Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko sinkut nyt Tinderissä vai mitä teette?

Vierailija
14.03.2020 |

Mietin että nyt vois olla hyvä aika tinderöidä kun sinkutkaan ei varmaan mee baariin. Vai mitä te puuhaatte? Telkkarista tulee pelkkää sontaa eikä jaksa koko aikaa lukea kuinka monta uutta tartuntaa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen videoita Tobias Forgesta ja haaveilen...

Vierailija
22/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut suuren kotivaran, melkein 3 viikoksi laadukasta ruokaa. Tietokoneella on yli sata tietokonepeliä, osa raskaasti modattuja. Koirani makaa tyytyväisenä omassa koirasängyssään. Käymme molemmat suojattuina ulkona lenkillä. Minulla on 3 eri tekopllu sleeveä ja showermountti millä nämä saa kuumassa suihkussa kaakeliseinään kiinni. Seuraan liveseurannasta tartuntojen kasvua koko maailmassa. Ei ole mitään ongelmaa pysyä 4 seinän sisällä. Olen linnani sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein kateellinen kun pystyt kaiken tuon ohella vielä kirjoittelemaan täällä...  Ehkä minunkin sinkkuna kannattaisi tehdä oikeasti joain muua kuin vain palstailla täällä nyt. - Ja avata vaikka telkkari ja /tai viinipullo, vaikka olenkin yrittäny varoa etten alkaisi tissutelemaan itsekseni... 

Ja tissuttelu eskaloituukin siihen, että karkaat lopulta baariin, jossa vedät pilkkuun saakka. Tämän jälkeen menee muisti ja havahdut siihen, että kolme keeneriä poraa sinua jokaiseen aukkoon paikallisessa ghetossa...

Älä avaa sitä pulloa, pyydän. :D

Vierailija
24/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön juustonaksuja, juon viiniä ja katson Netflixistä elokuvaa. Sitä teen nyt.

-sinkkunainen

Olen melkein kateellinen kun pystyt kaiken tuon ohella vielä kirjoittelemaan täällä...  Ehkä minunkin sinkkuna kannattaisi tehdä oikeasti joain muua kuin vain palstailla täällä nyt. - Ja avata vaikka telkkari ja /tai viinipullo, vaikka olenkin yrittäny varoa etten alkaisi tissutelemaan itsekseni... 

Mikä siinä itsekseen tissuttelussa on niin kamalaa? Pelkäätkö ettet kykene kohtuukäyttöön

Hyvä kysymys. - Ehkä oikeasti pelkään sitä, että en pysy kohtuu käyttöön. - En pidä ruokahävikisä, juoma hävikki skin onsen parempi. - Kenties pelkään, että  teen hiprakassa, jotain typerää.. Mahdollisesi pelkään sitäkin, että nautin viinistä ja juomisesta liian paljon itsekseni, miksi sen jälkeen enää raahsisin itseäni pihalle ja tuulettumaan? 

Nyhjäisin vain kotona omissa harhoissani ja luuloissani.

Maananaina ihmettelisin, että miksi niin monet katsovat minua kuin haistaen vanhan viinan hajun minusta. Voisin toki kertoa sitten heille, että haistavat väärin, sillä minusta tuoksahtaisi melko tuore alkoholi..ei vanha..   

Vierailija
25/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tissuttelu eskaloituukin siihen, että karkaat lopulta baariin, jossa vedät pilkkuun saakka. Tämän jälkeen menee muisti ja havahdut siihen, että kolme keeneriä poraa sinua jokaiseen aukkoon paikallisessa ghetossa...

Älä avaa sitä pulloa, pyydän. :D

Jopa oli uvaus. - Jos alkoholi tekisi minut noin "tyrmääväksi" (vai oilisiko oikeampi ilmaisu tyrmätyksi) niin kyllä minun luultavasti kannattaisi ainakin tosinaan kokeilla. - Tai no ehkä pieni hiprakka olsii parempi, kun nyt maalasit minut kuvan tahdotmana  objektina, kun oikeasi voisin haluta olla tuossa tilanteessa itse aktiivisena...

Vierailija
26/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hankkinut suuren kotivaran, melkein 3 viikoksi laadukasta ruokaa. Tietokoneella on yli sata tietokonepeliä, osa raskaasti modattuja. Koirani makaa tyytyväisenä omassa koirasängyssään. Käymme molemmat suojattuina ulkona lenkillä. Minulla on 3 eri tekopllu sleeveä ja showermountti millä nämä saa kuumassa suihkussa kaakeliseinään kiinni. Seuraan liveseurannasta tartuntojen kasvua koko maailmassa. Ei ole mitään ongelmaa pysyä 4 seinän sisällä. Olen linnani sisällä.

Kyllä on ankeaa suomalaisten sinkkujen elämä.

Vierailija
27/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ankeaa suomalaisten sinkkujen elämä.

On mulla mukavaa. Kannattaa pyrkiä päihteettömyyteen niin mieli ei ole koko ajan tylsistyneessä tilassa. Sokeri kannattaa myös jättää pois.

Vierailija
28/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Margot Robbie rimpauttais ovikelloa nuin voisin halia mut muuten kyl aion olla itsekseni loppuvuoden. Terkuin hyvä komea mies

Vierailija
29/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Margot Robbie rimpauttais ovikelloa nuin voisin halia mut muuten kyl aion olla itsekseni loppuvuoden. Terkuin hyvä komea mies

Varmaan saat olla itsekses koko loppuelämän.

Vierailija
30/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäväää miten suomalaiset sinkut elää.... kotona run katen ja tissutellen ja erakoituen. Ja kuitenkin samalla palstaillen eli kaivaten jotain kontaktia.

Vierailija
31/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ukkomiestä olisi tulleet panemaan.

Mihin tässä Tinderiä tarvii :/

Vierailija
32/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttäväää miten suomalaiset sinkut elää.... kotona run katen ja tissutellen ja erakoituen. Ja kuitenkin samalla palstaillen eli kaivaten jotain kontaktia.

Ja mikähän tekee sinun elämästäsi ni-in paljon parempaa, että jaksa järkyttyä tällä paltalla sinkkuejn elosta, tähän aikaan (klo 22:50) lauantai ehtoona...  

Vierailija
33/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kolmea ukkomiestä tarvii, hyi olkoon. Olkoon vaimojensa kanssa. Tinderistä löytyy sinkkuja. En ikinä suostuisi ukkomiesten leluksi etkä ilmeisesti sinäkään.

Suomalaiset ovat kyllä sitten surullisia ihmispoloja.

Vierailija
34/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on idiooteille.

Eikä ole. Mistä eronneet muuten löytäisi seksiä?

Vierailija
35/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko että ainut asia mitä sinkut voi tehdä kotonaan on selata tinderiä ja etsiä paria?

Itse 4 vuotta yksin asuneena sinkkuna selaan tinderiä lähinnä p*skalla istuessa, enkä missään muualla. Se kuvastaakin kyseisen sovelluksen tärkeimmän tehtävän.

Neljättä vuotta sinkkuna enkä ole deittisovelluksiin mennyt edes tylsyyksissäni tai pöntöllä :D

Ei kai se mies ovelleni ilmesty, mutta jotain muuta kautta kuitenkin jos niikseen on.

Terveisiä Treelta :)

Vierailija
36/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kolmea ukkomiestä tarvii, hyi olkoon. Olkoon vaimojensa kanssa. Tinderistä löytyy sinkkuja. En ikinä suostuisi ukkomiesten leluksi etkä ilmeisesti sinäkään.

Suomalaiset ovat kyllä sitten surullisia ihmispoloja.

Sinkku aikuinen mies kiitos, mutta jostain muualta kuin tinderistä.

Vierailija
37/39 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaan Tinderia joka toinen viikko (lapsiviikolla) sen jälkeen, kun laitan lapsen nukkumaan. Etsin sieltä seuraa seuraavalle lapsivapaalle viikolle. Tosi tehokas tuollaiseen.

munaa sinä sieltä etsit loool

Vierailija
38/39 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ullia tarjoilla

Vierailija
39/39 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selaan Tinderia joka toinen viikko (lapsiviikolla) sen jälkeen, kun laitan lapsen nukkumaan. Etsin sieltä seuraa seuraavalle lapsivapaalle viikolle. Tosi tehokas tuollaiseen.

munaa sinä sieltä etsit loool

No mitäs muuta kuvittelit? Sitä vartenhan se appi on.