Maajussille morsian 2020 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…
Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?
Kommentit (1788)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku täällä sanoikin, niin Jari höyhenineen ei kuunnellut ollenkaan Heidiä vaan esitti vain omaa showtaan. Eihän se kysynyt Heidiltä mitään. Tuli sellainen vaikutelma, ettei häntä edes kiinnosta Heidin ajatukset. Hän on niin rakastunut rakastuneena olemiseen, myönsi sen itsekin. Ahdistava, päällekäyvä tyyppi.
Kävin Jari P:n kanssa treffeillä keväällä. Samaa rakkausvuodatusta , ja kertoi ihastuneensa jo mun kuvaan tinderissä. Mies ei elä ihan tässä samassa arkitodellisuudessa kuin me muut...
No just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku täällä sanoikin, niin Jari höyhenineen ei kuunnellut ollenkaan Heidiä vaan esitti vain omaa showtaan. Eihän se kysynyt Heidiltä mitään. Tuli sellainen vaikutelma, ettei häntä edes kiinnosta Heidin ajatukset. Hän on niin rakastunut rakastuneena olemiseen, myönsi sen itsekin. Ahdistava, päällekäyvä tyyppi.
Kävin Jari P:n kanssa treffeillä keväällä. Samaa rakkausvuodatusta , ja kertoi ihastuneensa jo mun kuvaan tinderissä. Mies ei elä ihan tässä samassa arkitodellisuudessa kuin me muut...
Mä tunnen aika monta sellaista ihmistä, jotka haluaa elää jatkuvassa alku-rakastumisen tilassa, tietynlaisessa euforiassa ja sitten kun suhde alkaa vakiintua niin se ei enää kiinnosta. Näitä on sekä miehissä että naisissa. Luulen, että miehissä kuitenkin enemmän, eli rakastetaan sitä "rakastumista" enenmmän kuin itse kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Miian panostuksen huomasi jo tuosta ruokailutilanteesta. Ensimmäisen treffikaverin kanssa istuivat muistaakseni notskin ääressä ne koskenlaskussa olleet sadehousut jalassa, nyt oli Miialla vähän parempaa päällä hienommassa ruokailupaikassa.
Ensimmäisen kerran nähtiin Miialla päällä kunnon vaatteet. Kun olisi vielä hieman ehostanut naamaansa ja siistinyt hiuksiaan, niin avot.
Minusta Jouni on symppis kaikessa ujoudessaan. Ihana nähdä vielä tällaisia nuoria miehiä, kun kaikki bb:t ja tis:t on täynnä kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta?
Milloinkas ne uudet maajussit esiteltiin, keväällä?
Ja sen jälkeen Jari oli päivittäin kelannut Heidin videota ja laulanut rakkauslaulua.
Ehkä hän yritti epätoivoisesti toipua sinulta saamistaan rukkasista.
(sarkasmivaroitus)
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jouni on symppis kaikessa ujoudessaan. Ihana nähdä vielä tällaisia nuoria miehiä, kun kaikki bb:t ja tis:t on täynnä kaikkea muuta.
Olen samaa mieltä. Mieluummin lähtisin treffeille Jounin kuin Aleksin tai Jari Pn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen aika monta sellaista ihmistä, jotka haluaa elää jatkuvassa alku-rakastumisen tilassa, tietynlaisessa euforiassa ja sitten kun suhde alkaa vakiintua niin se ei enää kiinnosta. Näitä on sekä miehissä että naisissa. Luulen, että miehissä kuitenkin enemmän, eli rakastetaan sitä "rakastumista" enenmmän kuin itse kohdetta.
Mä taidan olla tuommoinen. Enkä voi sille mitään. Olen päätellyt, että ihmiset/toinen ihminen ei ole mulle kovinkaan tärkeä. Olen hyvin itsenäinen ja riippumaton.
Ihastuneena olo on (ilmeisesti) kuin huumetta. Kaikki tuntuu mukavalta.
Eihän se toinen ihminen itsessään ole koskaan kovin rakastettava, kukapa olisi.
Mutta toimii katalyyttinä, joka laukaisee ihastuseuforian.
Vierailija kirjoitti:
Höyhen-Jari vois hankkia kissan tai koiran, jolle osoittaa ääretöntä, ylipursuavaa rakkautta, koska ei häntä näytä kiinnostavan rakkaudenkohteen mielipiteet, arvot eikä ajatukset. Tai ehkä joku eloton kohde ois hänelle paras vaihtoehto. Hän on niin rakastumisensa sokaisema, ettei pysty ottamaan vastapuolta ollenkaan huomioon. Keskittyy vain itsekkäästi omiin ruusunpunaisiin haaveisiin. Ei jätä toiselle minkäänlaista tilaa olla ja tuoda omia ajatuksia ja toiveita esiin.
No mutta miksi Heidi vain hymyili kainosti, vaikutti vähän punastuneeltakin.
Miksei rationaalinen Heidi palauttanut Jaria todellisuuteen?
En tarkoita, että hänet olisi pitänyt tyrmätä, vaan sanoa juuri niitä asioita mitä myöhemmin kertoi kameralle, eli meille katsojille.
Mielestäni Heidi oli siinä treffien aikana pehmeimmillään, herkimmillään itsekin. Sanoisin: kauneimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miian panostuksen huomasi jo tuosta ruokailutilanteesta. Ensimmäisen treffikaverin kanssa istuivat muistaakseni notskin ääressä ne koskenlaskussa olleet sadehousut jalassa, nyt oli Miialla vähän parempaa päällä hienommassa ruokailupaikassa.
Ensimmäisen kerran nähtiin Miialla päällä kunnon vaatteet. Kun olisi vielä hieman ehostanut naamaansa ja siistinyt hiuksiaan, niin avot.
Vaikka kuin toiset arvostelevat Mian pukeutumista tai tyyliä, hänellä on vientiä ja kysyntää miesten taholta.
Siksi sanon, että on täysturhaa sivullisten puuttua ihmisen persoonaan ja tyyliin pukeutua tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraavassa jaksossa Jouni taas vain hihittää..
Spoileria!!!
Just, killittää Auraa ja hihittää. Sanoi, että hänestä huomaa, kun on ihastunut. No, kylläpä huomasi tosiaan!
Ei mitään spoileria. Eilisen jakson lopussa näytettiin pätkä seuraavasta jaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höyhen-Jari vois hankkia kissan tai koiran, jolle osoittaa ääretöntä, ylipursuavaa rakkautta, koska ei häntä näytä kiinnostavan rakkaudenkohteen mielipiteet, arvot eikä ajatukset. Tai ehkä joku eloton kohde ois hänelle paras vaihtoehto. Hän on niin rakastumisensa sokaisema, ettei pysty ottamaan vastapuolta ollenkaan huomioon. Keskittyy vain itsekkäästi omiin ruusunpunaisiin haaveisiin. Ei jätä toiselle minkäänlaista tilaa olla ja tuoda omia ajatuksia ja toiveita esiin.
En tarkoita, että hänet olisi pitänyt tyrmätä, vaan sanoa juuri niitä asioita mitä myöhemmin kertoi kameralle, eli meille katsojille.
Mielestäni Heidi oli siinä treffien aikana pehmeimmillään, herkimmillään itsekin. Sanoisin: kauneimmillaan.
Yrittihän Heidi kertoa, mutta Jari ei kuunnellut. Kaatoi vain koko rakastumisvuodatuksensa Heidin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ottaa huomioon että ihan kaikki puheet ei mahdu tuohon lyhyeen aikaan mitä treffeistä näytetään :) Jari tarjoili niin paljon tätä kuuluisaa kontenttia että varmaan ennemmin sitä näyttivät kuin ”tavallista” keskustelua, mikä ei tarkoita että keskustelua ei olisi ollenkaan ollut.
Niinpä, hämää kun ei tiedä mitä kaikkea on editoitu pois. Tuotantohan voi myös leikkaa-liimaa tyylillä yhdistää vaikka eri reaktion johonkin tilanteeseen kuin mitä oikeasti on tapahtunut.
