Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin saitte raskaustestiin positiivisen tuloksen?

Vierailija
15.03.2020 |

Olemme mieheni kanssa 20v ja olemme nyt yrittäneet lasta kahden kierron ajan eli kaksi ovulaatiota mennyt. Nyt on menkat myöhässä yhden päivän, mutta testi negatiivinen. Uskon menkkojen olevan myöhässä ihan vain stressin takia, mutta mielenkiinnosta haluaisin tietää, milloin saitte sen plussan testiin ja kauanko yrititte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin vasta kuukautisten oletettuna alkamispäivänä, vaikka tiesin jo viikkoa aiemmin olevani raskaana. Selkeä positiivinen oli.

Vierailija
2/10 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 päivää ovulaatiosta tuli ensimmäinen haalea viiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 9 tai 10 päivää ovulaatiosta testiin ilmestyy aina hyvin haalea viiva, jos on raskaus alkanut ja parin viikon kohdalla se on jo selkeä viiva, mut näähän on niin yksilöllisiä miten hormonitasot nousee..

Vierailija
4/10 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain raskaustestiin plussaviivan molemmilla kerroilla, kun olin raskaana.

Vierailija
5/10 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein oletetun alkamispäivän aikoihin negatiivisen ja viikon päästä vasta tuli positiivinen.

Vierailija
6/10 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein varhaistestin noin viikkoa ennen menkkoja, oli todella haalea viiva josta en ollut varma kuvittelinko vain.

Uusin testin joitain päiviä myöhemmin clear bluen varhaistestillä ja siihen tuli selkeä raskaana teksti.

Vierailija
7/10 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980 luvulla.

Vierailija
8/10 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden aktiivisten hoitojen ja yrittämisen jälkeen sain plussan.

Vierailija
9/10 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain positiivisen tuloksen, viime kuussa, täysin siis silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mikä mielenkiintoisinta.. Menkkani alkavat aina sillon kuin pitäisi tai paria päivää jopa ennen kuin pitäisi.....joten tehdä heti niiden jäädessä pois testin.. tein ensin testin rfsu testillä joka näytti negatiivista. sitten tein heti seuraavana päivänä uuden testin clearblue, joka näytti heti digitaalisella näytöllä raskaana 1-2vk!!! varmistin raskauteni vielä terveystalossa gynekologilla seuraavalla viikolla ja tässä nyt ollaan. suositella voin clearbluen testejä varhaisessa vaiheessa!! rfsu ei näytä aikaisin.

Vierailija
10/10 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein testin aina vasta pari viikkoa sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Kyllä se silloin näytti aina selkeästi kahta viivaa. Ja tiesinkin kyllä aina sen, mutta pitihän se varmistaa testillä ennen neuvolaan soittoa.