Kertojaa onko tämä koronan oire
Koronan vuoksi etäpäivä kun jollain asiakkaalla oli ollut töissä tartunta, joten otettiin sitten yhdessä miehen kanssa päikkärit. Herättiin kuitenkin yllättäen siihen että olin järsinyt miehen sormia ja purin tämän sormenpäästä palan eikä kumpikaan nyt osaa sanoa miksi. Mies veti sormeensa laastaria ja minä jäin sängylle miettimään tapahtunutta. Siis puremista. Johtuuko tämä nyt siitä että olen ollut alttiina koronavirukselle? Tuleeko minusta nyt Zombi?
Kommentit (6)
Hampaiden narskuttelu eli bruksismi on vahvasti perinnöllinen taipumus, jota esiintyy etenkin alle 50-vuotiailla. Bruksismi voi pilata hampaasi ja vetää niskan jumiin. Hampaita voi narskutella yhteen tietämättään unissaan tai esimerkiksi kuntosalilla kuntoillessa. Hammas voi narskuttelun vuoksi jopa tulehtua. Muita oireita ovat päänsärky, korvakipu ja hampaiden vihlominen.
Juuri tästä syystä ei kannata pitää nukkuessa kättä toisen naamalla vaan visusti omalla puolellaan. Pureminen on puolustus refleksi kuten kaikilla muillakin eläimillä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tästä syystä ei kannata pitää nukkuessa kättä toisen naamalla vaan visusti omalla puolellaan. Pureminen on puolustus refleksi kuten kaikilla muillakin eläimillä.
No ei kyllä kukaan järkevä ihminen puris toista vaikka sen käden tunkis kurkkuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä kukaan järkevä ihminen puris toista vaikka sen käden tunkis kurkkuun asti.
Kyllä minä puolustaisin itseäni viimeiseen asti, jos kimppuuni hyökätään. Siinä kohtaa pienet piremisjäljet ovat pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä puolustaisin itseäni viimeiseen asti, jos kimppuuni hyökätään. Siinä kohtaa pienet piremisjäljet ovat pientä.
Tämän siitä saa kun hamstrataan vessapaperia, niin osa joutuu taistelemaan pieremisjälkien kanssa.
Olet vain vammainen. Ei mitään uutta siis.