Mitä tarkoittaa yli 10 hengen kokoontumisten kielto?
Saako mennä baariin? Entä voiko lapsi mennä ratsastustunnille? Saako lapset leikkiä taloyhtiön pihalla?
Kommentit (226)
Saako punttisalille mennä painoja kolistelemaan?
T: RahkaKeijo
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen kaatamiseksi avattavan kansalaisaloitteen ja sitä tukevan yleislakon kunniaksi järjestettävät juhlat yritetään perua hallituksen päätöksellä! Ovat selvästi peloissaan meidän kannatuksesta!
Kyllä on kaukana talvisodan henki tällaisesta omaan pussiin politikoinnista.
Eikö öyhöttäjät kykene toimimaan yhteistyössä ja näkemään, mikä on oleellista ja mikä e. Tuntuu, että pelkkää muiden moittimista ja jälkiviisastelua taas. Onhan se helppoa, mutta pikkuisen voisi itsekukin miettiä, mitä voisi muiden hyväksi tehdä.
Veljen vauva jää ilman nimeä, kun sen ristiäiset on peruttu... 😱
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen kaatamiseksi avattavan kansalaisaloitteen ja sitä tukevan yleislakon kunniaksi järjestettävät juhlat yritetään perua hallituksen päätöksellä! Ovat selvästi peloissaan meidän kannatuksesta!
Ne, juhlat ja miekkari voidaan järjestää sitten kahdessa osassa.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt ihmiset saa töihin mennä? Vai kaikkiko jää kotiin työttömiksi? :D
Suojapuku, naamari ja kumihanskat käteen. Muutama esimerkillinen kansalainen onkin jo näin toiminut 🤘
Ratsatuskouluja tuskin suljetaan! Harvoin tunneilla yli 10 ihmistä kerralla. :) Opettaja tosin tulee olemaan kontaktissa jopa 50 ihmisen kanssa päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Treenaa kotona
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lapsi nimen silti saa. :) ilmoitettava maistraattiin viimeistään 3 kk syntymästä. Kastaa voi myöhemminkin.
Ei helk.kari jos baarit suljetaan. Alkaakohan mies ryyppäämään kotona. 😣
Vierailija kirjoitti:
Pysykää kotona jos ei ole pakko lähteä ulos!!
Kuinka vaikeaa tämä on ymmärtää?
SÄÄNTÖ SUOMI ja sen auktoriteeti uskoiset LAMPAAT!
Vierailija kirjoitti:
Entäs psyk.polin ryhmäterapiat sun muut?
No mun hoitaja just tänään kertoi et monet potilaat on itse peruneet tapaamiset. Ja kun meillä on noita ulkolaisia lääkäreitä niin nekin on kotimaissaan. Eli toiminta supistuu niin potilaiden kuin henkilökunnan taholta.
Vierailija kirjoitti:
Urheilukeskukset suljetaan.
Myös turhaa liikkumista rajoitetaan, eli sanottiin ettö kaupassa saa käydä, asioita hoitaa, mut ei mitään turhaa. Ettekö te kuuntele mitä sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sille vauvalle nimi saada annettua, kun tämä härdelli on ohi. Hei haloo, onko valoo..
Heppatallit suljetaan kyllä jos valmiuslaki otetaan käyttöön.
Jos 10 hengen kokoontuminen kielletään se tarkoittaa minun mielestäni myös työpaikkoja.Minulla ainakin työyhteisössä kokoonnutaan 8 tunniksi yhteiseen tilaan.Omituista jos vaan kokoukset kielletään.Saman lailla ne työkaverit yhdessä ovat kuin kokouksissa olevat henkilöt.Töitä neuvotaan ja käydään yhdessä tauoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lapsi nimen silti saa. :) ilmoitettava maistraattiin viimeistään 3 kk syntymästä. Kastaa voi myöhemminkin.
Vauva pitää kastaa kun se vielä on puhdas ja viaton eikä maailman tahrima! Halleluja! Siunausta veljellesi!
Vierailija kirjoitti:
Jos 10 hengen kokoontuminen kielletään se tarkoittaa minun mielestäni myös työpaikkoja.Minulla ainakin työyhteisössä kokoonnutaan 8 tunniksi yhteiseen tilaan.Omituista jos vaan kokoukset kielletään.Saman lailla ne työkaverit yhdessä ovat kuin kokouksissa olevat henkilöt.Töitä neuvotaan ja käydään yhdessä tauoilla.
Yrityksiä neuvottiin mahdollisuuksien mukaan sulkemaan ovensa, lukuunottamatta kauppoja ja muita välttämättömiä laitoksia.
Valitettavasti joudumme ilmoittamaan että myös Turun Ruskea Talo joutuu rajoittamaan toimintaansa. Tästedes päästämme vain 5 vierailijaa kerralla tutustumaan kellariimme. Muu toiminta on toistaiseksi keskeytetty.
T: Turun Ruskean Talon tiedoitusosaston ylin juomanlaskija
Virustautien uhatessa kannattaisi noudattaa terveitä elintapoja eikä rasittaa elimistöään väkijuomilla. Laita vaikka valkosipulinkynsiä varpaiden väleihin ja siihen villasukat päälle.
Pisteet sille, joka keksii sarjakuvaviittauksen! :)