Meneeköhän kuntosalit kiinni?
Kommentit (55)
Jaa-a. Samaa mietin. Tänään oli vielä auki.
Juuri määrättiin suljettavaksi keskiviikkona.
Esitettiin siis suositus sulkea myös yksityiset harrastustilat. Pakkoa ei ole. Omalla lähialueellani jakautuu noin 50/50 auki-ja kiinnioleviin.
Hallituksen poikkeuslain suositus on, että kaikki harrastuspaikat suljetaan.
No ainakaan joku ladyline ei mene, koska voivat sillä varjolla periä normaalit maksut. Pitävät vain ovet auki, vaikka ei ole yhtään asiakasta. Toivottavasti kaikki tajuavat pysyä poissa saleilta!!!
Yksityisten ja kolmannen sektorin osalta oli suositus, julkisen puolen kuntosalit suljetaan.
Sekö on suuri ongelma just nyt että pääseekö polkemaan kuntopyörää tai kuluttamaan kaloreita nostelemalla rautaa. Kantakaa ruokakasseja KÄVELLEN vanhuksille, niin pysyy kunto yllä ja kaloreiden poltosta on jotain hyötyä.
Vois pysyä kiinni lopullisesti.
Koulut kiinni, ei yli 10 hengen kokoontumisia jne... mutta fitness-fanaatikot tunkevat silti saleille?
Mulla menee kisadieetti pilalle ja viimeistelytreeni pieleen jos sali menee kii.
Julkisen palvelun ylläpidetyt kuntosalit menevät kiinni.
Yksityiset salit päättävät kait itse, meneehän ne kiinni, kun asiakkaita ei käy.
Kiinnostaisi nähdä ihan kasvokkain se ihminen, joka haluaa väkisin nytkin kuntosalille kun niitä kehotetaan välttämään ja julkiset salit määrättiin suljettaviksi.
Seuraavaksi joukkohamstraus painoja ja muita kuntotavaroita urheiluliikkeistä!!
Olen jo hamstrannut palkkaria ja kreatiinia kaapit täyteen!
Kaikki kuntosalit kaiken järjen mukaan suljetaan kun niissä on usein yli 10 henkilöä. Tosin en tiedä viime päivistä kun ei ole huvittanut käydä
Jos yrittäjällä on yhtään järkeä päässään, ovet menee säppiin
Osa menee, osa ei. Oma salisi kyllä tiedottaa, tai voit kysyä aspasta.