Aion tehdä lapset vasta 50 vuotiaana
Minulle on tullut tarve hankkia lapsia. Ajattelin, että 50v olisi hyvä ikä siihen, kun on kaikki tarvittava jo olemassa ja maksettuna. Myös elämänkokemusta on runsaammin kuin nuorempana - olen valmis vanhemmuuteen. Onko muita jotka ovat saaneet lapsia viisikymppisenä?
Kommentit (13)
Minä olen siittänyt lapsia 16-vuotiaasta lähtien ja olen nyt 66-vuotias. Osa siitetyistä lapsista on ollut vahinkoja ja osa niistä on ollut raskauksia, joita on syntynyt lukuisten väkisinottojen yhteydessä. Satoja satoja lapsia.
SETÄ SPERMA
Lapsellasi on sitten isovanhempi-ikäinen huoltaja. Mahdatko jaksaa?
Iso-vanhempi-ikäisellä vanhemmalla on enemmän elämänkokemusta, kuin nuorella tytönhupakolla. Siksi lapset vasta vanhempana.
Ja mitä jaksamiseen tulee, voi aina palkata au-pairin tai jopa imettäjän. Rahaa on vanhemmalla iällä kertynyt
Tuohan on nykyään trendi, kun katsoo näyttelijöitä ja muita julkkiksia. He tosin luultavasti ovat tulleet raskaaksi hedelmötyshoidoilla ja lahjoitetuilla munasoluilla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
50.vuotias synnyttäjä on riski. Miksi haluat vaarantaa lapsesi terveyden? itsekästä.
niin siis synnyttäjähän tulee olemaan joku 18 vuotias.
mutta siittäjä 50
Ei niitä noin vaan tehdä tuossa iässä, tai voi niitä rahalla tehdä:
Turha kuvitella että että Janet Jackson, Monica Bellucci ja Brigitte Nielsen saivat lapsensa luonnollisesti :D
kyllä miehet saa lapsen ihan luonnollisesti siinä iässä, naiset taas harvemmin
Esimeskiksi presidenttimme sauli siitti lapsiä vielä lähemmäs 70-vuotiaana.
Siinä on temppu, joka jää monelta naiselta tekemättä.
Vaikka siis naisethan pärjää siinä missä miehet.
Ja naisille on vain opetettu pienestä pitäen, että
he eivät voi tehdä lapsia vanhalla iällä. Kuten miehet.
Down ikäriski lukema 50-vuotiaana on 1:25
Tapahtuuhan tuota. Tosin oletko miettinyt millä "kannuksilla" löydät viisikymppisenä synnytysikäisen naisen, joka haluaa lapsen kanssasi?
Pikkulapsiarki on viisikymppiselle myös aika paljon väsyttävämpää kuin vaikka kolmikymppiselle. Ei palautuminen ole ihan samaa luokkaa enää.
Maailmanlaajuisesti laskien monia miehiä kyllä.