VIESTI PÄÄTTÄJILLE: Koulut ja päiväkodit kiinni tai kansa tekee itse päätöksen jäädä kotiin!
Kansainvälisten asiantuntijoiden mukaan lähikontaktien välttäminen on jo tässä vaiheessa erittäin tärkeää. Testaaminen on jo nyt resurssipulan takia jätetty huolestuttavan vähäiseksi, mitä luulette terveydenhuollon resursseille käyvän hallitsemattomasti leviävän epidemian aikana? Jos Suomen päättäjät eivät toimi parhaiden ohjeiden mukaan, kansan tulee toimia itse. Emme halua olla pian tilanteessa, jossa riskiryhmiin kuuluvia uhrataan vain sen takia, että päättäjät haluavat terveen väestön sairastavan taudin laumaimmuniteetin kehittymiseksi.
On paljon ammattikuntia, joiden työ ei ole kriisiaikana välttämätöntä. Päättäjien tulee selvittää keinot, joiden avulla kriisiajan avainhenkilöt pystyvät käymään töissä. Yhteiskunnan pyörittämiseen ja ihmishenkien pelastamiseen osallistuisi moni työssäkäyvä tällä hetkellä parhaiten siten, että pysyisi kotona lastensa kanssa.
Terveys ja JOKAISEN elämän suojeleminen ensisijaiseksi. Nyt ollaan kriisin kynnyksellä. Kommentoi edes lyhyesti jotain, jos olet samaa mieltä. Toimitaan!
Kommentit (8)
Kukaan ei kai ole estämässä päiväkotilasten kotiin ottoa?
Voikohan tänne liittää tämän vetoomuksen:
https://www.change.org/p/thl-helsinki-city-finnish-government-act-now-s…
No kauanko ajattelit eristyksissä pysyä, kuukauden vai vuosia? Hyuvin vaikea koronasta on eroon päästä ja vastaavat virukset tunnetusti tulevat aina takaisin. Laumaimmuniteetti pitää saada joka sairastamalla tai rokotteen avulla.
Esim pahamaineinen espanjantauti on yhä keskuudessamme jonain kausi-influenssana, yli sadan vuoden takaa.
Jos te ette käske minua ottamaan lapsia päiväkodista, minä otan lapset päiväkodista!
Ihmiset osaavat toimia tarpeen vaatiessa itsekin.
Eiköhän päätöksiä ala pian tulla, paine kasvaa.