Hei pullamössöTOLLOT, älkää käykö ihmisten ilmoilla, jos ei ole aivan PAKKO - maailma on nyt toinen
Tämä koskee perhejuhlia, ravintolaillallisia, shoppailua, ryhmäliikuntatunteja, kahvilakäyntejä, ruuhkabusseja, junia, metroja, kirjastoja, elokuvateattereita.
Italiassa kyllä suljettiin kouluja, mutta ravintolat pysyivät auki ja arkielämä jatkui ennallaan. Tämä pahensi osaltaan maan katastrofaaliseksi mennyttä tilannetta.
Kommentit (16)
Maailma on toinen eikä enää koskaan palaa entiselleen. Tämä alkaa kohta valjeta myös suurille massoille.
Imaisepa sykkivää. Mä jatkan elämää ihan normaalisti.
Nyt pitää olla tarkkana - kyllä tämä kesällä ohi menee (ja ensi talvena tulee, voimakkaampana).
Mun arki ei muutu mihinkään. Istun vapaalla sohvalla ja käyn 2 kertaa viikossa ruokakaupassa. Työpäivät kuluu sairaalassa.
Sitä se mun arki on muutenkin.
Mutta kun minäminä, nyt on lapset isällään ja täytyy päästä hoidon kanssa kaupungille ja kaikkea. Minäminäminä.
T:yh-tindermamma
Noudatan pilkulleen TV:stä katsomaani THL:n käytännön esimerkkiä. Lisäksi kulttuuriini kuuluu nenänkaivelu, elikkä jos hekin niin kyllä minäkin.
Monet hakevat nyt tartunnan lähipiirilleen. MItes sinä???
Ja lopettakaa se FAKIN hamstraaminen. Järjetön myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan... lähden käymään salilla.
Aivan... Lähtisin minäkin mielellään, mutta sali on kiinni. Samoin oikeastaan ihan kaikki muukin, paitsi ruokakaupat ja apteekit. Eikä uloskaan saa mennä jos ei ole ihan pakko. Suomessa ootte vielä jälkijunassa, mutta käy nyt siellä salilla, kohta siihen tulee tauko.
Ei ole sinun asiasi kuka mitäkin tekee.
Ravintolaan menossa tänään. Eilen oli kaupoissa mukavan hiljaista. Maailma on sama kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Imaisepa sykkivää. Mä jatkan elämää ihan normaalisti.
Ei se uskalla, tiedä vaikka olis koronakeppi.
Itsekkäitä prseitä näin paljon.
Minä olen terve, minä saan mennä ja tehdä, minä minä minä.
Ideana on eristäytymällä hidastaa viruksen leviämistä ja niin suojella niitä heikompia. Mutta niin se on oma napa aina tärkein.
Valitettavasti tämä ei mene kaikkien kaaliin, ei sitten millään!!!