Maajussille morsian 2020 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…
Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?
Kommentit (1788)
teamjari kirjoitti:
Koitin selailla keskustelua taaksepäin, mutta en ainakaan löytänyt mainintaa siitä, että Heidin Jari P oli 3-4 vuotta sitten ohjelmassa Tähän aikaan ensi vuonna tavoitteenaan olla enää häpeämättä änkytystään. Ohjelmasta sai sen kuvan, että on kipuillut ja hävennyt ominaisuuttaan koko ikänsä ja lopulta nyt päässyt sen päälle. Antoi itsestään herkän, syvän ja todella sympaattisen kuvan ja toi myös syvyyttä hänen persoonalleen. Jari P on mun mielestä harvinaisen rohkea mies, kun uskaltaa lähteä etsimään onnea suuren yleisön eteen tuollaisella taustalla ja olla paljaana juuri sellainen kuin on herkkyytensä kanssa. Jokaisella pitäisi olla elämässään Jarin kaltainen miehen malli. Että noinkin saa olla mies. Harva mies puhuu sielunkumppanin kaipuusta, ja sellaiselle sen myös soisi. En usko, että sitä Heidistä löytyy, sillä ovat ihmisinä liian erilaisia. Mutta toivottavasti jostain löytäisi vertaisensa. Kumpikin.
Kaikille jotka Jarin herkkyyttä kritisoivat, haukkuvat ja "myötähäpeävät" toivoisin että hetkeksi pysähtyisitte pohtimaan, millainen ihminen itse olisit samanlaisella taustalla.
Hyvä kirjoitus! Katsoin ko.ohjelman ja Jari oli kyllä aivan hellyttävä symppis ja herkkä, kuten on todettu. Harmi, että lähti tällaiseen (maajussille morsian) -ohjelmaan haukuttavaksi. Liian ihana ihminen tällaiseen julkisuuteen. Toivottavasti löytää rakkauden tämän ohjelman innoittamana.
Iltalehdessä artikkeli ohjelman tekemisestä, Heidin tilalla. Siinä paljastuu myös, että 15-vuotiaan teinin isä Jari P on ollut jo kolme kertaa naimisissa. Jari K:lla kaksi kolmekymppistä sekä 9- ja 11-vuotiaat lapset. Timolla on kolme aikuista poikaa.
Yhden viikon aikana kuvataan kahden eri maajussin farmit omilla tiimeillään. Kaiken kaikkiaan neljän seurattavan jussin farmiviikkoihin kuluu siis tuotannolta kaksi viikkoa.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7e99d741-f5b5-4d09-8948-f510170…
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies? kirjoitti:
Mitä mieltä siitä Heidin, ei niin herkästä Jarista?
Heidi tulee valitsemaan hänet. (puhdas arvaus, ei tieto)
Veikkaan, että Heidi valitsee Jari K.:n, eikä tätä herkkää Jaria.
C More
Paras "pari" tältä kaudelta tulee olemaan Jari P. ja Timo, ihanaa, kun ystävystyivät. Ei siis turha reissu ollenkaan. Jounia lukuunottamatta kaikkien muiden jussien valinnat vaikuttavat aika selviltä. Jounin valinta tulee olemaan täysi yllätys ainakin itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä artikkeli ohjelman tekemisestä, Heidin tilalla. Siinä paljastuu myös, että 15-vuotiaan teinin isä Jari P on ollut jo kolme kertaa naimisissa. Jari K:lla kaksi kolmekymppistä sekä 9- ja 11-vuotiaat lapset. Timolla on kolme aikuista poikaa.
Yhden viikon aikana kuvataan kahden eri maajussin farmit omilla tiimeillään. Kaiken kaikkiaan neljän seurattavan jussin farmiviikkoihin kuluu siis tuotannolta kaksi viikkoa.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7e99d741-f5b5-4d09-8948-f510170…
Olen ihmetellyt sitä, että näistä sulhas-ja morsian ehdokkaista ei kerrota ohjelmassa mitään taustatietoja, ei myöskään ole sellaista sivustoa ohjelmasta, jossa niin maajusseista ja ehdokkaista olisi juttua. Joskus ennen oli. Nyt noista Heidin ehdokkaista vähän juttua, mutta mitä tiedämme muiden ehdokkaista esim missä asuvat (maalla vai kaupungissa) mitä tekevät jne. Sivustolla oli myös ohjelmasta karsittujen kuulumisia.