Silloin kun Heidi kertoi muille miehille treffeistään Timon kanssa näkötornilla, hän puhui lähinnä säästä! Tuosta sai jotenkin mielikuvan, ettei Heidi halunnut kertoa rehellisesti fiiliksistään ja treffit olivat olleet ihan hanurista. :D Mutta kukapa tietää, oliko tuostakin tilanteesta jätetty jotain pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ottaa huomioon että ihan kaikki puheet ei mahdu tuohon lyhyeen aikaan mitä treffeistä näytetään :) Jari tarjoili niin paljon tätä kuuluisaa kontenttia että varmaan ennemmin sitä näyttivät kuin ”tavallista” keskustelua, mikä ei tarkoita että keskustelua ei olisi ollenkaan ollut.
Niinpä, hämää kun ei tiedä mitä kaikkea on editoitu pois. Tuotantohan voi myös leikkaa-liimaa tyylillä yhdistää vaikka eri reaktion johonkin tilanteeseen kuin mitä oikeasti on tapahtunut.
Silloin kun Heidi kertoi muille miehille treffeistään Timon kanssa näkötornilla, hän puhui lähinnä säästä! Tuosta sai jotenkin mielikuvan, ettei Heidi halunnut kertoa rehellisesti fiiliksistään ja treffit olivat olleet ihan hanurista. :D Mutta kukapa tietää, oliko tuostakin tilanteesta jätetty jotain pois.
Bingo! Me katsojat saamme nähdä vain tuotannon leikkaaman version tapahtumista ja keskusteluista. Näemme, mitä halutaan näyttää. No can do. 😕
No, telkkariahan tämä vain on. Oikeasti henkilöt ovat vapaita puhumaan keskenään ja selvittämään mahdolliset väärinymmärrykset.
Se on kumminkin ikävää, jos jostakin henkilöstä jää julkisuuteen negatiivinen (mieli)kuva, tuotannon ratkaisujen takia. Ajattelen nyt lähinnä Jari Peetä.
Feisbookki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miia ja Kimmo... miten ihana kemia heillä. Tuo intohimo toisiaan kohtaan, vau! Hyvä kun eivät heti alkaneet muhinoimaan kesken kaiken.
Ei tainnu kestää kun Miia on sinkkuna facessa!
No varmasti onkin sinkkuna facessa, kun eivät saa päivittää statustaan ennen kauden loppumista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aww tulee niin läpi tuo Miian ja Kimmon ihastus. Molemmat tuollaisia rohkeita hetkeen tarttujia. Eiköhä tämä ole selvä juttu!
Tuo on aivan ihanaa 💑. Kun kemiat natsaa niin antaa palaa vaan ❤
Ei vaan reilua muita kilpailijoita kohtaan näyttää yhdelle tunteitaan näin. Eikä sekään että antaa itsensä ihastua jo tässä vaiheessa kun viimeiset treffit on käymättä. Sen verran pitäisi aikuisella ihmisellä olla malttia...
Mun mielestä taas jokainen on tuolla itseään varten, tuolla treffeillä ja yhteisen tekemisen ääressä on mahdollisuus syventyä toiseen eri tavalla kun arjessa kun on etäisyydet, työt ja muut. Olisi turhan vieraskoreaa olla niiden muiden takia olla tutkimatta sitä sopivaa läpikotaisin vain kohteliaisuussyistä.
Telkkarin takia pitää kolme ottaa mukaan mutta sehän voi olla että vaikka kirjeen ensilukemisesta lähtien on ollut jo yksi mielitietty tms, muut on joutunut hylkyyn treffeillä ihan muusta syystä kuin siksi että joku kiinnostaa enemmän ja se on elämää. Tuo kolmas treffimies ei tosiaan edes ole Miiasta itsekään romanttisesti kiinnostunut omien sanojensa mukaan.
Joo, ei rakkaus ole reilua siinä mielessä, eikä mikään seurapeli jossa jokaisella on vuoronsa. Se ei ole järjen hommaa ja silloin on mentävä kun virta vie. Sitä ei ihan joka tallaajan kanssa tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, menee kyllä jo epänormaalin puolelle. Onneksi harmiton tapaus kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, oli vain punastuksissaan kun oli niin kiusaantunut ettei tiedä miten päin olisi. Huhhuh, mikä paikka kenelle tahansa
Jouni ja Aura ovat kuin Muumilaakson hahmoja.