Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tämä paljasta sen että kokoomus ja persut eivät suostuneet sulkemaan rajoja kun kepu siihen nähtävästi suostuu

Vierailija
16.03.2020 |

Tulipa sitten selväksi sekin tässä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan eri asia

Vierailija
2/16 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös persut vaatinut rajojen sulkemista jo viime viikolla? Itse asissa jo viisi vuotta sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös persut vaatinut rajojen sulkemista jo viime viikolla? Itse asissa jo viisi vuotta sitten?

No miksi eivät sitten sulkeneet? Ei se ainakaan kepusta selvästikään jää kiinni.

Vierailija
4/16 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle se on ollut vielä epäselvää? XD

Vierailija
5/16 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
6/16 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut määrää, persut hallitsee!!!

Vierailija
7/16 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi eivät sitten sulkeneet? Ei se ainakaan kepusta selvästikään jää kiinni.

Oletko vammainen? Miten persut olisivat voineet yksin mitään sulkea jos muut ovat vastaan. Ei vttu olet TYHMÄ. Viikko sitten mm.marinit ja muut olivat sitä vastaan ja viisi vuotta sitten keskusta oli rajalla haarat levällään ottamassa vieraat vastaan. Onko joku muistikatkos vai oletko joku 18v?

Vierailija
8/16 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vammainen? Miten persut olisivat voineet yksin mitään sulkea jos muut ovat vastaan. Ei vttu olet TYHMÄ. Viikko sitten mm.marinit ja muut olivat sitä vastaan ja viisi vuotta sitten keskusta oli rajalla haarat levällään ottamassa vieraat vastaan. Onko joku muistikatkos vai oletko joku 18v?

Eipä näytä olevan keskusta rajojen sulkemista vastaan. Ei ollut edes kepulainen puolustusministeri silloin kun laukunkantaminen alkoi.

Vierailija
9/16 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oosko kenties... kröhöm.... provo.

Vierailija
10/16 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä näytä sen, että ensin pitää tehdä laki, jotta sulkeminen on mahdollista.

Vierailija
11/16 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti irtauduimme nopeasti kansainvälisistä erittäin sitovista sopimuksista joiden purkaminen oli 2015 täysin mahdotonta

Vierailija
12/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haista vihervassarivalehtelijahyväksikäyttäjä LEHMÄN V*TTU! että jotkut kehtaa, S**TANA! 

Yrität poistattaa kiusallisen ketjun, vai?

Vierailija
13/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti irtauduimme nopeasti kansainvälisistä erittäin sitovista sopimuksista joiden purkaminen oli 2015 täysin mahdotonta

Ilmeisesti hallitusten taitotasoissa on eroa.

Vierailija
14/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä näytä sen, että ensin pitää tehdä laki, jotta sulkeminen on mahdollista.

Sitä ei voitu tehdä koska?

Vierailija
15/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Sipilästä oli.

Vierailija
16/16 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut just paras

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan