Oon kaunis nainen joka on elänyt täysin rakkaudettoman elämä
Olisinpa nuorena osannut arvostaa itseäni ja välitä miehikseni vain niitä,jotka aidosti välittävät minusta
Kommentit (19)
Minkä ikäinen olet nyt?
Minusta ei koskaan kannata katsoa taaksepäin, vaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi kilttis ei kelvannut sinulle?
Niimpä,hyvä kysymys
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet nyt?
25
Voit löytää rakastavan miehen vanhempanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä,hyvä kysymys
Tai no, oli liian kiltti, epäilyttävä.
Eihän ole vielä liian myöhäistä löytää rakkautta.
Ei sitä koskaan tiedä jos vielä osuisikin kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä,hyvä kysymys
Samaistun ja valitsin itse juuri näin. Koen nimenomaan että ko suhde ei sopinut minulle.
Se on niinpä, ei niimpä.
Mutta aiheeseen liittyen, älä luovuta. Varmasti löydät ihanan miehen varsinkin nyt kun tiedät minkä arvoinen olet ❤
Naisilla se kaava menee aina noin. Miehiä kyllä piisaa mutta ei todellista rakkautta. Kiltillä miehellä kaava taas menee niin, että todellista rakkautta hänellä olisi kyllä annettavana, mutta ketään naista ei kiinnosta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet nyt?
25
Heh. Ainakin 50 vuotta hyvää peliaikaa sulla.
voi nyyh. on se rankkaa. no, ainakin oot kaunis..!! tsemppiä.<3 rakkautta kaikille!
Hyvin oli sulla markkinat jos sai oikein valita. Itsellä läpsähteli rukkasta treffeillä naamaan että lätinä kävi ja siitä jäi sellaiset traumat, ettei parisuhteen yritykseen ole enää myöhemmin pystynyt. Tää pakkoajatus, että olen ruma ja kelpaamaton ei lähde vaikka miten suihkussa hinkkaisi. Vastakkaisen sukupuolen tuijottelut sun muutkin olen päässä selittänyt itselle hyväksi, ei ne tällaisesta voi olla kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet nyt?
25
25?
Voi kilin kellit, aloituksesta voisi kuvitella, että joku toinen jalka haudassa oleva vanhapiika täällä suree elämätöntä elämäänsä, mutta sitten se onkin joku hädin tuskin lapsuudesta selvinnyt kakara!
Olet vasta elämäsi alussa! Mene ja korjaa se, jos on kerran ongelmia!
Itse oon 49v ja valikoinut ns. elämäni miehet ihan väärin perustein. Tai sanotaanko, että lapsuudenkodista sain väärän parisuhdemallin ja ajatuksen siitä mitä elämässä pitää tavoitella. Nyt uusiosinkkuna ja tuskin enää löydän ketään. Sinä ehdit vielä löytämään rakkauden elämääsi. Minä en ja se harmittaa.
AP: minkälaisen miehen haluat? Jos olet kaunis, valinnanvaraa luulisi olevan?