Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä menen töihin huomenna siihen saakka kun tarvitaan

Vierailija
15.03.2020 |

Olen töissä päiväkodissa ja teen velvollisuuteni huomennakin. Niin tekevät myös lääkärit, hoitajat, ruokakaupassa työskentelevät, poliisit, palomiehet jne. Miksi? Koska niin tekivät myös isovanhempani sodan aikana ja poikkeusoloissa. Ei, mummoni ei bunkkeroitunut kotiinsa vaan meni töihin kenkätehtaalle, hoiti lapsensa ja siivosi ammustehtaalla. Ukkini oli rintamalla koko nuoruutensa. Kyllä, saan edelleen voimaa kun mietin jo edesmenneitä isovanhempiani, ja vaikks tämä ei ole sotatilaan verrattava tilanne, ei lähellekään, työni aion hoitaa vaikka tauti pelottaakin. Ei tätä yhteiskuntaa ole saatu toimivaksi pelolla vaan yhteistyöllä ja sillä että jokainen hoitaa omat tehtävänsä mahdollisimman hyvin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalisti kiittää 😊

Vierailija
2/3 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka ei menis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapitalisti kiittää 😊

Suomalainen yhteiskunta on oikeasti toimiva ja Suomi on hyvä paikka. Olen asunut muuallakin. Miksi juuri Pohjoismaat ovat turvallisia ja toimivia? Ei Suomessa ole luonnonvaroja. Koska ihmiset olemme tehneet tästä toimivan yhteiskunnan. Olen ollut myös työtön ja arvostan työpaikkaani. Työttömänänkin yhteiskunta tuki. Nyt annan takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi