Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUHTIKSET 2006

27.06.2006 |

Ette kai ole huuhtoutuneet juhannusvesiin?!

Meillä vietettiin rauhallinen, melko perinteinenkin juhannus. Käväisipä tämä mamma parin kaverin kanssa yhdellä terassiolusellakin, perjantai-iltana lasten nukkumaan menon jälkeen. Mutta olipa vaan mukavaa nähdä PALJON ihmisiä ja olla vähän aikaa ihan oma itse ja huolehtia vaan itsestään, kulkea vaan kädet aivan vapaina... mutta ei makeaa mahan täydeltä. Tulin puolentoista tunnin jälkeen kotiin.

Eilen kävimme Aulangon puistometsässä tarkoituksenamme ruokkia joutsenia, mutta kelpasi ranskanleipämme sorsille, lokeille ja puluillekin. Siellä kyllä silmä lepää ja mieli myös, siis ei lokeissa vaan siinä ihanassa luonnossa. Mieletön paikka.

Oletteko suunnitelleet kesälomareissuja?

MINÄ olen suunnitellut ja paljon. Haluaisin viedä Pepin Muumimaahan, Puuhamaahan ja tietty Korkeasaareen. Plus sitten lisäksi perinteinen viikonloppureissu miehen kanssa kaksin, sen kyllä aina mies järkkää. Ja syksyllä sitten etelään ottaan kesän jälkilämmöt. Jännä nähä, mitkä kaikki toteutuu...

Niklas on mun mielestä kasvanut aika lailla, tosin neuvola on vasta 13.7 silloin otamme samalla sen rotarixin ekan osan. Kateellisena luin että joku murunen nauroi jo ääneen. Niklas ei vielä kikata, kiljahtelee riemuissaan kyllä.

Jaahas yläkerrassa kuuluu jalkojen töminää, isosiskon päikyt ovat ohi tältä päivältä =)

Peppinetta ja mussukat 2,5kk ja 2,5v

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin pulautellaan välillä enemmän ja välillä ei ollenkaan....nyt i pariin päivään ole paljoo pulautteluja ollut.

meillähän aloitettiin velli kun onni ei ottanut oikein kasvaakseen kunnolla, toivottavasti nyt painoa alkaisi tulla enemmän. hyvin menee vellit, ei tullut masuvaivoja, pikkuhiljaa aloiteltiin ja nyt saa jo 140ml velliä kun menee nukkumaan ja siitä nukutaankin melkein aamun. että näin...

mutta nyt ulos, ihana ilma.

ai niin miten teillä nukutaan päikkäreitä? meillä onni ei ole nukkunut pitkiä unia n. viikkoon, vaan 10-30min torkkuja, sitten ollaankin kärttyisiä=/

peetu ja onni 10vko

Vierailija
42/55 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin meinasin liki sen puoli vuotta täysimettää, mikäli tietenkin kaikki hyvin sujuu. En kuiteskaan pidä kiirusta kiinteiden kanssa.

Lumo: ihana pallero siis teilläkin! Kaapokin on tosiaan aivan yhtä pitkä kuin paksukin! " Oikea Oltermanni" =))

Lumo kertoi dietillä olevansa, millaisella? Ootteko kovasti kiloja pudotelleet rasakuden jälkeen? Mulla olis muutama pudotettava kilo, mutta kun NIIIIIN maistuu makea...

tilda (ja PITÄIS olla laihiksella..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Laihiksella? Kuka ja millä tahdonvoimalla? Mä tuumasin tuossa äsken itselleni, että taidan kärsiä bulimiasta ilman oksennusta, taitaa olla se BED vai mikä se nyt olikaan. Aivan hillitöntä ahmimista aina iltaisin. Taitaa olla ruokarytmini syvältä ja poikittain, kun iltaa kohti tulee ihan hillitön nälkä. Lupasin kyllä itselleni, että nyt loppuu mässyttely ja alkaa terveemmät elämäntavat. Saa vaan nähdä kuinka kauan tämä taas kestää....

Kiinteistä: Alkuun ajattelin, että katotaan kuinka maito riittää ja lapsonen kasvaa. Nyt näyttää siltä, että maitoa tulee kiitettävästi, ainakin kasvu on sitä luokkaa. Olenkin vakavasti miettinyt myös tuota täysimetystä 6kk asti. Esikoisen kohdalla oli kamala kiire aloittaa kiinteät, ihan oman mielenkiinnon vuoksi. Nyt sitä ei todellakaan ole. Eiköhän tuon poika opi lusikasta syömään paria kuukautta myöhemminkin.

Meillä myös pulautellaan. Maitoa tulee välillä aivan kaaressa. (Olen miehelle käyttänyt vertauskuvana sitä Manaaja-elokuvan riivaaja-oksennuskohtausta. Hieman liioiteltua tosin... )

Taitaa vaan tulla ylimääräiset maidot pihalle. Rasittavaa on, että vaatteet on aina puklussa, vaikka kuinka käyttäisi rättiä tai pyyhettä. Tänään joutui naapurintäti vaihtamaan housut, kun halusi kauppamatkallaan ihastella meidän pikkuherraan. Eiköhän tämä sitten tietenkin heittänyt laatat tädin syliin. Haiseva vastalause?

Just joo, taitaa tämä mamma heittäytyä sohvalle. Mies ja esikoinen ovat viikonlopun reissussa, joten saamme vauvan kanssa olla ihan kahden. Harvinaista herkkua täällä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

-s-

Vierailija
44/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan piti alkaa kirjoittaa tuosta laihduttamisesta ja siitä herkkupuolesta tietenkin. Meenaan, että erittäin hyvä herkku on Valion kevyt trio -jäätelö. Siispä rasvaa on 4,5% ja ihan tosi nannaa jäätelöä. Jäätelö tehty rasvattomaan maitoon ja samassa paketissa on vielä kolmea eri sorttia... Kyllä on valio aatellu meitä kurttumahaisia mammoja :)

Toinen hyvä konsti on karkkilakko. Aloitettiin miehen kanssa pikkuneidin ristiäisten aikaan karkkilakko ja nyt se on kestäny jo viis viikkoa. Enää ei tee yhtään mieli karkkia. Kumma juttu sekin.

Lisäks itse huomasin ainakin kilojen karisevan sillä, että syö säännöllisesti. Juu, vaikka olisi miten huisketta, mutta aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala on hyvä mahduttaa päivään. Tällöin ei tartte kerralla syödä paljoa. Aterioilla kuitenkin paljon salaattia ja vettä. Ja ihana on herkutella näin helteellä esim. vesimelonilla ja tietty tuolla jäätelöllä.

Taitaa tuo meidän neiti myös osaltaan huolehtia kilojen karisemisesta, kun maito näyttää maistuvan aikasta hyvin. Meillä on nyt menollaan 10vk-tehoimupäivät...

Mutta nyt me lähdetään pikkuneidin kanssa kannustamaan isukkia ralliin. Taas on itsellä ihan sydänkarrella, että pysyisivät tiellä (aina ei oo ihan pysytty...). Raskausaikana itse olin ihan älyttömän huonovointinen aina rallipäivänä ja eikä se näytä helpottuvan näin äitinä ollessakaan, päin vastoin.

Mutta aurinkoista viikonloppua kaikille!

Pipsa

Vierailija
45/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ne maagiset pihahommat painaa päälle, tarvis jo juosten mennä auttaan miestä kun lapsetkin jo sinne taas ryntäs. Mutta koneella vaan istutaan...

Ajattelin heti vastata ennenku unohtuu, siitä dietistä kun tuli puhe. Oon painonvartijoiden imetysohjelmalla laihduttanut joka raskauden jälkeen sen n.15kg. Se lähtee n.2kk:ssa helposti. Vaikkakin varoen oon alotellut, eihän sitä suositella alle 4kuista vauvaa täysimettävälle äidille, mutten mitään poikkeevaa oo huomannut maidontuloon ym.

Rautaahan laihduttaessa imeytyy maitoon, mut tämä on niin turvallinen laihis, saa siis syödä paljon. Ja kun liikkuu vielä lisäksi, nopeutuu painonpudotuskin. Mulla ei ole sitä roikkuvaa vatsaa enään kun ihan vähän, johtuu ehkä rakenteestakin, sillä raskausaikana lihon joka puolelta, eikä vaan vattan kohdilta. Tosi hyvin on palautunut tän kolmannenkin jälkeen. Mullahan on se kaksossisko jolla ei ole lapsia, siitä on aina hyvä katsella minkä näkönen itse oli ennen lapsia.. ei tarvi peiliä! heh Paitsi noi raskausarvet muistuttaa kyllä kolmesta lapsesta. Mutta rusketusta pintaan, nääs selluliittikin on kauniinpaa ruskeella reidellä...hekoheko

Joo-o, painelen tästä hommiin, hyvää lauantain jatkoa jokaiselle!

Lumopa lumo

Vierailija
46/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapolla tuntuu olevan uni aamu, kun alkoi päkkäreille jo toisen kerran tänä päivänä. Viime yönä valvoikin liki yhteen, katsoi isin ja äidin kanssa ensimmäisen koko illan elokuvansa ;) Isi ja äiti sai sitten siinä elokuvan lomassa ihastella omaa suurisilmäistä söpöläistään!

Mun pitäisi löytää vaatteet ensi lauantaina oleviin miehen veljen häihin.. Enkä löydä mitään!!! Jos jotaikin kivaa löytää, niin sopivat koot on alennuksissa loppu. Alkaa iskeä vaatepaniikki!

Mulla toi laihis keskittyisi lähinnä tohon vatsaan ja vyötäröön. Ja kadonneet lihakset pitäsi saada takaisin... Siihen tosin meneekin hieman kauemman aikaa, kuin rasvan polttamiseen!

Ootko LUMO tilannut sen ohjelman aivan painonvartijoilta? Tiedän kyllä tosin, että näihin pariin kiloon tarvitaan vain tahdonvoimaa...

Mutta mies tuli just, ja nyt vielä ettimään vaatteita, liike vielä tunnin auki!

tilda

Vierailija
47/55 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät menevät hurjaa vauhtia ja vauva on kohta kolme kuukautta! Meidän vauvalla on syömisongelmia. Painoa ei ole oman puntarin mukaan kuin 5.5 kg ja 62cm bodyt alkaa olla pieniä. Hoikalta tuo näyttää, mutta onneksi ens viikolla on seuraava neuvola ja saan tietää varmemmin miten toi pituus/paino menee käyrillä.

Me otettiin se rotarix-rokote, vaikka se maksoi maltaita eikä vakuutus sitä korvaa. Esikoisella oli kerran sen verran paha mahatauti, että jouduttiin taysiin lastenpolille ja nesteytykseen. Toista kertaa en halua kokea sitä. Mieskin oli just silloin reissussa toisella puolella maailmaa. Parina iltana rokotteen annon jälkeen vauvan maha kurisi ja vauva oli huonotuulinen, mutta mitään sen pahempaa ei tullut. Toinen rokote-erä pitää ottaa kuukauden päästä.

Ja sitten ylpeänä kerron, että liityin elixiaan jäseneksi ja olen käynyt jo muutaman kerran jumpassa. Tuskaahan se on, mutta toi etureppu ärsyttää enemmän. Karkki/keksi-lakkoa olen saanut pidettyä koko kesäkuun eikä karkkeja enää oikeestaan tee mieli. Paino on samoissa lukemissa kuin ennen raskautta, mutta haluan vielä reilusti pois kiloja.

Todella upean kesän jatkoa kaikille!

Pelargonia+pesue

Vierailija
48/55 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi nimittäin vituuttaa viime sunnuntaina tämä ulkoinen habitus. Nyt on joka aamu soinut kello kuudelta ja tämä muori on kipittänyt aamulenkkiä tyhjään masuun, ja sen jälkeen syönyt aimo kuorman kaurapuuroa vehnäleseellä ja marjoilla terästettynä. Välipaloilla olen syönyt PALJON hedelmiä ja aah mansikoita. Leivät ja perunat ja riisit ja sokerit lähetettiin huitulan kukkoon NY! Karkkiakaan ei saa syödä... se on tyhmää.

Peppinetta, Niklas (kai)10vko ja Peppi 2,5v

Vierailija
49/55 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä meidän juniori nukkui 7 ja puoli TUNTIA pötköön viimeyönä, oli reilun tunnin äsken hereillä ja sammui taas. Ihanaa, että on uudestisyntynyt olo.

Pari edellistä yötä oli lisätilausta n. 3h välein. Tästä juuri nautin äitiydessä kolmannen kohdalla, kuinka nää asiat näkee selväjärkisesti jo, tietää että mikään ei oo ikuista. Jos joku yö syödään tiheesti, seuraava on varmasti jo paljon parempi. Eikä niistä hitsaa enään sillai kun ekan kohdalla. Jotenki silloin muistan kaiken tuntuneen niin lohduttoman ikuiselta. Nyt vauvakin kasvaa ihan liian nopeesti, eikä SILLE VOI MITÄÄN! Silloin jotenkin aikakin jumittui, ja tuntui ikuisuudelta jotku päivät. Hm, tekisköhän asiaa et on kolme vauhtiveikkoo tietenkin jo jakamassa arke... maybe...

Siinä oikein sunnuntai aatoksia. Mutta meilläpä tehdään tänäänkin - tadaa - pihahommia!! Ei mitenkään yllättävää, kun ne tosiaankin pitäs saada tehtyä n.y.t. pois alta. Oltiin tosin eilen mökillä ilta ja savusaunasta paineltiin uimaan. Mökillä on pieni lampi jossa on ihanan lämmintä vettä, oli melkosen makee käydä pulikoimassa. Nyt tuoksuu savusauna hiuksissa. Isompi onki kalan vielä lähtiessä, joka tosiaankin tuotiin kotiin asti. Koko matkan autossa se hyppi pussissa ja toinen nukahti kala käteen.. Koko täysi takapenkillinen nukkui matkalla, puuduttavaa tuo uiminen vaikkei Okko ollutkaan vielä kun hengessä mukana.

Tilda; oon tilannut sen pv:n rompun sieltä ihan silloin neljä vuotta sitten, kun ekan kerran raskauskilojani pudotin. Se olikin ihan enkat, kun lähti 16,8kg vajaassa 2kk:ssa. Ne on tietysti sitä " höttöä" kun on juur synnyttänyt, eikä siis ole vielä kerennyt " läskiintyä" kiinni. Silloin meinas lähtee mopo käsistä, kun normaalisti painan n.60kg silloin putos 52kg:n että humpsahti. Mutta kun me rakennettiin silloin, ja ihmiset sano kaupas, et meneeks teillä noin huonosti ettei oo ruokaan rahaa kun sä oot noin laihtunut.. Juur näin. Mutta äkkiähän se sitten tasaantui. Mahtui yläaste farkutki jalkaan, heh!

Imetyksellä ja pienellä katsomisella mitä suuhunsa tunkee, lähtee nää kyllä varmasti. Mut se mitä painonvartijoista eniten kiitän, on se, että on oppinut syömään oikein. Kyllä oon tehnyt viinereiden kanssa sopimuksen, ne ei mun mielenrauhaani riko millään asteella. Pystyn oleen erossa ihan loistavasti ja pisteetkin on pinttynyt päähän ulkomuistiin. Vaistomaisesti katson mitä kannattaa syödä, ja mitä ilman pärjää. Eli jos ei oo pakko, en kyllä syökään.

Joo, siinäpä siinä taas yks lempiaihe. Mutta nyt täytyy mennä herätteleen isompia lapsia, ne vielä nukkua porskuttaa. Sunnuntaita!

Lumo

Vierailija
50/55 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapo nukkui viime yönä 5 tunnin putken!:) Ja sit mies-kulta aamulla heräsi lasten kanssa, ja sain itse jäädä nukkumaan tyhjään sänkyyn; aaaaaah :) sit alakerrassa oli vielä aamupala katettuna ja keittiö siivottuna! Kyllä olikin IHANA ja rentouttava aamu, tuntui aivan äitienpäivältä =) Ihanaa :):):):)

Mies lähti juuri tontille routaeristysten laittoon. Minä lähden lasten kanssa piakoin perästä kävellen. Sinne on 6 kilsaa suuntaansa, joten tulee mukava päivän lenkki tehtyä. Viedään isukille kaffit työmaalle.

Ootteko siis laihduttajat kyenneet kokonaan jättämään makean pois? Tarkoitan, että none, zero, zip? Kas, kun mun on " pakko" pitää kerran viikossa namipäivä, ja kyllä mä itselleni päiväkahvilla keksin tai pullan siivun suon... Olenko aivan löysis? Entäs jäde näin kesällä? Ettekö nautiskele niistäkään? Minulle ei tosin jäde ole mikään intohimo, harvoin tekee mieli. Taidan kyllä olla aikas persopersus.. No wonder, että vatsa roikkuu...!

Mikähän se muuten on, että tää laihdutus on ikuinen ykkös puheenaihe naisten keskuudessa?!

Joo, mutta nyt pyykit narulle, ja sitten tontille kipin kapin.

Aurinkoa!!

tilda

Vierailija
51/55 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saan olla ylpeä itsestäni. Pääsin vihdoin ja viimein käymään poitsun kanssa passikuvassa. Enpä sitä olekaan lykännyt kuin pari-kolme viikkoa... Onneksi vielä ei ole kiire, reissuun vasta elokuun lopulla. Hienosti pikkuherra istui ja hieno kuva tuli. Ei vaan yhtään näytä 3kk vaan paaaaljon vanhemmalta. Vanhana syntynyt?

Esikoinen on ollut viikonlopun mummilassa hoidossa ja on viihtynyt niin hyvin ettei halunnut edes puhua kanssani puhelimessa. Saa nähdä onko huominen sitten pelkkää kiukuttelua ja ikävän purkamista. No, hyvin levätyn viikonlopun jälkeen jaksaa ottaa vastaa kolmivuotiaan uhmailut.

Smila, joka on päättänyt aloittaa karkkilakon.... huomenna ;D

52/55 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas palstailu jäänyt aivan olemattomiin... vauvakuumeen jälkeen on nimittäin iskenyt TALOKUUME ja korkealla vetää kuumekäyrä tällä hetkellä. Löysin nimittäin toissailtana netistä kiinteistövälittäjältä talon, jota pitää päästä katsomaan HETI!!! Ikävä kyllä viikonloppu tässä välissä vähän pistää hanttiin. En tiedä mikä siinä nimenomaisessa talossa iski, mutta hyvä kun on yöllä saanut nukutuksi... toivon totisesti että kaikki olis kunnossa, ettei mitään vesivahinkoja tms. ja että putket olisi uusittu edellisen remontin yhteydessä, niin saisi tuon miehenpuolenkin mukaan kuumeeseen.

Että semmoista. Meidän Martta-neiti on todella tomera pikku tyttö, nyt 2½kk ja parin viikon päässä se 3kk neuvola. Täällä se onkin jo lääkärineuvola. Helle ja kesäflunssa sekoittivat yörytmit ja päiväunetkin, tuntuu ettei tyttö nuku oikeastaan ollenkaan ja yölläkin muuttaa parin-kolmen tunnin torkkujen jälkeen tissille ja on siinä loppuyön. Päivisin unet maistuu lähinnä liikkuvissa kärryissä taas... mutta kai tämäkin vaihe joskus menee ohi. Riesana on ollut silmätulehdus, johon saatiin loppuviikosta tipat. Nuhakin vielä vähän vaivaa.

Me on matkusteltu jo puoleen ja toiseen, tuli vaihdettua tila-autokin joten nyt pitäisi mahtua niin monet kärryt kuin tarve vaatii. Ihan hyvin on matkat menneet, matkasängyn virkaa on toimittanut vaununkoppa. Tavaraa näköjään lähtee kotoa mukaan joka reissuun vähemmän, kun taas pääsee itse tilanteen tasalle että mitä ja kuinka paljon oikeasti tarvitaan... Ja ihan samaa täytyy sanoa kuin Lumokin, että kummasti tässä toisen lapsen kohdalla osaa ottaa jo lunkimmin. Mitähän se mahtaa olla sitten kolmannen kanssa?

Läskien kanssa minullakin on edelleen tuskaa, 4kg lähtöpainoon ennen tätä raskautta ja 15kg ennen ensimmäistä raskautta. Huh huh. Saako sieltä Painonvartijoista siis todella tilata sen ohjelman kotiin, kun ainakaan täällä meidän paikkakunnalla ei niitä ryhmiä tällä hetkellä ole? Olen myös haaveillut aamulenkkeilystä, mutta toistaiseksi vain haaveen tasolla kun pennut ovat alkaneet nukkua vasta puolen yön tienoilla joten äiti on aamulla 6 aikaan vielä ihan liika väsynyt, varsinkin kun toinen on koko ajan tissillä. Herkkuja menee JOKA PÄIVÄ, asia josta en todellakaan ole ylpeä mutta johon olen liian väsynyt itsekurin puutteessa puuttumaankaan. Mutta nyt kilot alkaa haitata siinä määrin, etten enää jaksa odotella kauaa niiden itsestään katoamistakaan vaan jotain täytyis tehdä...

Mutta nyt valitukselta taas imettämään.

Vierailija
53/55 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis äiti 24 vee ja tyttö syntynyt 20.4.2006

Oon kirjotellut myös kaksplussan sivuille mutta olis kiva saada " kamuja" täältäkin...

Vierailija
54/55 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvät ja lämpimät huomenet huhtikuisille.Enpä ole ihmeemmin ehtinyt kirjailemaan,kun on ollut yhtä sun toista puuhasteltavaa.

Olin lukevinani yhdestä sun toisesta viestistä tässä,että pulauttelua on paljon liikkeellä=D Meillä myäs Markus pulauttelee melkeis joka syötön jälkeen. Me olemme yrittäneet ehkäistä sitä laittamalla pulloon vähemmän korviketta.Normaalisti Markus syö 100-120ml/kerta ja noin 3-4 tunnin välein. Nyt laitamme 80ml pulloon.

Tämä oli ihan neuvolan ohje ja se tuntuisi tehoavan.Tokihan poika syö 2 tunnin välein,mutta mieluummin niin,kun aina naama pulautuksesta märkänä.

Diettigalluppia täällä oli myös ja laitanpa siihen soppaan myös lusikkani.Laitokselta tullessa tippui reilussa kuukaudessa 15 kiloa,mutta sitten tuli kesä,kärpäset ja " krilli" .

Onhan tässä paino muutaman kilon päässyt nousemaan ja sitä pudotettavaa toki löytyy,mutta jos siitä rupeaa panikoimaan ja suunnittelemaan 3 kilon viikkovauhtia niin kyllä menee hermot kireälle ja en todellakaan halua olla kesälomalla kiukkunen ja äreä.

Päätin,että reissun jälkeen alan noudattamaan neuvolasta saamaani diabetesruokavaliota jossa on 1800kcal per päivä ja nyt kun en ole raskaana niin siitä vähennetään 500kcal niin 1300 olisi päivälle syömisvaraa.Sillä pitäisi tippua 1-1,5 kg/vko kun vielä työntelee noita kärryjä pitkin raittia=)

Ekan raskauden jälkeen laihdutin painonvartijoiden avulla 30 kiloa ja seuraavan kerran dietille aloin keväällä 2005,kaloreita laskemalla lähti 2,5 kg/vko. Söin silloin 1500 kcal/pvä kun pyöräilin töihin ja takaisin ja lisäksi tein tosi reippaan puolen tunnin lenkin.Paino rapisi alas ja olo oli hyvä,mutta se dietti päättyi positiiviseen raskaustestiin ja raskausaikana tuli syötyä lähes kaikki mikä liikkui ja lopputulos on järkyttävä vaa´an lukema=/

Dietti on sikälikin tervetullut,kun me tässä mieheni kanssa eilen parvekkeella iltaaurinkoa ihaillessa kahveekupin äärellä päätimme,että kolmas lapsi saa luvan tulla. Eli ehkäisy heitettiin hus hiiteen ja pikku kolmonen saa ilmoittaa tulostaan vaikka heti.

Pieni ikäero tulisi ja se oisi ihanteellinen,niin olisi Markuksella sitten seuraa pikkusiskosta tai veljestä.

Mutta Markuksesta huomasimme,kun häntä teimme likimain 3 vuotta,että lapsia saadaan ei tehdä.

Jos tässä nyt raskaaksi " pamahtaa" niin sitten popsin sitä 1800 kaloria per pvä,jotta ei tule sokereiden kanssa uudelleen ongelmia=)

Mutta nyt aamupalalle=)

Niksu ja vallattomat veljekset 7,5v ja (pe)3,5kk

Vierailija
55/55 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Niksu ihanan vauvi-päätöksen tehnyt!=)=) Kyllä mekin vielä neljäs haluttaisiin, mutta kuulemma ei ainakaan vuoteen! ;)

Ja tervetuloa joukkoon mammuska!

Kaapolla on tänä aamuna hiukan kätinä aamu, ilmoja on massussa reppanalla. Ei oikein ole ollut cuplatonista apua. Yö meni kyllä ihan mukavasti.

Mutta nyt kätinä kiihtyy huudoksi, joten tähän jäi tämän mamman jutustelut!

Aurinkoista viikonalkua!

tilda