Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSKUISISTA 05, joku...auttakaa taas...

27.06.2006 |

Voitteko poistaa sähköposti osoitteeni vielä yhteisöstämme, niin pääsen uudestaan laittamaan siihen jäsenhakemuksen...kiitos!

-suzanne

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva voida täälläkin lukea kuulumisianne.

Meillä vauva- aika tuntuu olevan kohta jo ohi . ensimmäset askelee on otettu hiljattain ja kauan odotettu ensimmäinen hammas pukkasi ikenen läpi viime viikolla.

Sitkeä korva- ja flunssakierre on onneksi ohi, ja säästyimme putkitukselta. Kaikki on kutakuinkin ihanasti, konhan tyttö vain oppisi nukkumaan yönsä.

Vierailija
2/24 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suzanne, sua olenkin kaipaillut!:) Tässä osote ja sieltä ne tutut syyskuiset05: http://groups.msn.com/browse.msnw?catid=106

Jaakkimaa kiva kuulla teidänkin kuulumisia! Yhteisössä on jonkinverran porukkaa mutta välillä hiljaista, täälläkin kyllä porukka pyörähtelee :)

JMMK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan jo huolestumaan... meidän neiti kun ei vielä konttaa(ei nouse edes konttausasentoon!), ei nouse seisomaan, ei istumaan.... Tuntuu et muilla on menty jo kovaa vauhtia ja kauan!

Ryömitään kylläkin, ja istuu kyllä hyvin kun istumaan laittaa, ja seisoo tukeavasten kun laittaa seisomaan. Muutamia pikku askelia on nyt otettu kun on pidetty pöydästä kiinni. Ja äidin ja isän pitäessä käsistä kävellään kyllä ja lujaa!

Kai meidän neiti on vaan vähän rauhallisempaa sorttia...

Koska pitää tosissaan huolestua???

Pikku-kakkonen on jo haaveissa ja piina-viikko onkin jo käsillä! Toivotaan et tärppää heti ekasta niinkuin esikoinenkin! =)

Laittakaas muutkin syyskuiset kuulumisia!!

Vierailija
4/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lukisin mielelläni kuulumisia täältä..Taisin jo ajat sitten " tippua" tuolta yhteisöstä.

Meillä tyttö on sitten sitä vilkkaampaa sorttia. Tällä viikolla lähdettiin taaperokärryn kanssa liikkeelle ja kovaa mennään. Vaikka joskus kyllä tuntuu että tytöllä on kovempi hinku ylöspäin kun eteenpäin..Isäntä jo ehdotti että rakennetaan olkkariin kiipeily seinä.

Viime yönä valvottiin koko perhe. Tytölle tuli neljäs hampu. Nyt on alaetu ja yläsivuhampaat ulostautuneet.

Mites onko muilla syyskuisilla tullut jo sanoja...Eikös se periaatteessa jo olisi mahdollista, ainakin alkukuisille?? Meillä tyttö aika hiljainen, luulen että tuo puheleminen tulee sitten kun liikkuminen vähän tasaantuu.

Jep, tytsy siis pian 9 kuukautta ja mulla vauvakuume:). Ekalla kierrolla ei natsannut. Olisihan se kiva jos tulis kevätvauva....

Aika kuluu NIIN nopeasti! Tytsy menee jo kahen kuun päästä hoitoon. Saatiin paikka perhepäivähoitajalle.

Vierailija
5/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken testin ja plussahan sieltä tärähti!!!!!

Eli pikku-kakkosen laskettuaika on maaliskuun alussa! Ikäeroa näin tulee n. 1,5v! =)

-Onnellinen Alpukka =)

Vierailija
6/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä treffataan vielä tuolla odotus-puolellakin!=)

Vierailija
7/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun kans...

Vierailija
8/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli oikein kylmät väreet, kun tuli mieleen se oma plussa silloin 1,5 vuotta sitten :) Itsellä ei vielä vauvakuumetta, on sen verran valvottanut tuo poika tätä äitiä.

