.

Vierailija
14/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tuota jo pitkään joka päivä

T. OCD

Vierailija
15/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytännössä noudattanut tuota kokoajan. Olen oikeakätinen mutta jostain syystä hiplaan naamaa vasurilla.

Vierailija
16/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kynsilakka kerää tehokkaasti mikrobeja.

Kynnenaluset niitä keräävät. Siksi lyhyet kynnet ovat nyt must! En ole ikinä nähnyt kenenkään pitkäkyntisen pesevät julkisessa vessassa muutenkaan kynnenalusiaan omalla kunsiharjallaan vaikka minikynsiharjoja on myyty 20 vuotta.

Vierailija
17/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. OCD

Sama. Oon tehnyt myös ainakin 10 vuotta.

Vierailija
18/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. OCD

Sama. Oon tehnyt myös ainakin 10 vuotta.

Sama. Mulla on jopa eri sormet eri objektien koskemiseen.

Vierailija
19/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vaan kaikki harrasteta anaaliseksia? Kuten olet varmaan jo huomannut ei yksikään tunnettu anaaliseksin harjoittaja ole saanut korona taruntaa? Kiinalaiset lääkärit on yrittänyt kertoa tätä meille mutta uskonnollinen media on sensuroinut tiedon meiltä.

Vierailija
20/20 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käytännössä noudattanut tuota kokoajan. Olen oikeakätinen mutta jostain syystä hiplaan naamaa vasurilla.

Entäs emätintä? Toisen tai omaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän