Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö Roomaan vaiko Ateenaan, jos saisit valita?

Vierailija
27.06.2006 |

Minä saan valita, mutten osaa päättää...olen kiinnostunut niin historiasta ja " raunioiden potkimisesta" , nähtävyyksistä kuin shoppailusta ja kulttuuristakin, ehkä tuossa järjestyksessä. Mitenkähän hintataso ko. kaupungeissa? Roomassa kävin viimeksi 7 vuotta sitten, joten lienee muuttunut aika lailla, Ateenassa en ole koskaan käynyt. Suositelkaa siis!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinä olet roomassa jo käynyt, lähde ateenaan.

Vierailija
2/11 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateenassa skaala on suppeampi ts. on antiikki ja se arkikaupunki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miten sinne pääsee halviten!

Vierailija
4/11 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa vaikka futari-Tottia. Nam! Kreikkalaiset ovat enemmän limanuljaskoja.

Stockan hulluilta päiviltä kannattaa käydä ostamassa finskin liput. Tosin joutuu jonottamaan, mutta saapahan alle kahdella sadalla suoran lennon. Valitettavasti hulluja päiviä ei ole juuri nyt :(

Varmat päivät on toki aina kun suhautan Roomaan ;-))

t. Impi jakohaara

Vierailija
5/11 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis menisin Roomaan, koska Ateenassa tulee sukulaisissa käytyä tuon tuosta, mutta jos sinä et ole Ateenassa käynyt, niin mene sinne ihmeessä. :o)

Vierailija
6/11 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta - Rooma on NIIN ihana kaupunki että sinne voisin matkustaa useamminkin!

Vierailija
7/11 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu kreikkalainen isä. =)

Vierailija
8/11 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ajattelee matkailua sijoituksena omaan sivistystasoon niin sitten Ateenassa olisi kyllä hyvä käydä.

Vierailija
9/11 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on teillä jaksavia lapsia.

Vierailija
10/11 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomassakin olen ollut, upea kaupunki, mutta kallinpuoleinen Ateenaan verrattuna. Ateenassa on tosin h-tin kuuma keskikesällä!

Vierailija
11/11 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on niin paljon nähtävää, ettei yhdellä reissulla ennätä millään kaikkea mielenkiintoista. Historiaa kun rakastan. Toki Ateenassakin on paljon historiaa, joten ehkä seuraavaksi mennään sinne:) Varasimme lennot netistä, KLF:n lennot olivat. Kahdelta maksoi 480 euroa. Hostellia yritimme varata netistä, mutta kaikkiin olisi tarvittu visa, eikä sitä haluttu matkan takia ottaa, niin turvauduimme sitten matkatoimistoon. Kolmen tähden hotelli Rooman keskustasta maksoi 400 euroa. Eli yhteensä kahdelta reissu tulee maksamaan 880 euroa. Ei minusta kovin paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi