Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittakaa päälle YLE TV1 NYT! Juuri nyt suora lähetys ja kohta hallitus esittää uudet toimet!

Vierailija
16.03.2020 |

Laittakaa päälle YLE TV1 NYT! Juuri nyt suora lähetys ja kohta hallitus esittää uudet toimet!

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirtäisivät suoraan reilusti niin ei tarvitse säätää koko ajan.

Tämä. Rapauttaa vaan uskottavuutta kun koko ajan siirretään. Ja siihen uskottavuuden heikkenemiseen ei oikein nyt olisi varaa

Ja taas siirtyy. Huutonaurua

Vierailija
22/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu maneeri tuolla naisella. Siis kuin sanoisi öö välissä, mutta sanoo monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin luovuttaa asuntonsa Corona potilaille.

Vierailija
24/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä vakuuta tuo ministeriön nainen. Tuntuu olevan vähän pallo hukassa.

Hänestä oli ihan normaalia, että terveydenhuollon ammattilaiset eivät tienneet koronan oireista mitään, kun virus on ollut liikkeellä vasta 2 kuukautta.

Vierailija
25/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen tiedotustilaisuus myöhästyy taas, alkaa klo 16:15. Taitaa tulla viime käden tietoa sinne heille koko ajan kun siirtyy ja siirtyy.

Tai marin ei ole ehtinyt vielä ripsipermanentista.

Vierailija
26/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohisalo: Suomi aikoo ottaa 100 000 koronapakolaista Kreikan ja Turkin rajalta. Suomalainen terveydenhoito on ihmisoikeus joka kuuluu kaikille

Kaikille muille se kuuluu muttei suomalaisille.

Vierailija
27/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tänne onkin pesiytyneet kaikki persutrollit. Taidampa mennä muualle

Vierailija
28/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää juttu on ettei koululaiset pärjäis yksin kotona? Mun ikäluokka selvis aivan mainiosti ekalta jo itsekseen kotiin ja ainakin mä osasin hommata välipalaa ja jopa kokata pussisoppaa siinä iässä. 

Uusavuttomillakin on nykyään ääni?

Vierailija
29/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää juttu on ettei koululaiset pärjäis yksin kotona? Mun ikäluokka selvis aivan mainiosti ekalta jo itsekseen kotiin ja ainakin mä osasin hommata välipalaa ja jopa kokata pussisoppaa siinä iässä. 

Kyllä mäkin pärjäsin yksin kotona heti koulun ekalta jos äiti oli vain laittanut ruokaa tai jotian välipalaa valmiiksi. Ei mitään ongelmaa. Muistan kyllä ettei ollut kovin kiva olla yksin mutta ei kyse siitä etteikö olisi pärjännyt.

Vierailija
30/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pölvästi vuosi Hämeen sanomille, että koulut suljetaan ja nyt kulisseissa hallitusta ryöpytetään sekä oppositiosta että hallituksesta. Li Andersdon ja Jan Vapaavuori ovat kovaan ääneen puhuneet (Vapaavuori vielä eilen illalla) että kouluja ei suljeta, niin nyt on vaikeaa. Itse toivon että hallitus ilmoittaa koulujen sulusta.

Vierailija
31/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö-ää-ää-öö-öö-hömmmm ihme sönköttäjä tuo eukko.

Vierailija
32/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin meikkaamassa?

Kulmuni jaskalla?

Ohisalolla vielä kampaviineri ja kahvit kesken?

Myöhästymiseen voi olla monta aivan inhimillistä syytä, eikä kyseessä tosiaankaan olen kansan dissaaminen.

Vierailija
33/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo noloa! Piti alkaa alunperin 14.00... Ketään näy vieläkään

Vierailija
34/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo "askel askeleelta" -mies. Meillä ollaan askel askeleelta vähätelty ongelmaa ja toisteltu että "on varauduttu" mutta testejä ja edes käsidesiä ei riitä kuin murto-osalle tarvitsijoista.

Vierailija
35/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niillä kestää

Vierailija
36/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaavat aikaa, ettei tarvitse olla suorassa lähetyksessä änkyttämässä ja länkyttämässä paskaa.

Vierailija
37/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen selostusta kuuntelette? Mä IS.

Vierailija
38/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tuo "askel askeleelta" -mies. Meillä ollaan askel askeleelta vähätelty ongelmaa ja toisteltu että "on varauduttu" mutta testejä ja edes käsidesiä ei riitä kuin murto-osalle tarvitsijoista.

Käsidesiä olisi kyllä riittänyt, jos hamsterit eivät olisi vieneet sitä pullotolkulla kaappeihinsa seisomaan.

Vierailija
39/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo joku ministereistä on sairastunut??!!

Vierailija
40/163 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlisäksi Sannan olisi vaan tarvinnut soittaa John Campbellille, niin äijä olisi 10 minuutissa kertonut miten Suomi pelastetaan. Nyt tässä on ihmetelty ja hölmöilty viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme