Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eteiseen istuin.

27.06.2006 |

Haussa eteiseen yksinkertaisen tyylikäs penkki tai muu vastaavanlainen istuin (esim. istuttava matala taso). Leveyttä saisi olla korkeintaan 90cm ja syvyyttä 40 cm. Onko kellään ehdotuksia tai tietoa mistä löytyy.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tehtiin itse kuistille istuinpenkki, ostettiin liimapuulevyä joka sahattiin oikeanpituiseksi, sitten petsattiin se pähkinänväriseksi. Ostettiin myös kaksi jalkaa, jotka ruuvattiin pohjaan ja takaosasta penkki kiinnitettiin seinään kulmaraudalla. Ajattelin myös ommella jonkinlaisen tummanruskean verhosysteemin siihen alareunaan, ettei kengät näy. Jos pidät simppelimmästä tyylistä, voit aina ostaa korkeita koreja koko alaosan täyteen ja saada siten paljon säilytystilaa. Näin penkki maksoi muistaakseni 30 euroa ja on jokapäiväisessä käytössä ja hyvä. :-)

Vierailija
2/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut keskusteluja jo pitkään tällä palstalla ja aivan pakko on kommentoida Tuoksuvadelmalle:

Sinulla on ollut ihan mahtavan hyviä ideoita ja ehdotuksia. Olis tosi kiva nähdä vaikka kuvia joskus talostasi :-) Varmasti todella ihana talo! Joten jos keksit jotain ehdotukisa tuohon kysymykseeni " vaaleanpunainen makuuhuone" , kuulisin mielelläni kommenttisi :-) Ihan pakko oli vaan vihdoinkin sanoa tämä :-)

Vierailija
4/5 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aina kommentoinut kivasti myös minun kysymyksiini :)

Ostettiin muuten nyt kuitenkin uudehko (2000 rakennettu) talo, Haukiputaan alueelta (kun aiemmin kyselin rakennusjutuista yms.) niin tähän nyt päädyttiin, toivottavasti oli oikea ratkaisu - nykyinen talo pitäisi vielä äkkiä " viimeistellä" (remontit...) ja saada myytyä. Aurinkoista kesän jatkoa kaikille!

Vierailija
5/5 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilattiin samalla kuin kaikki muutkin kiinteät kalusteet, matala penkki missä 3 laatikkoa. Toimii istuimena kun tein päälle pehmusteenkin ja laatikoissa säilyy kengät. Meillä sen syvyys on 60cm ja pituutta on jotain 160cm.

Sanna