Milloinkas köyhän perhe pääsee Lappiin rentouttavalle laskettelulomalle?
Kyllä varakkaat kiitää Lappiin hienoilla autoilla. Suksiboksi katolla ja bensaa kuluu. Rokkenrolli soi lujaa stereoista ja köyhän autoa ahdistellaan kiinni puskurissa. Kiire on. Minä, minä, minä.
Syödään ja juodaan mökillä hyvin. On hauskaa. Lasketellaan kalliissa asuissa. Ai kun on kaikki uutta ja hienoa. Laitanpa raybanit kasvoille, näytän niin ikäistäni nuoremmalta. Valhetta. Suurta valhetta.
Milloin köyhä pääsee Lapin mökille rentoutumaan? Milloin?
Kommentit (14)
Tyydy osaasi äläkä kadehdi. Vaihtoehtoisesti kannattaa miettiä, miten itse voisit rikastua.
Tänään tultiin lappiin me 2 pienituloista 2x2000€/kk. Työnantajan mökki 250 viikko. Huomenna pienituloisten lapset mäkeen 50€ kirpputori laskettelu kamoilla.
No ei sitä nyt kyllä rikas tarvitse olla, että Lappiin voi mennä laskettelemaan. Me ollaan melko köyhiä ja käydään melkein joka vuosi.
Nyt pääsis thaikkuihin halavalla. Takaisin pääsystä ei oo tietoa, mutta mikäs siellä ollessa.
Milloin köyhät pääsevät Teneriffalle aamiaista syömään ja golfaamaan?
No ei milloinkaan, kun asenne ratkaisee.
Jos muuttaa Lappiin asumaan, niin sen köyhänkin perheen on helpompi käydä siellä lähirinteessä laskettelemassa. Sieltä saa varmasti isompia asuntojakin samalla rahalla kuin mitä Kehä Kolmosen sisäpuolelta.
Pääset vaikka heti jos maksat omasta palkastasi.
Köyhä = nöyrä. Muistapa AP tämä ja ole hiljaa!
Mene pääsemme usein, ehkä ensi kesänä pääsemme ensimmäistä kertaa perheen kanssa Helsinkiin.
T, Köyhä perhe Kittilästä
Todella upea kirjoitus köyhän ahdingosta, johon rikas ei osaa samaistua.
Tai Tiroliin.