Maajussille morsian 2020 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…
Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?
Kommentit (1788)
Törkeää haukkua kenenkään kotia.
Vaikka ois kuinka lähtenyt julkisuuteen.
Huonoa käytöstä kirjoitti:
Minusta ei ole. Tämä ohjelma, niinkuin moni muukin, pohjautuu tirkistelemisen ja samaistumisen periaatteeseen ja näistä tekijät hyötyvät myös rahallisesti. On parisuhdekandidaatteja, mahdollisia tulevaisuuden elinympäristöjä, uusia kaveripiirejä yms. Jos katsoja saa näistä kommentoida vaan positiivisia juttuja niin se on teennäistä.
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Jennillä ja Aleksilla on naimanaamat. Ja Aleksin luomi on minusta kiva.
Niin heillä onkin, oikein naimanaamat!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Naimanaama jää mulle vähän hämäräksi. Mitä se noinniinku tarkoittaa?
Huonoa käytöstä kirjoitti:
Samaa mieltä. Ohjelmaan osallistujat eivät ole julkkiksia. Suurin osa osallistujista ei ole lähtenyt ohjelmaan sen takia, että saa hetkensä julkisuudessa (ja mahdollisesti pidemmänkin ajan), vaan hakemaan tositarkoituksella elämänkumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Ei yhtään mitään, aivan höpö-höpöä!
Aleksi on esittelyn perusteella aloittanut ihan "tyhjästä", ei mikään perintötila vaan itse hankittu. Vai sekoitanko johonkin toiseen? Olen katsonut vain ekan jakson ja nyt tän viimeisimmän. Se selittäisi talon kuntoa ja vaiheessa oloa jonkin verran. Piha on kesken myös, joten ei kunnon ulkokalusteita ehkä sen takia. On tosi nuori vielä, ja kaikki voimavarat ovat voineet mennä maatalousyrityksen käyntiin saamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on esittelyn perusteella aloittanut ihan "tyhjästä", ei mikään perintötila vaan itse hankittu. Vai sekoitanko johonkin toiseen? Olen katsonut vain ekan jakson ja nyt tän viimeisimmän. Se selittäisi talon kuntoa ja vaiheessa oloa jonkin verran. Piha on kesken myös, joten ei kunnon ulkokalusteita ehkä sen takia. On tosi nuori vielä, ja kaikki voimavarat ovat voineet mennä maatalousyrityksen käyntiin saamiseen.
Tuollaiset miljööt ovat tosi yleisiä etenkin Itä- ja Pohjois-Suomessa.
Kieltämättä tämä Jasmin on määräilevän oloinen. Oman huoneenkin nappasi itselleen samantien.. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006663475.html
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tämä Jasmin on määräilevän oloinen. Oman huoneenkin nappasi itselleen samantien.. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006663475.html
Eikä voinut tulla muiden kanssa samalla kyydillä vaan omalla autolla.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Vaikuttaa väkinäisen kohteliaalta. Huoneasian ilmaisi nopeasti niin, että 'sopiiko teille, että otan tämän'. Tämä on pinnallista kohteliaisuutta. Aito kohteliaisuus olisi, että 'onko jollakin toiveita huoneiden suhteen'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä voinut tulla muiden kanssa samalla kyydillä vaan omalla autolla.
Jasmin on Maskusta, Pinja Lappeenrannasta. Jasmin pääsee Maskusta paljon suorempaan suoraan Ranualle kuin ajamalla 400 km Lappeenrantaan tai päinvastoin.
Koitin selailla keskustelua taaksepäin, mutta en ainakaan löytänyt mainintaa siitä, että Heidin Jari P oli 3-4 vuotta sitten ohjelmassa Tähän aikaan ensi vuonna tavoitteenaan olla enää häpeämättä änkytystään. Ohjelmasta sai sen kuvan, että on kipuillut ja hävennyt ominaisuuttaan koko ikänsä ja lopulta nyt päässyt sen päälle. Antoi itsestään herkän, syvän ja todella sympaattisen kuvan ja toi myös syvyyttä hänen persoonalleen. Jari P on mun mielestä harvinaisen rohkea mies, kun uskaltaa lähteä etsimään onnea suuren yleisön eteen tuollaisella taustalla ja olla paljaana juuri sellainen kuin on herkkyytensä kanssa. Jokaisella pitäisi olla elämässään Jarin kaltainen miehen malli. Että noinkin saa olla mies. Harva mies puhuu sielunkumppanin kaipuusta, ja sellaiselle sen myös soisi. En usko, että sitä Heidistä löytyy, sillä ovat ihmisinä liian erilaisia. Mutta toivottavasti jostain löytäisi vertaisensa. Kumpikin.
Kaikille jotka Jarin herkkyyttä kritisoivat, haukkuvat ja "myötähäpeävät" toivoisin että hetkeksi pysähtyisitte pohtimaan, millainen ihminen itse olisit samanlaisella taustalla.
teamjari kirjoitti:
Koitin selailla keskustelua taaksepäin, mutta en ainakaan löytänyt mainintaa siitä, että Heidin Jari P oli 3-4 vuotta sitten ohjelmassa Tähän aikaan ensi vuonna tavoitteenaan olla enää häpeämättä änkytystään. Ohjelmasta sai sen kuvan, että on kipuillut ja hävennyt ominaisuuttaan koko ikänsä ja lopulta nyt päässyt sen päälle. Antoi itsestään herkän, syvän ja todella sympaattisen kuvan ja toi myös syvyyttä hänen persoonalleen. Jari P on mun mielestä harvinaisen rohkea mies, kun uskaltaa lähteä etsimään onnea suuren yleisön eteen tuollaisella taustalla ja olla paljaana juuri sellainen kuin on herkkyytensä kanssa. Jokaisella pitäisi olla elämässään Jarin kaltainen miehen malli. Että noinkin saa olla mies. Harva mies puhuu sielunkumppanin kaipuusta, ja sellaiselle sen myös soisi. En usko, että sitä Heidistä löytyy, sillä ovat ihmisinä liian erilaisia. Mutta toivottavasti jostain löytäisi vertaisensa. Kumpikin.
Kaikille jotka Jarin herkkyyttä kritisoivat, haukkuvat ja "myötähäpeävät" toivoisin että hetkeksi pysähtyisitte pohtimaan, millainen ihminen itse olisit samanlaisella taustalla.
Juttu Jarista
https://seura.fi/terveys/kokemakelainen-paperimies-jari-koki-elamanmuut…
Tämä ei ole haukkumista, mutta me luultiin oikeasti, että ne likat istuu siinä Aleksilla jonkun piharakennuksen edustalla. Shokki oli melkoinen, kun tajuttiin että se on päärakennus. 😬
Jari P. pistää seuraavassa jaksossa kaikki peliin, mutta Heidiä ei miellytä. Ilme oli suorastaan järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Jari P. pistää seuraavassa jaksossa kaikki peliin, mutta Heidiä ei miellytä. Ilme oli suorastaan järkyttynyt.
Minua suorastaan pelottaa tuon Jari P:n puolesta. Laittaa tosiaan kaikki peliin, ja on ilmiselvää että Heidi ei häntä valitse. Heidille sopii toinen Jari paljon paremmin... ja myös tilan hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Samannäköiset
Mielestäni Timo olisi Heidille sopivin. Miia ottaa Kimmon, Aleksi Pinjan, Jounista en vielä tiedä mutta sopivin olisi varmaankin Aura.
Aika erikoisia sisustuksia näillä "pojilla" oli.
-jättitv ikkunan edessä.
- kirkuvan väriset verhot ikkuinoissa
Tytöt näytti hiukan pettyneiltä, luulivat varmaan, että heitä odittaa hienoa antiikkia ja aistikasta sisustusta.
Hauskaa oli, kun oli raahattu pirttipöydän kalusto ulos, tietysti vain tätä tilannetta varten..