Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2020 -keskustelu

Vierailija
16.03.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…

Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?

Kommentit (1788)

Vierailija
761/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia on jätkämäinen.

Vierailija
762/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Miia pulskistunu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee tuo Heidin jatkuva höpötys että miehen pitää olla koiraihminen. Eikö se ole Heidin asia kasvattaa ja kouluttaa ne koirat eikä miehen jolla tod näk on omakin työ. Toimeen tietysti pitää tulla eikä pelätä koiria että pystyy käsittelemään mutta miksi tuonkoko ajan vaatii että pitää tulla lennolle mukaan ym.

Vierailija
764/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidin kaikilla sulhasehdokkailla on silmälasit?

Sattumaako? Kun mietin samanikäisiä tuntemiani miehiä niin harvalla on silmälasit tuossa iässä.

Ei silmälaseilla ole iän kanssa  mitään tekoa. Lukulasit jokainen saa noin 45 v iässä sitä ei pääse kukaan karkuun

Vierailija
765/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi vaikuttaa rentoutuneelta ja hyväntuuliselta.

Vierailija
766/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksin luomi silmän yläpuolella häiritsee, huomaan aina tuijottavani vaan sitä! 🙄

Vierailija
767/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ymmärtää mihin noi Miiassa ihastui vaik oon heteronainen. Jotenki tosi kivasti onan itsensä oloinen tilalla ja upeen paikan onkin tehnyt!

Vierailija
768/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi osaa asetella kukat maljakkoon...ehkä hitusen huvittavaa törröttää keskellä peltoa, olis nyt neideille edes viltin asettanut kun kerran kivat maisemat.

Vierailija
769/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu, että nää naiset menny mukaan lähinnä hienojen sukutilojen ja maitten takia. Niin tarkkaa syynäsivat talot ja tilukset. Miehistä eivät puhuneet juurikaan. Nämä nuoret maajussit vaikuttaa nii kokemattomille naisten kanssa.

Vierailija
770/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain sen pitkän, herkän perhos/kumkapaitamiehen tarkempia tietoja?

Minä olisin kiinnosunut, joson vielä vapaana.

Minkäikäinen hän on? Ilmeisesti 50+

Sama maku, en ole kenestäkään kiinnostunut, mutta mainitsemasi mies on ainoa, jonka kanssa voisi kuvitella keskustelua. Hän ei tainnut selvitä kovin hyvin eläinkokeesta Heidin mielestä. Itseasiassa huvittaa koko asetelma Heidin tilalla.

Vierailija
771/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pirteä jakso minun mielessäni. Paljon parempi kuin aiemmat väkinäiset viiden minuutin keskustelut. Minua häiritsee nuo kaksi Heidin kandidaattia jotka painii herkkyytensä kanssa niin paljon. Jos sen kanssa on  oikeasti sinut niin ei sitä joka jaksossa tarvitse korostaa. Puhuisivat joskus siitä mitä heillä olisi annettavaa ja miksi ovat lähteneet mukaan. Edes hiukan enemmän myyntimiestä mukaan. Kuulostaa jotenkin oudolta kun pääsyy lähteä mukaan on aina tyyliin 'kaipaan ihmistä rinnalleni'. Voisihan siinä ripaus olla 'miksi juuri minä' ajatusta.

Vierailija
772/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut tätä maikkarin nettisivuilta vähän jälkijunassa. Ovatko aikaisemmatkin kaudet olleet näin vanhoillisia? Siis että naiset esineellistetään tällä tavalla? Tuo nuori punaposkinen tyyppi on selvästi läpällä mukana, eikä juurikaan arvosta naisia. Tämä kävi selväksi, kun yhdessä jaksossa jäljelle jäi vain samannäköisiä naisia. Oli olo kuin karjamarkkinoilla, mutta sehän kyllä sopii teemaan. 😉

Olet erehtynyt ohjelmasta, se on Ensitreffit alttarilla, jossa asiantuntijat tekevät valinnan ja puolison hakija saa koettaa tulla valitun kanssa toimeen ulkoisesta olemuksesta riippumatta.

Vierailija
773/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä, millainen Jouni on treffeillä. Pääseekö eroon jatkuvasta hihittelystään.

Vierailija
774/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsee tuo Heidin jatkuva höpötys että miehen pitää olla koiraihminen. Eikö se ole Heidin asia kasvattaa ja kouluttaa ne koirat eikä miehen jolla tod näk on omakin työ. Toimeen tietysti pitää tulla eikä pelätä koiria että pystyy käsittelemään mutta miksi tuonkoko ajan vaatii että pitää tulla lennolle mukaan ym.

Minä taas ymmärrän täysin, ei vaan toimi jos miestä alkaa ärsyttää ,kun suurimman osan aikaa on kotona joku pentue pissimässä lattioille ja koirankarvat ympäriinsä.

Vierailija
775/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet toivat kaikki Heidille tuliaisia, sitä se elämänkokemus tuo tullessaan.

Vierailija
776/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirankasvatus on Heidin elinkeino, ja osa koirista on varmaan välillä sisälläkin. Hankalaksihan se elämä muodostuu, jos kumppani ei siedä/ei pysty yhtään auttamaan koirien kanssa ja valittaa koirankarvoista ym.

Vierailija
777/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pirteä jakso minun mielessäni. Paljon parempi kuin aiemmat väkinäiset viiden minuutin keskustelut. Minua häiritsee nuo kaksi Heidin kandidaattia jotka painii herkkyytensä kanssa niin paljon. Jos sen kanssa on  oikeasti sinut niin ei sitä joka jaksossa tarvitse korostaa. Puhuisivat joskus siitä mitä heillä olisi annettavaa ja miksi ovat lähteneet mukaan. Edes hiukan enemmän myyntimiestä mukaan. Kuulostaa jotenkin oudolta kun pääsyy lähteä mukaan on aina tyyliin 'kaipaan ihmistä rinnalleni'. Voisihan siinä ripaus olla 'miksi juuri minä' ajatusta.

Samaa mieltä! Miksi minä olisin sopiva Heidille olisi paljon hedelmällisempi lähestymistapa. Voisi ne haavetkin olla joskus muuta kuin että olisi kiva että olisi seuraa. Läheisyyden tarve ja oma epävarmuus tulee niin voimakkaasti esille.

Vierailija
778/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Siltä näyttää. Katsoin edelliset jaksot uusiksi Aleksin kohdalta, mutta en nähnyt mitään syytä, miksi tylyttää Jasminia. Miksi se Jasmin on Aleksin mielestä ´määräilevä ja kireä, toisten ihmisten käskyttäjä?

Luulen että on käyttäytynyt toisia tyttöjä kohtaan tavalla, joka ei Aleksin mielestä ole korrekti. Sen verran täpäkkä nuori nainen onkin, että jos on hieman kyynärpäätaktiikalla koettanut nostaa itseään yli muiden.

Vierailija
779/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi voisi mennä myös Remonttipiiskuriin kun talon maalauskin jäänyt kokeilun asteelle.

Vierailija
780/1788 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös alkanut ärsyttämään Heidin kahden ehdokkaan jatkuva herkkyytensä korostaminen. Arvostan kyllä herkkyyttä miehessä, mutta myös luotettavaa, turvallista olkapäätä. Siis sitä, että myös minä voin ja saan olla herkkä eikä niin että minun pitää olla koko ajan vahva, koska se toinen on niin herkkä ja hauras.