Maajussille morsian 2020 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…
Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?
Kommentit (1788)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ainakin osa noista näytetyistä kirjeistä oli tuotannon tekemiä, joku harrastelijanäyttelijä siinä videossa sitten. Niinhän jo alkuperäisen Napakympin aikaan tehtiin, osa osallistujista oli näyttelijöitä, tiedän siitä, että veljeni oli siinä mukana.
Minullekin tuli heti mieleen, että tämä arvostelu oli ainakin osittain käsikirjoitettua juttua.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos mietitte, niin Heikki oli sanoissaan huomattavasti tahdikkaampi kuin Piia, joka haukkui miesehdokkaat suoraan, mutta silti Heikki oli se, joka sai Vapun vihat niskoilleen.
Näinpä, eikä tämä yllätä. Naiset ovat aika moukkamaisia tämän suhteen, sillä itse kyllä mielellään arvioivat hyvinkin tympeästi miehiä. Kusihousuina tekevät sen vain aina selkien takana.
Eikä tuo Heikkikään mitään törkeyksiä edes heitellyt. Luuli että teeveen avulla voisi saada asiallisia ehdokkaita, niin tarjonta olikin sitten mitä oli. Harmittaisihan tuo ite kutakin, jos teeveeseen asti on lähtenyt itseään nolaamaan.
Vierailija kirjoitti:
”Olen ronkeli ja mielestäni minulla on oikeus siihen” Miks tuollanen ukko tuolla sitten on kun mikään ei kelpaa.
No olivathan huo kaikki akat kauheita tapauksia. Farkkutakkivalaita ja ukon jättämiä. Varmaan Vauva.fi sivuilla elämänsä viettäviä. :)
Olikohan näillä, jotka lyttäsivät kirjeiden lähettäjiä, joku "hoito" kierroksessa juuri silloin, eikä siksi edes halunneet ohjelmassa jatkoon? Ajattelivat, että se "hoito" kuitenkin katsoo jakson TV:stä, joten pitää antaa sellainen kuva, ettei kirjeiden kirjoittajat kiinnostaneet yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pia ja Heikki sanoo kyllä suoraan mikä ei kelpaa.
Tarkoitit kai: Mikään ei kelpaa :)
Oikea muoto tuossa lauseessa on MIKÄ ei kelpaa. Jos olisi MIKÄÄN ei kelpaa, niin kirjoittaja oliisi laittanut PISTEEN suoraan-sanan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Siis noi naisethan jotka laitto esim videotervehdyksen oli kivan näköisiä. Ihan samaa tasoa ronkelin kanssa. Luu jää valitsijan käteen! Eihän hän voi tietää tuleeko livenä toimeen.
Jos olivat samaa tasoa ronkelin kanssa, niin olivat aivan persetasoa. Kivan näköiset kaukana noista mammoista.
Heikin mummelit ja Tampereen tytsy ei ollut kyllä kovinkaan sopusuhtaisia ehdokkaita, vaikkei Hekakaan nyt mikään jumalten lahja naisväelle olekaan. Ikäluokassaan kuitenkin ihan pätevä mies ja naiset tosiaan nyt oli mitä oli.
Nyt saivat vähemmän kirjeitä. Pia sai kolme ja ilmeisesti Heikki saman verran. Muistatteko ekan jakson, sika-harri sai melkein sata kirjettä?
Olihan tuo Heidi viehättävä nainen. Jos panostaisi pukeutumiseen (tuli tuulitakilla teeveeseen) olisi vieläkin parempi. Mietin vaan kun hampaatkin valkaistu jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pia ja Heikki sanoo kyllä suoraan mikä ei kelpaa.
Tarkoitit kai: Mikään ei kelpaa :)
Oikea muoto tuossa lauseessa on MIKÄ ei kelpaa. Jos olisi MIKÄÄN ei kelpaa, niin kirjoittaja oliisi laittanut PISTEEN suoraan-sanan jälkeen.
Et näköjään ollenkaan tajunnut ton edellisen kommentoijan pointtia. No, mutta luetunymmärtäminenhän on tällä palstalla ollut aina aivan ala-arvoisen huonolla tasolla...
Vierailija kirjoitti:
Heikin mummelit ja Tampereen tytsy ei ollut kyllä kovinkaan sopusuhtaisia ehdokkaita, vaikkei Hekakaan nyt mikään jumalten lahja naisväelle olekaan. Ikäluokassaan kuitenkin ihan pätevä mies ja naiset tosiaan nyt oli mitä oli.
Heikin ehdokkaat oli ihan normaaleja Heikin ikäisiä naisia. Hiukan ylipainoa vain, mitä on puolella tuon ikäisistä miehistä ja naisista.
Minusta se oli törkeää, että näiden ihmisten kuvat ja videot näytettiin, kenestä Heikki sanoi niin ikävästi. Nuo naiset voi näistä kuvista tunnistaa, ja se oli ihan tarpeetonta. Jos ei kerran kelpaa edes ensitreffeille, niin ei ole mun mielestä korrektia näyttää heidän kuviaankaan.
Tuontantoyhtiö ilmeisesti päätti samalla, että tää on viimeinen Maajussille morsian -kausi, sillä kirjeitä tuli vähän ja nekin jotka oli kirjoittaneet nolattiin julkisesti.
Aiempi linja oli paljon parempi siinä että vain niiden kuvat näytettiin jotka pääsi jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikin ehdokkaat oli ihan normaaleja Heikin ikäisiä naisia. Hiukan ylipainoa vain, mitä on puolella tuon ikäisistä miehistä ja naisista.
Minusta se oli törkeää, että näiden ihmisten kuvat ja videot näytettiin, kenestä Heikki sanoi niin ikävästi. Nuo naiset voi näistä kuvista tunnistaa, ja se oli ihan tarpeetonta. Jos ei kerran kelpaa edes ensitreffeille, niin ei ole mun mielestä korrektia näyttää heidän kuviaankaan.
Tuontantoyhtiö ilmeisesti päätti samalla, että tää on viimeinen Maajussille morsian -kausi, sillä kirjeitä tuli vähän ja nekin jotka oli kirjoittaneet nolattiin julkisesti.
Aiempi linja oli paljon parempi siinä että vain niiden kuvat näytettiin jotka pääsi jatkoon.
Tuo näyttäminen tuossa lähinnä oli ongelma. Ja naiset ei kyllä ollu edes keskivertoja vaan jotain muuta. Turha yrittää vääntää tuota joksikin muuksi. Eikä Heikki näitä mitenkään haukkunut, vaan ähisi ettei tämäkään nyt oikein innostuta. Se matami samassa salissa oli yksi törkyturpa ja kuvitteli itsestään järisyttävästi liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vähän armoa Pialle. Ei ollut ollenkaan nappisuoritus, mutta kyllähän noi näytetyt kirjeet olivat niin täydellisen karmeita, että harvalla meistä pokka olisi pitänyt. Yhden alfan kuvasta taisi erottua pääasiassa stetson ja rööki, mutta olihan se kuitenkin viitsinyt kirjoittaa itsestään noin seitsemän riviä joista puolet läpän heittoa.
Kyllä minulla ainakin pitäisi pokka ihan helpostikin. Miten vaikeaa se nyt voi olla lukea jonkun tuntemattoman ihmisen lyhyt kirje nauramatta ja pilkkaamatta?
Tuotantoyhtiö olisi voinut korjauttaa hampaat ennen kuvauksia. Noloa nykyään, että puuttuu hampaita telkkariohjelmassa.
Minä ymmärrän kyllä Piaa siinä ettei rööki suussa ja joku renttuhattu päässä oleva mies sytytä! Ei kukaan edes polta enää nykyään. Mutta ettei työtön kelpaa? Sitä en ihan tajua. Eihän se edes ollut varmaa että oli työtön vaan pohti mitä haluaa elämältään eli mahdollisesti jotain yrittäjän hommia tai uutta koulutusta suunnittelmassa.
Olikohan niin, että nämä kaksi eivät saaneet oikeasti yhtään kirjettä, tai ehkä yhden tai kaksi, joten tuotannon piti lavastaa muutama kirje sinne, jotta ohjelmaan saadaan sisältöä? Heikki oli *ttuuntunut koko touhuun, ja katui sitä, että lähti ohjelmaan mukaan. Sen näki jo siitä, ettei hän mitenkään erityisen innokkaasti avannut edes sitä ensimmäistä kirjettä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän kyllä Piaa siinä ettei rööki suussa ja joku renttuhattu päässä oleva mies sytytä! Ei kukaan edes polta enää nykyään. Mutta ettei työtön kelpaa? Sitä en ihan tajua. Eihän se edes ollut varmaa että oli työtön vaan pohti mitä haluaa elämältään eli mahdollisesti jotain yrittäjän hommia tai uutta koulutusta suunnittelmassa.
Toivottavasti ei majatalonpitäjältä itseltään ole työt loppumassa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Olen ronkeli ja mielestäni minulla on oikeus siihen” Miks tuollanen ukko tuolla sitten on kun mikään ei kelpaa.
No olivathan huo kaikki akat kauheita tapauksia. Farkkutakkivalaita ja ukon jättämiä. Varmaan Vauva.fi sivuilla elämänsä viettäviä. :)
Juuri sellaisia kuin sinäkin.
"Missä mielessä" tuli ilmi ihan kirjettä luettaessa. Lähettäjä ihastui/kiinnostui ja kokeili rohkeasti onneaan. Eihän esittelyvideossa oltu suoraan kerrottu, että etsii pelkästää miehiä.