Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö jäädä kotikaranteeniin?

Vierailija
15.03.2020 |

Puolisolla on vähän flunssainen olo. Ei ole matkustanut eikä keskiviikon jälkeen ollut tekemisissä muiden kuin minun ja kaupan kassan kanssa. Minä olen ollut etänä torstai-iltapäivästä lähtien ja olo on ihan normaali.

Menenkö minä töihin huomenna? Ei tarvitse juurikaan olla lähikontaktissa muiden kanssa, vaikka työpaikalla muita onkin. Etänä olo on hankalaa parin oikeasti tärkeän työtehtävän takia. En ole riskiryhmää eikä puolisokaan ole. Tällä hetkellä olen menossa normaalisti työpaikalle.

Pitääkö jäädä kotikaranteeniin?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai menet töihin! Ei tässä nyt hysteeriseksi pidä ruveta. Olet oireeton ja puolisollasikin on luultavasti ihan tavallinen flunssa.

Vierailija
2/5 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin töihin. En nyt ehdoin tahdoin kävisi halaamassa jokaista työkaveria, mutta ihan normaalisti olisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin töihin. En nyt ehdoin tahdoin kävisi halaamassa jokaista työkaveria, mutta ihan normaalisti olisin.

Mitä jos työkavereiden halailu kuuluu normaaliin käytökseen?

Vierailija
4/5 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Ilmoitin eilen pomolle, että olen flunssassa, vaikka en olekaan ja asun yksin. Aion vältellä ihmiskontakteja niin kauan kuin voin. Teen etänä mitä pystyn, muut hommat saa odottaa.

Vierailija
5/5 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos työkavereiden halailu kuuluu normaaliin käytökseen?

Jos näin olisi, pystyisin varmasti muuttamaan käytöstäni, jos oikein kovasti yrittäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän