Maajussille morsian 2020 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…
Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?
Kommentit (1788)
Vierailija kirjoitti:
Sponge kirjoitti:
Miten mulla on mennyt ihan ohi Miian lapset. Kertoiko niistä jossain esittelyssä edes?
Kyllä kertoi. Kommentoin jo silloin, että miten hän ne lapsensa on saanut, kun joka välissä korosti sitä ettei ole koskaan ennen ollut treffeillä.
Mitä, mitä, mitä, siis täällä on myös mennyt täysin ohi, että Miialla on lapsiakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Heidi ja Timo -episodi oli tosiaan merkillinen.
Timo siis oli käynyt Heidin kotona, ihan sisällä asti, kolmisen vuotta sitten treffailun merkeissä (näin kertoi). Heidi ei muistanut Timoa.
Onko Heidillä siis niin runsaasti ollut miehiä kierroksessa, että ei muista ihmistä tämän nähdessään?
Vai oliko niin, että nainen on tuolloinkin kallistanut liiaksi putelia ja hänelle on jäänyt hämäräksi koko ukko?
Ei kai tämä Timo jollakin tavoin "kiristänyt" Heidiä valitsemaan itsensä? En siis tarkoita suoranaista kiristystä, mutta vihjaillen, että media tulee tietämään sinun kännäämisesi, ellet valitse minua.
Tuntuu näet oudolle, että Heidiä ei olisi kolme vuotta sitten Timo kiinnostanut sen vertaa, että edes muistaisi hänet. Nyt hän valitsi tämän parhaimmaksi.
Aika epämiellyttäviä vihjailuja ilman todisteita.
– Missä me ollaan tavattu? Heidi kyseli.
– Olen käynyt sun luona. Olit silloin työn touhussa. Juteltiin ja käytiin sisälläkin kuppi kahvia tai teetä juomassa. Siitä on varmaan kolmisen vuotta aikaa, Timo virkisti Heidin muistia.
– Jaa, no nyt mä muistan! Heidi innostui.
– Kyllä ne tavallaan olivat treffit. Tai siis sillä mielellä tavattiin, Heidi muisteli kameroille.
Molemmat sotkeentuivat tuolloin kuitenkin työkiireisiinsä eikä homma edennyt, vaikka kaksikko soittelikin muutaman kerran.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e15fc94f-3b8a-44ca-97fd-19b9e0a…
Siis miten tällaisen voi unohtaa :D? Kysyn ihan vilpittömästi, sillä itse muistan treffikumppanit ja pienemmätkin säädöt vuosien takaa.
Onko jollekin käynyt vastaavaa vai mikä juttu tää on?
Mulle on käynyt :) Oli vähän noloa. Oli siis sellainen yhden illan juttu.
Tietysti jätän keskustelut omaan arvoonsa. On vain mukava seurata, miten ihmiset suhtautuvat asioihin. Eikä minua enää tässä vaiheessa kukaan kiellä osallistumisesta keskusteluun. Valinta on tehty ja pulinat pois. Minusta on vain hauska seurata keskustelun rönsyilemistä ja arvauksia siitä, mitä kukin teki ja miten asiat meni. Ehkä toisen ihmisen arvioiminen muutaan katsotun sekunnin jälkeen, on haasteellista. Edelleen painotan, että näitte kahden viikon työstä vain murto-osan. Työ joka tuolla tehtin, oli äärimmäisen ammattitaitoista ja ihmiset huomioon ottavaa. Toki kaikki oli aitoa, eikä käsikirjoitettua. Innolla odotan seuraavaa kautta. Kiitos kaikille ohjelmaa seuranneille ja mottoni mukaan, elämä on elettävä nyt ja nauttikaa siitä. Sydämiä kaikille ja pitäkää huolta itsestänne ja läheisitänne.
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta Jari K:n "rakastuminen" käytännössä tuntemattomaan ihmiseen on epätervettä viisikymppiselle ihmiselle. Hänen toimintansa höyhenineen ja rakkauslauluineen oli myös "rakkauspommitusta", joka usein liitetään narsistin manipulaatioon tai haaveisiin täydellisestä rakkaudesta, mutta hänen kohdallaan kyse tuskin on narsismista, koska hän selvästi oli tunteellinen ja empaattinen. Mutta jotain epätasapainoista hänessä on.
Höyhenmies oli Jari P.
Niinpä. Ihmiset sekoittavat. Muistakaa ny, että höyhenmies oli Jari P !!
Mii laik kirjoitti:
Tykkäsin Jounista. Aivan fiksu kaveri olipa vaan sosiaalisesti kömpelö. Olisivat nyt antaneet ihmisen rauhoittua ja säilyttää kasvonsa ennen taltiointia, sama sen Heidin ehdokkaan Jarin kohdalla.
Silloin ystäviensä kanssa hän oli ihan ok.
Tuollainen ohjelma nyt ei ole mikään oikea paikka tunteelliselle ihmiselle muutenkaan.
Ei mitään häpeämistä eteenpäin vaan Jouni. Ota nyt vaan se kunnon puoliso itsellesi.
Vähän ikävä maku jäi minulle myös siitä, että mukaan oli leikattu kohta, jossa Vappu jututti häntä että nytkö mennään valitsemaan se elämän mittaisen suhteen toinen osapuoli. Tuo jotenkin vielä alleviivasi tilanteen kiusallisuutta, olisi vointi jättää poiskin kun reaktiot nähtiin.
Jari K kirjoitti:
Tietysti jätän keskustelut omaan arvoonsa. On vain mukava seurata, miten ihmiset suhtautuvat asioihin. Eikä minua enää tässä vaiheessa kukaan kiellä osallistumisesta keskusteluun. Valinta on tehty ja pulinat pois. Minusta on vain hauska seurata keskustelun rönsyilemistä ja arvauksia siitä, mitä kukin teki ja miten asiat meni. Ehkä toisen ihmisen arvioiminen muutaan katsotun sekunnin jälkeen, on haasteellista. Edelleen painotan, että näitte kahden viikon työstä vain murto-osan. Työ joka tuolla tehtin, oli äärimmäisen ammattitaitoista ja ihmiset huomioon ottavaa. Toki kaikki oli aitoa, eikä käsikirjoitettua. Innolla odotan seuraavaa kautta. Kiitos kaikille ohjelmaa seuranneille ja mottoni mukaan, elämä on elettävä nyt ja nauttikaa siitä. Sydämiä kaikille ja pitäkää huolta itsestänne ja läheisitänne.
Miten 24/7 koirakeskeistä Heidin arki on ja olisiko tuntunut helpolta mennä pysyvästi mukaan siihen asetelmaan?
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmin vaikuttaa päämäärätietoiselta ja sellaiselta ketä tietää mitä haluaa elämässään tavoittaa, mikä on kyllä hieno piirre nuoressa naisessa. Ja hänellä minusta ollut kyllä fiksut vaatteet koko ohjelman ajan. Jasmin myös herättää keskustelua ja ajatuksia Aleksin puolelta ja ehkä morsianehdokkaista vaikuttaisi eniten haastavan myös Aleksia keskustelemalla hyvin monipuolisesti kaikesta, kuten jo Naantalissakin huomattiin, eikä vain pelkästään niitä pintaa raapaisevilla aiheilla. Hän myös erittäin pelotta on tarttunut farmiviikon tehtäviin ja kyllä maatilan pyörittämisessä vaaditaankin tiettyä jämäkkyyttä ja toimeentarttuvuutta. Ehkä Aleksi kuitenkin pelkää naista, joka uskaltaa keskustella ja tuoda mielipiteensä julki eikä vain myötäillä vieressä.
Vaikka Aleksi vaikuttaa olevan ihastunut Pinjaan, kyllä Jasmin tai Jenni vaikuttaisi paremmalta vaihtoehdolta.Mielestäni Aleksi ei olisi riittävä Jasminille. Jasminille sopisi mies, joka on vähintääkin eläinlääkäri. Joku kirurgi kuitenkin ehkä olisi kaikkeista lähimpänä Jasminin vaatimustasoa. Vaikea uskoa, että olisi tuollaisessa romulassa kauaa viihtynyt äidin kanssa kirjeitä lukevan pojan kanssa.
No mitkä ovat ne Jasminin omat meriitit, joilla napataan tuollainen top5%:iin kuuluva mies? Onko Jasmin itse top5% nainen ja itsellään akateeminen tausta ja kovat tulot tai ainakin isosti sukuomaisuutta vai ihan vaan nuoruudella, sporttisuudella ja kovalla tahdollako meinaat irtoavan?
Aleksi olisi voinut satsata mersu-SUV:in sijaan vähän enemmän talonsa ylläpitoon.
Onko osallistujien tulotietoja julkaistu lehdissä?
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmin vaikuttaa päämäärätietoiselta ja sellaiselta ketä tietää mitä haluaa elämässään tavoittaa, mikä on kyllä hieno piirre nuoressa naisessa. Ja hänellä minusta ollut kyllä fiksut vaatteet koko ohjelman ajan. Jasmin myös herättää keskustelua ja ajatuksia Aleksin puolelta ja ehkä morsianehdokkaista vaikuttaisi eniten haastavan myös Aleksia keskustelemalla hyvin monipuolisesti kaikesta, kuten jo Naantalissakin huomattiin, eikä vain pelkästään niitä pintaa raapaisevilla aiheilla. Hän myös erittäin pelotta on tarttunut farmiviikon tehtäviin ja kyllä maatilan pyörittämisessä vaaditaankin tiettyä jämäkkyyttä ja toimeentarttuvuutta. Ehkä Aleksi kuitenkin pelkää naista, joka uskaltaa keskustella ja tuoda mielipiteensä julki eikä vain myötäillä vieressä.
Vaikka Aleksi vaikuttaa olevan ihastunut Pinjaan, kyllä Jasmin tai Jenni vaikuttaisi paremmalta vaihtoehdolta.Mielestäni Aleksi ei olisi riittävä Jasminille. Jasminille sopisi mies, joka on vähintääkin eläinlääkäri. Joku kirurgi kuitenkin ehkä olisi kaikkeista lähimpänä Jasminin vaatimustasoa. Vaikea uskoa, että olisi tuollaisessa romulassa kauaa viihtynyt äidin kanssa kirjeitä lukevan pojan kanssa.
No mitkä ovat ne Jasminin omat meriitit, joilla napataan tuollainen top5%:iin kuuluva mies? Onko Jasmin itse top5% nainen ja itsellään akateeminen tausta ja kovat tulot tai ainakin isosti sukuomaisuutta vai ihan vaan nuoruudella, sporttisuudella ja kovalla tahdollako meinaat irtoavan?
Kunnianhimolla.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen kommentti, kun toinen kysyy että jos olisit koira niin minkä rotuinen.
Toinen vastaa, että olen ihminen enkä mikään koira.
Jepjep ja huhhuh.
Tuo oli se ratkaiseva lause mikä pudotti Jarin. Siihen asti Jarilla oli ollut ihan ok sarkastista kuivaa huumoria. Mutta tuo kertoikin ettei ole mitään leikkisyyttä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen kommentti, kun toinen kysyy että jos olisit koira niin minkä rotuinen.
Toinen vastaa, että olen ihminen enkä mikään koira.
Jepjep ja huhhuh.
Tuo oli se ratkaiseva lause mikä pudotti Jarin. Siihen asti Jarilla oli ollut ihan ok sarkastista kuivaa huumoria. Mutta tuo kertoikin ettei ole mitään leikkisyyttä yms.
Minusta olisi osoittanut Heidiltä parempaa huumorintajua kysyä mikä kissa olisit. Leijona, pantteri vai maatiaiskissa? On katsokaas muitakin eläinlajeja kuin koira.
No, kahtotaan kun kertovat miten sitten kävi. Jouni itkee tietysti kun Henna lähti jo ennenkuin Vappu oli ehtiny laukkunsa pakata.
Miksi ihmerssä Jpuno Hennaan halsahti. Eikö yhtään huomannu ei ei iske kipinää tai suorastaan eikö tullu juteltua et mitkä olus fiilarit jatkon kannalta, etukäteen ennen valintaa. Ai niin, Jounihan sano et sen TIETÄÄ puhumattakin. Ai jaa. No sitten.
Ja mites Timo Kangasalla. Tais tulla heipat jo kättelyssä.
Nyt vaan sitte ilmottautumaan Ensitreffit alttarilla - ohjelmaan kaikki mukana olleet!
Joo, kokemusta on jo reality-meiningistä. Pökkyä pesään, kyä vielä napsahtaa joku kerta!
Luoja, näitä julkisuudenkipeitä tyyppejä!
Ei ole kiva tilanne jos on jo jäänyt rannalle ja sitten jussi myöhemmin alkaa haikailla perään, kun on muita jo kokeillut.
Paheksun vähän tuota Aleksin toimintaa, sillä tuntuu vain pelanneen toisten tunteilla.
Mutta mikä minä olen syyttelemään, jokainen elää tavallaan ja ottaa vastuun tekemisistään.
Jätetään kaikki nyt rauhaan <3 Onnelliset ovat löytäneet toisensa ja muille maailman on avoin! :)