Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mies ihastunut minuun?

Vierailija
28.07.2008 |

Puolituttu mies, jonka tiedän tuttavieni kautta, emme ole kuitenkaan jutelleet kuin kerran lyhyesti. Yhteisissä tilaisuuksissa aluksi yllätin hänet useampaan otteeseen katselemasta minua, jolloin käänsi äkkiä päänsä pois. Seuraava vaihe oli pidemmät katseet ja nyt viimeiseksi hymy. Samassa pöydässä ollessamme tuntuu, että hän ei osaa/halua puhua kanssani. Sen sijaan yllätän hänet välillä katsomasta minua intensiivisesti mutta lyhyesti. Mitä olette mieltä, olenko kuvitellut vain kaiken vai voisiko hän olla minuun ihastunut? Ja lisäyksenä vielä, että en ole yrittänyt iskeä häntä millään tavalla, vaan kaikki lähti liikkeelle kun yllätyksekseni huomasin hänen katseensa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän muuta voi eikä kannata, jos olet varattu.

Vierailija
2/14 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän muuta voi eikä kannata, jos olet varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinimeinigiltä ja siksi oli pakko puida asiaa täällä, kun muualla en ikinä kehtaisi tällaisia "se mies vähän katseli mua" -juttuja. :) Katseella on kuitenkin yllättävän voimakas vaikutus (ainakin tietynlaisella) ja siksi se niin on jäänyt vaivaamaan.

Ap.

Vierailija
4/14 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaulasuudelma ole jo vähän liikaa... Silmäpeli ainoa vaaraton laji.

Vierailija
5/14 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tapana flirttailla tuolla tavalla. Tiedän paljon varattujakin miehiä, jotka katselevat muita naisia tuolla tavoin. Mielestäni mulqvisteja. Tuskin menevät katsetta pidemmälle, mutta ovat kai mielestään jotain alfauroksia ainakin omassa mielikuvituksessaan.

Vierailija
6/14 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten katseen analysointia ;)

Nämä katseet eivät ole olleet missään määrin flirttailevia vaan aika totisia. Sellaisia syventyneitä ja intensiivisiä, mutta melko lyhyitä. (Olen itsekin kääntänyt katseeni nopeasti pois, sillä olen varattu). Kuitenkaan ne eivät ole missään määrin epämiellyttäviä.

Vierailija
7/14 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla tylsä elämä kun joka katsetta analysoit?

Vierailija
8/14 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
9/14 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä kyllä pahoittaisin mieleni aika lailla jos mieheni suutelisi jotain naista kaulalle, johon olisi hieman ihastunut. Olisi mielestäni väärin.

Teistäkö olisi ihan ok, että miehenne suutelee toisia naisia kaulalle? MInusta se on tosi intiimiä.

Vierailija
10/14 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä kyllä pahoittaisin mieleni aika lailla jos mieheni suutelisi jotain naista kaulalle, johon olisi hieman ihastunut. Olisi mielestäni väärin.

Teistäkö olisi ihan ok, että miehenne suutelee toisia naisia kaulalle? MInusta se on tosi intiimiä.

Vierailija
11/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on se ongelma? Haluat itsetunnollesi kohotusta? Katseet häiritsevät? Jos katseet häiritsevät niin sano miehelle olevasi varattu ja että tuijottaminen loukkaa. Jos mies ei muuten lähesty sinua niin antaisin vaan olla.

Vierailija
13/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa vaan ei kajota

Vierailija
14/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoa saa vaan ei kajota

Sinäpä sen sanoit, mutta ei 18-45v nykynaiset international luonteeltaan mitään jätä elämättä tai kokematta. . Seurauksista ja sivullisista uhreista viis. Maailma on mun.

Jännitys ja jännämiehet on elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän