Eikö tämä paljasta sen että kokoomus ja persut eivät suostuneet sulkemaan rajoja kun kepu siihen nähtävästi suostuu
Kommentit (16)
Eikös persut vaatinut rajojen sulkemista jo viime viikolla? Itse asissa jo viisi vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Eikös persut vaatinut rajojen sulkemista jo viime viikolla? Itse asissa jo viisi vuotta sitten?
No miksi eivät sitten sulkeneet? Ei se ainakaan kepusta selvästikään jää kiinni.
Kenelle se on ollut vielä epäselvää? XD
Persut määrää, persut hallitsee!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi eivät sitten sulkeneet? Ei se ainakaan kepusta selvästikään jää kiinni.
Oletko vammainen? Miten persut olisivat voineet yksin mitään sulkea jos muut ovat vastaan. Ei vttu olet TYHMÄ. Viikko sitten mm.marinit ja muut olivat sitä vastaan ja viisi vuotta sitten keskusta oli rajalla haarat levällään ottamassa vieraat vastaan. Onko joku muistikatkos vai oletko joku 18v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vammainen? Miten persut olisivat voineet yksin mitään sulkea jos muut ovat vastaan. Ei vttu olet TYHMÄ. Viikko sitten mm.marinit ja muut olivat sitä vastaan ja viisi vuotta sitten keskusta oli rajalla haarat levällään ottamassa vieraat vastaan. Onko joku muistikatkos vai oletko joku 18v?
Eipä näytä olevan keskusta rajojen sulkemista vastaan. Ei ollut edes kepulainen puolustusministeri silloin kun laukunkantaminen alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oosko kenties... kröhöm.... provo.
Eikö tämä näytä sen, että ensin pitää tehdä laki, jotta sulkeminen on mahdollista.
Ilmeisesti irtauduimme nopeasti kansainvälisistä erittäin sitovista sopimuksista joiden purkaminen oli 2015 täysin mahdotonta
Vierailija kirjoitti:
haista vihervassarivalehtelijahyväksikäyttäjä LEHMÄN V*TTU! että jotkut kehtaa, S**TANA!
Yrität poistattaa kiusallisen ketjun, vai?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti irtauduimme nopeasti kansainvälisistä erittäin sitovista sopimuksista joiden purkaminen oli 2015 täysin mahdotonta
Ilmeisesti hallitusten taitotasoissa on eroa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä näytä sen, että ensin pitää tehdä laki, jotta sulkeminen on mahdollista.
Sitä ei voitu tehdä koska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Sipilästä oli.
Aivan eri asia