Meillä myös liikkuva kaveri. Hyvin kävellään tukia pitkin ja kontataan ja itse mennään istumaan. Eikös se itse istumaan meneminen tule sitten, kun oppii konttaamaan. Älä Alpukka ole huolissasi vauvasi liikkumisesta. Jotkut sitten lähempänä vuoden ikää tekevät kaiken vaikka viikon aikana >>ryömii, kontaaa, nousee istumaan-ylös, kävelee yms. No ei kai nyt ihan viikon sisällä, mutta todella nopeasti sitten, kun sille päälle sattuu;)

Meillä ei ekaa sanaa ole tullut, mutta esim. kun juon vettä, niin poika sanoaa aina silloin tatta ja muutenkin paljon tavuja tulee ja tulee se äitikin, mutta ei vielä tarkoita sitä tietenkään.

Mutta pakko oli tulla kirjoittamaan, kun mullekin tuli niin hyvä mieli tosta Alpukan plussasta, vaikka en ees tunne sinua ;)

Vierailija
9/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava tosiaan kuulla muistakin syyskuulaisista!

Meillä kontataan ja noustaan pystyyn. Tukea vasten otetaan joitakin askelia. Tyttö vaan ei vieläkään uskalla laskeutua alas seisomasta, vaan huutaa " äittää" apuun ;-) Jutellaan mielestäni jo kovasti ja sanojakin jo tulee mm. hauva, äiti, hyvä. Yöllä meillä tisutellaan edelleen pari kertaa, mutta aikansa kutakin ( ja päivällä useasti). Vauvakuumettakin pukkaa, mutta pitää lämmitellä vielä isäntä...

Oikein mukavaa kesän jatkoa kaikille!

Takku ja tyttö 4 päivää vaille 10 kk

Vierailija
10/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana lukea tuollaisia uutisia heti " aamusta" :D Herättiin tosiaan vajaa tunti sitten :D Kamala sadeilma täällä Ylöjärvellä, plaah!

Mullakin vauvakuume oireilee ja käynkin tuolla odotuspuolella tiirailemassa tuttuja, haikein mielin katselen meitin Aleksia kun poika on jo niiiiiiiiin iso. Eikä Aleksikaan istu, oppi konttamaan kesäkuun puolenvälin paikkeilla ja seisoo tukea vasten. Aamusin huuteleen pinniksessä " äitiä" mutta tuskin on oikea sana, kuvitellaan vaan :D Kyllä kai tässä kolmaskin menis...;)

Suzanne mä yritin poistaa ihan kaikki sun tiedot jotta pääsisit takasin, onneks " guru" (:DDD) on takas niin voi katsella sitä juttua jos et pääse sisään!

Alpukalle vielä että ikäero on loistava!:D Meillä ikäeroa vähän enemmän (1v8kk) ja en voi muuta kuin suositella tätä vaihtoehtoa. Tosin nuo ovat helppoja kummatkin eikä koliikkeja tai allergioita taustalla joten mikäs tässä :)

Menin taas!

JMMK

Vierailija
11/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea tuollaisia uutisia! Meillä nyt näitä neitejä kaksi ( ikäeroa 1v10kk ) ja saapi mahdollinen kolmas vähän odottaa :) Mies tosin jo " kuumeilee " , mutta itse en vielä ole asialle lämmennyt!

Ihanaa lukea muista syyskuisista täälläkin. Minä olen niin tapojeni orja etten viitsi mihinkään yhteisöihin liittyä!

Meillä neiti liikkumisen suhteen rauhallisempaa sorttia, mutta sanoja tulee kyllä. Sanoi siskonsa nimen jo 8kk iässä ja kun kovasti kehuttiin, niin hyvä sanakin on tullut jo muutaman viikon. Äittä ja äiti tulee myös ja nyt uusin sana on anna. Meillä on liikuttu pyörimällä ja nyt viikon sisään oppi konttaamaan ja istumaan. Tukea vasten ei vielä seiso. Heilui pari kuukautta konttausasennossa ja yölläkin heräili x1000 harjoittelemaan, ja kas kummaa, nyt kun konttaus sujuu, on yötkin nukuttu heräilemättä. Hampaita ei vielä ole yhtään. Niitä kyllä kitistään ja vähän lämpöillääkin.

Arki on kiireistä kahden pienen kanssa, mutta nyt alkaa olla jo ihanaa kun siskokset leikkii keskenään. Paras leikki on " kukkuu-leikki " . Isosisko saa kaikista makeimmat naurut. Vedet silmissä saa noiden touhuja seurailla.

Minä olen kotona ainakin huhtikuun loppuun asti. Tosin viikonloppu keikkoja alan tehdä heti lomien loputtua. Nyt ei ole imetyksen lopettamisellakaan kiirettä kun ei paina töihin paluu. Muutenkin imettäminen on todella vaivatonta, eikä yölläkään vaadi maitoa. Toisaalta voisivat keksiä silikoniolkaimisia imetysliivejä näin kesäksi...

Joo, mutta ihanaa kuulla teidän kuulumisia ja pysytelläähän linjoilla aina välillä. Ja lisää plussauutisia kiitos!!! Ja onnea yritykseen kaikille kuumeileville!

Minsku

Vierailija
12/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla teistä pitkästä aikaa.

Alpukalle paljon onnea! Minä olen kanssasi lähes samassa tilanteessa, minulla vaan on la helmikuun alussa, eli kuukautta aikaisemmin kun sinulla :) Meillä ikäeroksi tulee se vajaa 1v5kk, jos kaikki menee hyvin. Menossa nyt siis rv 8 tasan ja öllytys meinaa kovasti tehdä tuloaan. Ei kyllä onneksi ole vielä niin pahaksi ja ympärivuorokautiseksi äitynyt kuin esikoista odottaessa.

Meidän neidille tuli eilen 9kk täyteen ja meno on kova. Ryömitään, kontataan, noustaan seisomaan ja kälätetään kovasti (ei oikeita sanoja). Hampaita kaksi kpl. Yöt nukkuu, mitä nyt joskus täytyy tuttia käydä etsimässä. Imetän vielä illoin aamuin, mutta lopettelen tässä raskauden edetessä kun siltä tuntuu. Ihan viime viikkoina olen myös huomannut, että tytölle on tullut jonkin asteinen eroahdistus kausi - kovasti on huolissaan jos kovin etäälle poistun. Toivottavasti menee pian ohi, koska kuukauden kuluttua olisi aloitettava pph:lla, kun äiti menee muutamaksi kuukaudeksi äippälomien välessä töihin. Mitenkäs alpukka, menetkö välillä töihin, vai jäätkö hoitovapaalle. Minä uskon, että minua piristää pieni työelämä annos tässä mammaelon välillä.

Monetko päikkärit teillä vielä nukutaan? Entä minkälainen ateria rytmi/sisältö on?

Kirjoittelemisiin!

Vierailija
13/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ollaan ihan fiiliksissä! =)

Dynasty:Paljon Onnea myös sulle! On se jännää tää raskausaika!! =)

Meillä nukutaan vielä kahdet päikkärit(joskus havoin kolmet).

Puuroa syödään aamuin illoin(tosin nyt annettu välillä pelkkää hedelmäsosetta kun tuntu et alkoi kyllästymään) 12.00lihasose ja 17.00 kasvissose. Ja maitoa tietty joka aterian jälkeen! Yöt on meillä nukuttu jo pitkään heräämättä! Ilta yhdeksästä aamu 7-8. Hampaita ei näy... taitaa edetä rauhallisesti siinäkin asiassa! =)

Joo mä tosiaan koitan olla stressaamatta pikku-neidin liikkumisesta.. Jotenkin niin vaan odottaa et " joko-joko-joko..." ja " kun kaikkien muidenkin jo..." =) Vaikka eihän ikinä sais verrata samanikäisiä lapsia keskenään.. yksilöitähän jokainen. Ja kaikki varmaan kehittyy kuitenkin koko ajan, toiset liikkumaan, toiset puhumaan jne...

Tänään kölppäsin neidin vanhoja vaatteita.. VOI ETTÄ MITEN NE OLI PIENIÄ! Onks meidän vauva joskus mahtunu noihin?

Harmillisen nopeasti vauva-aika kuluu... koitetaan nauttia jokaisesta hetkestä!!!

-Alpukka

Vierailija
14/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtu vastata tohon töihin-paluu juttuun..

Mulla ei ole vakkari-paikkaa joten ilmoitin itseni työttömäksi. saan liitolta työttömyysrahaa joka on aika paljon parempi mitä kotihoidontuki olisi. Ja oma alani kun on sellainen ettei töitä ihan heti tarjota, saan todennäköisesti olla ihan rauhassa kotona! =)

Toisaalta olis kiva välillä töitäkin tehdä, mutta kun hoitoon en halua viedä. Sit pitäis tehdä töitä aina kun mies on kotona niin ei sekään pidemmänpäälle kivaa olisi! Eli nyt ainakin kotona ja kattoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan! =)

Vierailija
15/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea syyskuisista täälläkin!! Mäkään en yahooseen ehdi kun olen jo yhdessä ryhmässä:)

Oikein lämpöiset onnittelut Alpukalle ja Dynastylle!! Ihan kateeksi käy:), meillä on isäntä sitä mieltä että nämä kaksi riittävät..itse haluisin vielä kerran kokea tämän ihanan vauva-ajan, raskausajasta ei niin väliä:D

ja ikäkin kohta alkaa painamaan, niin ei täs montaa vuotta kärsis ootella. Yritän vielä pehmittää miestä että josko vuoden päästä koitettas kolmatta..

Liikkumisesta: meilläpä onkin erikoinen liikkumistapa pikkumiehellä. Istuallaan kulkee! Isänsäkin on niin aikoinaan kuulemma mennyt, anoppi kertoi. On erittäin hassun näköistä. Lisäksi kyllä nyt on jo pari viikkoa ryöminyt kovasti eteenpäin. Istualleen ei osaa kyllä nousta kun on mahallaan. Kovasti yrittää siitä istuma-asennosta sitten nousta ylös, punnertaa polvi-istuntaan itseään, hassun näköinen. Konttaus-asentoa kokeilee myös välillä, mutta aina valahtaa masulleen siitä. Saa nähdä konttaako ollenkaan. Ja ikää on nyt 9,5 kk. Hampaita on kaksi (isoja jo) alhaalla edessä ja kaksi ylhäällä edessä. Ja niitä testattu äitiin tässä viime aikoina..imetän noin 3krt/vrk vielä. Muutoin syödään liha-ateria (yksi purkki 8kk ruokia menee kahdella aterialla), hedelmäsoseita/jugurttia, aamu-ja iltapuuro sekä tuttelia lisäksi.

Välillä syö todella huonosti, välillä hiukan paremmin..mutta aika pienisyömäinen on isoveljeensä verrattuna. (vaikkei saakaan verrata:))

Sanoja ei tule, mutta pulputtaa kovasti tavuja, no, väyvä (vauva) sanoo ja hyvä:) Esikoinen oppi aikoinaan puhumaan suoraan pieniä lauseita 2 vuotiaana melkein päivälleen, saa nähdä meneekö tälläkin herralla sinne asti tuo puhe.

Yöt meillä nukutaan heräämättä (kop kop)noin 9 tuntia, vaikka sitten usein jatketaan unta aamusta kun on tissit syöty ja hereillä oltu..*aamu-uninen äiti ja isoveli*

Päikkäreitä nukkuu yhdet pitemmät ja kahdet tirsat.

Kaikille kuumeilijoille plussaonnea!!

ja kirjotelkaa tännekin syyskuisten kuulumisia, kiva lukea ja vertaillakin:)

riiamari ja pojat 9,5kk ja 5v8kk

Vierailija
16/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva lukea taas muidenkin syyskuisten kuulumisia. Itse olen kanssa ollut niin saamaton, että en ole yhteisöön " pyrkinyt" .

Onnea Alpukka ja Dynasty! Mulla ei vielä vauvakuumetta ole, vaikka eihän sitä ensimmäisen kohdallakaan ollut ja niin meillä nyt on vaan niin rakas 9 kk vanha tyttö ;o)

Meillä kontataan kauheeta vauhtia ja tukea vasten noustaan seisomaan. Muutamia askeleitakin otetaan, mutta aika huteraa vielä on! Meillä viime yönä nukuttiin ihan ensimmäinen kokonanen yö heräämättä. Yhdeksältä tyttö meni nukkumaan ja puoli kahdeksalta heräsi. Kyllä äiti oli pöllähtänyt aamulla, kun oli saanut nukkua 7 tuntia ihan putkeen!!! Ihanaa! Kyllä olisin kauhistunut, jos joku olisi minulle raskausaikana kertonut, että teillä menee sitten 9 kk ennen kuin nukutaan kokonaisia öitä!

Meillä on myös imetys lopetettu kokonaan tai nyt eletään kolmatta päivää ilman tissittelyä. Meillä ei ollut mitään vieroitusta ,vaan jo kauan meillä on syöty vaan iltaisin ja aamuisin klo 06.00, mutta sitten pikkuhiljaa tyttö jätti nuo iltasyönnit pois ja lauantaina tosiaan kokeiltiin, että mitä jos antaa vettä silloin aamulla, jos vaikka tyttö jatkaisi vielä uniaan sen jälkeen (Hän kun heräsi sitten aina sen rintamaidon jälkeen). No pari aamua tyttö joi aamulla vettä ja tuli kait siihen lopputulokseen, että ei sen veden takia kannata herätä ja nyt sitten tänä aamuna tyttö heräsi puoli kasilta ;o)

äippä ja tytsy0905

Vierailija
17/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oli kiva lukea muidenkin syyskuisten kuulumisia, kun tuolla yhteisössäkin on ollu kovin hiljasta. (kaikkien tekstit taitaa alkaa suht samoiten =D )

Mäkin innnostuin jossain vaihees tänne kirjottaan kun poika oli jo aikoja sitten syntynyt, mut sit tais kaiki siirtyä tuonne yhteisöön, et en kauheesti tänne oo kirjotellu tai siis kauaa.. yleensä kyl joka päivä kuitenkin :) Et jos jotkut ei meitä muista ees :(

No kuitenkin.. asiaan (niin kai ;D )..

Eli kyselyä oli päikkäreistä, meillä nukutaan pääosin kahdet ellei sit rytmit hiukan mee sekasin jonkun menon takia.

Sitten ruokarytmeistä.. Yritän syöttää nyt poikaa useammin kun ennen, et heti unien jälkeen ja aina ennen uusille unille menoa.

Me kun alotettiin viime viikolla unikoulu, kun poika on syöny n. kaks-kolme kertaa yössä VIELÄKIN ja aattelin, et nyt sit tarvis lisätä päivällä ruokailujen määrää ja hyvin on uponnu, kun yöllä ei oo siis enää syönyt yli viikkoon.

Meillä siis onnistu ihan kivasti unikoulu.. aluks oltiin muutamia tunteja yössä hereillä, mut nyt sit nukkuu jo pitempiä pätkiä kerralla ja tuttia välillä pyytää. Aamuyöstä on heränny itkeen, maidon toivossa, mut en oo antanu periks (vaikka mieli alussa teki..) ja sit oon vaan taputellu takasin uneen tutin voimin tietty! Hyvin siis menee ja toivottavasti jatkuu tämä ihanuus.. pelkään vaan jos meneekin pieleen, kun ois ylähamppuja tulossa lisää (nyt meillä poitsulla 2 alhaalla ja yks ylhäällä).

No saa nähdä miten käy.

Mutta **suosittelen** UNIKOULUA, jos vaan jaksaa alottaa sen.. Mä olin siihen jotenkin valmis vasta nyt vaikka otti jo pari kuukautta päähän tuo pojan heräily ja väsytti niin vi...sti! (olin tietty huolissani myös, kun poika söi niin vähän päivisin niin oli pakko antaa sit yöllä maitoa.. vaikka ei se nälkäänsä yöllä syöny (sitä mieltä oon!))

No joo tulipa taas stoori, mut aattelin kertoa meidän stoorin, kun täällä monilla näytettiin vielä olevan yösyöppöjä :)

Meilläkin jo kontataan, noustaan seisoon ja kävellään tukee vasten. Mut vähää on tuo pojan " puhuminen" , et eipä kauheesti oo äänessä ja näin ollen ei kyl mitään sanaa oo tullu, eikä varmaan vähään aikaan tuu.. Taitaa olla ehkä enemmän toiminnan mies =D

Emmuli ja poitsuliini kohta 9 kk

Vierailija
18/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA odottaville! <3 <3 IHANAA!!!!!

(Ja tärppejä sitä yrittäville!)

Mäkin niin jotenkin haluisin ja toisaalta taas en... mies ei vähään aikaan, jos ollenkaan lisää :( Joten kai sitä täytyis vaan odottaa hetki ja sit myöh koklata, miten käy! Mut kyllä vauvakuumetta pukkaa täälläkin.. :)

Muille sit..

Hyvää heinäkuun alun ODOTUSTA!!

Emmuli again

Vierailija
19/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kans hetkeen tänne puolelle pinoutunut...

Hurjan paljon onnea plussista Alpukalle ja Dynastylle!!!!!

Me palailtiin eilen reilun parin viikon Kiinan reissulta ja nyt yritetään päästä takasin tähän rytmiin ja arkeen muutenkin. Käytiin Hong Kongissa, Kantonissa ja Hainanin saarella ja joka paikassa neiti oli suurin stara, josta paikalliset oli ihan innoissaan :))) Muutenkin matka suju hienosti ja lennot etenkin paremmin kun osasin odottaakaan. Hauska oli huomata, että ainakin tuolla suunnalla maailmaa lapsen kanssa sai monesti parempaa palvelua tai vähän extraa kuin ilman lasta reissatessa...Toisaalta taas joskus ei saanu palvelua ollenkaan, kun myyjät vaan kiinnittivät neitiin kaiken huomionsa ;)

Meillä ei myöskään liikuta...Tai siis nyt matkan aikana ruvettiin ryömimään oikein urakalla ja hilaamaan istualtaa eteenpäin, mutta seisomisesta tuen kanssa saati kävelystä tai konttaamisesta on turha puhuakaan. Kova mölinä on kyllä aina päällä ja tavuja tipahtelee koko ajan, jopa sitä äi-ti, tä-tä jne, mutta kovin tarkotuksettomilta ne kuitenkin kuulostaa...Oon kyl kans aatellu, että meillä voi toi puhe kehittyä nopeammin kun liikkuminen ja melkonen räpätäti neito taitaa olla.

Mä myös vielä imetän ruokailujen yhteydessä, mutta nyt oon viime päivien aikana huomannu että oon itekin unohtanu sen eikä oo Idakaan niiden perään itkeny/kaivannu, joten taitaa kohta jäädä mullakin pois, ainakin päiväimetykset. Muutenkin nykyään viihtyy rinnalla vähän vaihtelevasti, useimmiten ottaa vaan vähän ja alkaa sen jälkeen puremaan, jollon se ilo loppuu samantien....Kumma homma toi imetys, jotenkin sitä ajattelee ihan selvästi millon lopettaa, mutta kun se on ajankohtasta niin ei sitä sitten välttämättä viittiskään...;)

En kuitenkaan usko, että meillä mitään kovin ihmeellisiä vierotusongelmia tulee, ainoostaan oon miettiny, että kuinkahan paljon sitä korviketta pitäis saada menemään?!?!?! Tietoa kellään....

Suzanne82: Pistä uus hakemus yhteisöön niin hyväksyn sen tuota pikaa...Se sun ekakin tuli ainakin sähköpostiin mulle (näin kun tulin reissusta), mutta yhteisön sivulla sitä ei ainakaan enää näkyny...Poistitko vahingossa ite ittes vai mitähän tapahtu?!?

Että tämmöstä omaa napaa vaan....Mutta luin kylläkin kaikkien kuulumiset (ja luen aina muutenkin kun vaan pinon nään :))

Aurinkoisia kesäpäiviä syysmammoille lapsosineen =)))

maaly ja neiti I, 9kk3pvä

Vierailija
20/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kans hetkeen tänne puolelle pinoutunut...

Hurjan paljon onnea plussista Alpukalle ja Dynastylle!!!!!

Me palailtiin eilen reilun parin viikon Kiinan reissulta ja nyt yritetään päästä takasin tähän rytmiin ja arkeen muutenkin. Käytiin Hong Kongissa, Kantonissa ja Hainanin saarella ja joka paikassa neiti oli suurin stara, josta paikalliset oli ihan innoissaan :))) Muutenkin matka suju hienosti ja lennot etenkin paremmin kun osasin odottaakaan. Hauska oli huomata, että ainakin tuolla suunnalla maailmaa lapsen kanssa sai monesti parempaa palvelua tai vähän extraa kuin ilman lasta reissatessa...Toisaalta taas joskus ei saanu palvelua ollenkaan, kun myyjät vaan kiinnittivät neitiin kaiken huomionsa ;)

Meillä ei myöskään liikuta...Tai siis nyt matkan aikana ruvettiin ryömimään oikein urakalla ja hilaamaan istualtaa eteenpäin, mutta seisomisesta tuen kanssa saati kävelystä tai konttaamisesta on turha puhuakaan. Kova mölinä on kyllä aina päällä ja tavuja tipahtelee koko ajan, jopa sitä äi-ti, tä-tä jne, mutta kovin tarkotuksettomilta ne kuitenkin kuulostaa...Oon kyl kans aatellu, että meillä voi toi puhe kehittyä nopeammin kun liikkuminen ja melkonen räpätäti neito taitaa olla.

Mä myös vielä imetän ruokailujen yhteydessä, mutta nyt oon viime päivien aikana huomannu että oon itekin unohtanu sen eikä oo Idakaan niiden perään itkeny/kaivannu, joten taitaa kohta jäädä mullakin pois, ainakin päiväimetykset. Muutenkin nykyään viihtyy rinnalla vähän vaihtelevasti, useimmiten ottaa vaan vähän ja alkaa sen jälkeen puremaan, jollon se ilo loppuu samantien....Kumma homma toi imetys, jotenkin sitä ajattelee ihan selvästi millon lopettaa, mutta kun se on ajankohtasta niin ei sitä sitten välttämättä viittiskään...;)

En kuitenkaan usko, että meillä mitään kovin ihmeellisiä vierotusongelmia tulee, ainoostaan oon miettiny, että kuinkahan paljon sitä korviketta pitäis saada menemään?!?!?! Tietoa kellään....

Suzanne82: Pistä uus hakemus yhteisöön niin hyväksyn sen tuota pikaa...Se sun ekakin tuli ainakin sähköpostiin mulle (näin kun tulin reissusta), mutta yhteisön sivulla sitä ei ainakaan enää näkyny...Poistitko vahingossa ite ittes vai mitähän tapahtu?!?

Että tämmöstä omaa napaa vaan....Mutta luin kylläkin kaikkien kuulumiset (ja luen aina muutenkin kun vaan pinon nään :))

Aurinkoisia kesäpäiviä syysmammoille lapsosineen =)))

maaly ja neiti I, 9kk3pvä