Kyllä taustatkin ovat kiinnostavia ja vaikuttavia valintaan.
Nyt vaan katsellaan niitä tilanteita tietämättä näistä henkilöistä mitään.
Se MTV:n entinen Maajussi-sivu taisi kadota jonkin uudistuksen yhteydessä. Nykyisin voi seurata Maajussille morsian-aihetta, mutta sen uutiset on aika sisältököyhiä: https://www.mtvuutiset.fi/aihe/maajussille-morsian/2889974#gs.ijtifc
Ei täällä mitenkään Jari P haukuta, mutta tietenkin keskustellaan koska herkkyys nyt on tullut ohjelmssa vahvastikin esille.
Itse ajattelen niin, kuten joku täällä muukin, että herkkyys ei ole huono piirre. Mutta silloin se voi tulla kumppanille kovin raskaaksi jos joutuu kovin paljon olemaan ikäänkuin varuillaan. Ettei sano tai tee jotain "väärää". Ei siis oikeasti väärää, mutta jotain sellaista, että Jari ottaa sen niin, että herkkyys tulee pintaan.
Myös itse ajattelen, että kumppanin pitää joskus vuorostaan pystyä olemaan se vahvempi enkä aina minä. Itse en oikein luottaisi miten ja milloin itse uskaltaisin vain olla ja luottaa siihen, että se toinen ottaa vetovastuun tai kestää minun herkkyyttäni tai traumojani kun ne, yllättäenkin, joskus puhkeaa pintaan.
Jos toisen herkkyyttä ja traumoja käsitellään ja varotaan koko ajan tai miltei koko ajan jää sille toiselle ehkä liian vähän tai ei lainkaan tilaa tai mahdollisuutta olla se heikko.
Joten siis parisuhde on vaarassa vääristyä.
Varsinkin jos kumppani on itsekin kiltti ja empaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Se MTV:n entinen Maajussi-sivu taisi kadota jonkin uudistuksen yhteydessä. Nykyisin voi seurata Maajussille morsian-aihetta, mutta sen uutiset on aika sisältököyhiä: https://www.mtvuutiset.fi/aihe/maajussille-morsian/2889974#gs.ijtifc
Joo, ei tuolta paljon selviä.
Olisi tosiaan kiva saada taustatietoja ehdokkaista, missä päin Suomea asuvat, mitä tekevät työkseen. Nyt ohjelmassa vaan seurataan treffejä. Kyllä taustatkin vaikuttavat valintaan, luulisin.
Ei helvetti taas toi Maaseudun Tulevaisuus - lehden tuotesijottelu :D luontevaa
Noloa tuo Maaseudun tulevaisuuden mainostus tuossa.
Onpas vaivaannuttavaa katsottavaa Nämä höyhenet ym.
Heidi pelästyi tuota herkkistä, Jariko se on...itsekin kyllä ottaisin jalat alle.
Heidi on kyllä niin vaivautunut. Ei oo kyl tolla Jarilla yhtään ihmisten lukutaitoa jos luuli, että aina niin järkevä ja asiallinen Heidi tuosta syttyisi. Olisi ehkä romanttista jos tietäisi, että toisellakin tunteita, mutta muuten ei.
Kamalan noloa toi haitari, höyhenet, apua miten ällöttävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Heidi pelästyi tuota herkkistä, Jariko se on...itsekin kyllä ottaisin jalat alle.
Myötähäpeä kertaa tuhat
Miksi tuo Jari P vielä lauloi, kun Heidi oli selkeästi sanonut, että hän haluaa edetä hitaasti ja antoi selkeästi ymmärtää, että on vielä hastumisen alkuasteella.
Ei noista Heidin ehdokkaista ole kuin yksi mies joka kykenee noihin maatilan paska hommiin.
Onko se sitten kiva kun se kauluspaita saa pillua eikä mies itse? Kuka haluaa naisen joka juoksee vaatteiden perässä?