Hallituksen tiedotustilaisuuden alku jo 15min myöhässä
Kuvastaa hyvin hallituksen toimia tämä myöhästyminen 🤦🏼♀️
Kommentit (33)
On jo monta tuntia myöhässä. En ihmettelisi vaikka siirrettäisiin huomiseen.
Entten tentten meininkiä loppuun asti. :D
Senhän piti alunperin olla klo 14.
Uskomatonta välinpitämättömyyttä kansalaisia kohtaan!!
Onko Sanna saanut rampoikuumeen kun oikeasti pitäisi nyt jotain osata sanoakin
Meikkaajat ja kampaajat pääsi tuonne myöhässä, kun eivät saaneet taksia. Siellä on nyt takahuoneessa melkoinen meno päällä.
Meidän firmassa saisi kenkää tuollaisesta myöhästelystä. Mikäli jotain sovitaan niin se pidetään tai jos ei pysty pitämään niin sitten ei pidä sopiakaan. Ketä he luulevat olevansa kun pitävät muita odottamassa. Olisi muutakin tekemistä kun päivystää jotain pienipalkkaisia virkamiehiä.
Mä siellä on viisi naista niin sanotusti päättämässä niin mitä luulet? Meikkiä vielä ehostetaan...
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole isompia ongelmia? Sulle tekis hyvää jokin oikea vastoinkäyminen, opettaisi vähän nöyryyttä.
Jos itse sanon olevani paikalla klo 16 niin silloin olen paikalla klo 16! Tällainen käytös kansaa kohtaan on törkeää. Ei osata tehdä päätöksiä ja jahkaillaan ja jaetaan väärää tietoa. Eli kyllä meillä on iso ongelma tässä.
Huutopierua spaissarihallitukselle
Siellä otetaan vielä rauhoittavia, että uskalletaan tuoda päätökset ilmi ja päätökseen.
Ei ole minkäänlaista auktoriteettia viisikolla.
Täytyy myöntää, että hallitus osoittaa melkoista halveksuntaa kansaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Huutopierua spaissarihallitukselle
Ja huutoripulia.
Siellä on vielä kissatappelu käynnissä kadonneesta huulipunasta.
Eikö ole isompia ongelmia? Sulle tekis hyvää jokin oikea vastoinkäyminen, opettaisi vähän nöyryyttä.