Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te 40+ naiset

Vierailija
15.03.2020 |

Mistä saatte iloa elämään?

Lapset jo pärjää, ulkonäkö rapistuu ja avioliitto on mitäänsanomatonta yhteiseloa.

Mistä saada uudenlaisia ilonaiheita elämään?
Kuinka te sen teette?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailusta av:lla. Ihan niin kuin sinäkin. 

Vierailija
2/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän elämäni parasta aikaa. Minulla on uusi ihana parisuhde. Ollut jo yli vuoden ajan. Saan panostaa lopultakin myös itseeni, kun lapset eivät vaadi enää joka sekunti huomio ja palveluksia. Elvytin rakkaan paritanssiharrastuksen ja aloitin sählyn. Muutenkin on nyt aikaa liikkua enemmän ja hyödyntää esim. työmatkat pyöräilyyn. Opettelen muutenkin uusia asioita, sellaisia, jotka ovat kiinnostaneet minua aina, mutta en ole ehtinyt tekemään niitä ennen. Ennen uutta parisuhdetta hurvittelin kunnolla koko loppuelämni edessä. Se oli aivan mielettömän mehukasta aikaa. Opin paljon hienoja asioita naiseudesta ja seksuaalisuudesta. Niistä on hyötyä koko loppuelämän ajan. n48v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole, ulkonäkö on vielä pysynyt hyvänä ja avioliittokin toimii mainiosti. Ei tässä mitään hätää. Tekemistä riittää vaikka välillä käyn palstalla vilkaisemassa.

N 43

Vierailija
4/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko, opiskelu, ystävät, kirjoittaminen, palstailu.

Elän itse elämäni parasta aikaa, sillä olen nykyään kohtuullisen varakas, olen maksanut mukavan asuntoni ja minulla on aikaa ja varaa tehdä kiinnostavia asioita.

Vierailija
5/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tällä hetkellä juuri mistään. Ajoittainen vahingonilo on suurinta iloa elämässä. Vanheneminen ja rapistuminen ovat perseestä isolla P:llä. Neljänkympin jälkeen pitäisi saada jäädä kotiin mädäntymään ja nuoremmat saisivat hoitaa työt ja muut velvollisuudet.

Vierailija
6/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen, tapaan kavereita, käyn matkoilla ja tapahtumissa. Ihan niin kuin ennenkin.

Vierailija
7/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo rouva kovin onnettomalta vaikuta.

Käy töissä, harrastelee, tykkää touhuilla perheen kanssa, teini-ikäisten lasten kanssa voi jutella jo eri tavalla kuin taaperoiden.

Rakkauselämäkään ei ole suinkaan ohi.

Eihän tässä nuoria enää olla, mutta eipä hän yhtään hassumman näköinenkään ole.

M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä