Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä-asiaa!

Vierailija
27.06.2006 |

Kehtaanko laittaa välit poikki erääseen ystävääni, jota ei tod. näytä kiinnostavan mun asiat ja kuulumiset. Mutta jos esim. olen lähössä muitten ystävien kanssa jonnekkin eikä häntä kutsuta, alkaa hän siitä valittamaan, että miksi ei hänelle soitettu.. Ärsyttää ihan kauheesti ku yrittää esittää" ystävää" ja se ei oo ees ikinä nähny mun lasta (joka on nyt 5kk!) !

Pitäskö vaan unohtaa koko ihminen? Jätänkö kutsumatta häihin(sinne on vielä muutama kk)? Mainitsin asiasta hänelle ja oli jo tulossa yheksi mun kaasoista. Uskomatonta, miten itsekäs voi ihminen olla. Itse olen kyllästynyt olemaan se osa puoli joka ottaa yhteyttä. Pitäskö vaan olla soittamatta.

En haluaisi jäädä riitoihin kenenkään kanssa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkasi tuo edellinen...

Niin, oletko kertonut hänelle, että sinua harmittaa ettei ystäväsi kysele sinun kuulumisiasi? Asutteko samalla paikkakunnalla?

On kyllä outoa, ettei hän ole nähnyt lastasi, ellei syynä ole pitkä välimatka! Voithan toki jättää hänet omiin oloihinsa, ilman hääkutsua ja suututtaa hänet siten. Mutta yrittäisin kuitenkin ensin keskustelua asiasta, JOS oikeasti haluaisit olla hänen ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan