Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder: ei vastaa viesteihin, mutta aina vaan uudestaan tykkää???

Vierailija
14.03.2020 |

Menin pari kk sitten Tinderiin. Hyvin säilynyt :D nainen 43v, kaksi lasta, kaikki perus-ok, töissä ja muuta. Kerroin hakevani parisuhdetta, mutta ei kovin tiivistä sellaista.

Sain lyhyessä ajassa useita satoja tykkäyksiä (otin sen Gold-maksullisen, kun ajattelin, että äh, mitä tässä aikaa tuhlaamaan) ja siitä sitten poimin matcheja. No, ehkä 6-8 henkilön kanssa aloiteltiin juttua, kumpi vain aloitti, mutta sitten syystä tai toisesta keskustelu loppui. Eivät joko he vastanneet mitään tai sitten pari sanaisia vastauksia, että sai ihan kiskoa juttua, en jaksanut sellaista pari viestiä pidempään. Poistelin sitten näitä semi-mykkiä -matcheja ja ihmettelin, että miksi sitten edes vastaavat mitään tai pitävät matchia siellä listoillaan, jos eivät meinaa vastata.

Sitten tuli muutama niin erikoinen tapaus, että meni hermo koko laitteeseen: yksi oli kuin takiainen jo päivän viestittelyn jälkeen, yksi yritti pistää pystyyn ilmeisesti jonkun virtuaaliseksisession kunnes poistuin paikalta ja yhden kanssa oli hauskat keskustelut ja jo treffit sovittu, mutta kun en varttiin vastannut hyvän yön toivotukseen, niin hän ilmoitti, että hänhän ei tällaista katsele ja poisti matchin. 🤣

No, nyt sitten muutama viikko tämän jälkeen ajattelin, että "kas, yritänpä uudestaan". Ei muuta kuin Tinder taas kehiin, aivan samat valokuvat ensimmäisestä aivan selvästä naamakuvasta alkaen. Ja katohan vaan, Gold-jäsenyyttäkin jäljellä, joten saman tien näin tykkäykset.

Niin eikös siellä ensimmäisten sadan tykkääjän joukossa ollut 4 näistä joiden kanssa match oli tullut jo ja olin sen poistanut, kun eivät kerran vastanneet viesteihin! 🤣

- Virtuaaliseksisessiomies, jonka kanssa siis chattasin aikani, kunnes poistin matchin, kun hermo meni

- Yksi semi-mykkä, jonka kanssa vaihdoin pari hauskaa viestiä, mutta sitten kun hänestä ei kuulunut kolmeen päivään, niin adjö!

- Ja yksi erityisen ärsyttävä, joka vastasi kysymyksiini hyvinkin nopeasti, mutta yksisanaisesti, eikä koskaan kysynyt itse yhtään mitään

- Sekä myös yksi, jonka kanssa homma hyytyi ehkä enempi siihen, että olin ekaa päivää silloin Tinderissä, enkä oikein tiennyt mitä sanoa.

Niin mietin vaan, että todellako nämä miehet kerta kaikkiaan vaan swaippaavat oikealle aivan kaikki naiset, sitten semi-sokkona vastailevat jotain, jos joku heille päin chattaa, mutta että aktiviteettia on niin paljon, että ei jää mitenkään mieleen kenen kanssa on jutellut jo? Kun tästäkään ei nyt oikeasti ole kuin muutama viikko aikaa, kun olen jokaisen näistä kanssa jutellut ja sitten syystä tai toisesta matchin poistanut, nimeni on vähän erikoisempi, eikä naamakaan ehkä kaikkein "tavallisin". Ja itse muistan kyllä jokaisen näistä aivan täysin, että "ai niin, tää oli tää tyyppi".

Mutta että oikeasti, WTF? Miksi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sovellus. Tykkäykset ja matchit ei tarkoita siellä yhtään mitään. Miehet tykkäilee siellä ihan kaikista, ilman että olis mitään aikomusta koskaan edes vastata mihinkään viesteihin. 

Itse myös tykkäsin vain niistä miehistä jotka minua voisi oikeasti kiinnostaa. Eli käytin huolella aikaa siihen ketä svaippasin oikealle ja ketä vasemmalle, katsoin kaikki kuvat, luin tekstit jne. Enkä todellakaan svaippaillut sinne oikealle mitään hugo boss alusvaatemalleja rolexit kädessä, koska tajuan etteivät sellaiset ole minun ulottuvilla, ainakaan siihen tarkoitukseen mitä haen (vakava parisuhde). Totesin että hukkaan vaan aikaani, kun 90% miehistä ei ole edes tosissaan siellä, vaan keräämässä jotain tykkäyksiä ja kokeilemassa kepillä jäätä. Poistin tinderin viikon jälkeen. 

Vierailija
42/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vähän pakko tykätä lähes kaikista, jotta saat edes jonkun mätsin ja voit olla tyytyväinen, että jollekin sentään kelpaat vielä. Jos miehenä tykkäisin noin 10... 20 oikeasti kivasta profiilista, en varmasti saisi mätsin mätsiä. Se on vähän sellaista, vaikka itse olen sentään pitkä, korkeasti koulutettu ja kuulemma hyvännäköinen mies.

Tuntuu muutenkin, että naiset siirtyneet käyttämään maksullista Gold versiota, sillä mätsien määrä tippunut huomattavasti ja niistä vähänkään paremmannäköisistä naisista kilpailee useat sadat miehet, joten siinä sitten yrität erottua joukosta parasta toivoen. Ei kysyntä ja tarjonta taida ihan kohdata toisiaan tuossa palveussa.

Ettekö te pölvästit tajua miten Tinder toimii? Ensiksi miehiä on 2-4x enemmän kuin naisia siellä. Sitten algoritmi laskee joka käyttäjälle suosituimmuusarvon. Mitä enemmän tykkäyksiä ja mitä tykätyimmiltä saa sen korkeampi arvo. Tadaa sitten ohjelma rupeaa tarjoamaan kullekkin oman tasoisia ehdokkaita. Miehet nostaa älyvapaalla käytöksellään ne naiset ulottumattomiinsa. On tutkittu, että miehet tosiaan tykkää kaikista ja karsii vasta sitten kun on matcheja tullut. Naiset taas karsii heti ja antaa vain harvoille tykkäyksen. Minä en kertakaikkiaan tajua, miksi miehet tahtoo matcheja ihmisten kanssa, joista he ei alunperinkään pidä? Mitä hyötyä siitä on?

Siitä on se hyöty, että saattaa irrota seksiä joltakulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on Tinderistä pääsääntöisesti ihan hyviä kokemuksia, vaikkei sieltä mitään loppuelämän rakkautta ole löytynytkään. Kuvattomat, pelkästään maisemakuvalliset, vartaloltaan ei kovin sopusuhtaiset, tekstittömät tai "ei sitä, ei tätä"-luetteloilla varustetut swaippaan vasuriin ja senkin jäljeen mätsejä tulee ja juttukin luistaa. Ei kaikkien kanssa, mutta en ota siitä kauheammin stressiä. Jos joku naikkonen on mykkä, ghoustaa tai juttu kulkee kovin väkinäisesti, niin ainahan sen mätsin voi poistaa.

En millään muotoa voi uskoa, että kaikki tulevat kaikkien kanssa toimeen, joten varmaan sen suurin piirtein oikein löytämiseksi joutuu hetken aikaa niihin pikkusen liian vääriinkin tutustumaan. Ja jos (kun) itsensä esittely ja toisesta ihmisestä kiinnostuminen alkaa maistumaan puulta, niin jonkun kuukauden tauko on hyväksi.

Rennolla asenteella ja rauhakseen vaan eteenpäin. Yks nainen totesi, että hänellä ei ole mikään kiire. Ihmisiä eroaa koko ajan, joten kyllä se oikeakin jossain vaiheessa vastaan tulee.

M42v

Vierailija
44/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein usko tuohon algoritmi-juttuun kun olen jo noin 50v ja joka päivä vaan mulle tulee joku Joni Kukkohovi, herra Ylppö, Jussi Heikelä yms. julkkis. Miksi näitä näytetään minulle joka päivä kun asun eri kaupungissa enkä varmasti ole heidän makuunsa ja he ovat suosittuja.

Minusta Tinder näyttää useimmiten niitä jotka ovat juuri langoilla. Tai ovat hiljattain olleet.

N47

Vierailija
45/47 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tinderistä miehenä sellanen kokemus et naisilta ei vastausta tule yhteenkään viestiin vaikka itse miehenä teen aina aloitteen. Olen usein luullut että mun tinderis on jokin bugi minkä takia mun lähettämät viestit ei mee matcheille perille, mut ei ne naiset vaan halua vastata, keräilee vaan matcheja.

34v mies turusta.

Vierailija
46/47 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vähän pakko tykätä lähes kaikista, jotta saat edes jonkun mätsin ja voit olla tyytyväinen, että jollekin sentään kelpaat vielä. Jos miehenä tykkäisin noin 10... 20 oikeasti kivasta profiilista, en varmasti saisi mätsin mätsiä. Se on vähän sellaista, vaikka itse olen sentään pitkä, korkeasti koulutettu ja kuulemma hyvännäköinen mies.

Tuntuu muutenkin, että naiset siirtyneet käyttämään maksullista Gold versiota, sillä mätsien määrä tippunut huomattavasti ja niistä vähänkään paremmannäköisistä naisista kilpailee useat sadat miehet, joten siinä sitten yrität erottua joukosta parasta toivoen. Ei kysyntä ja tarjonta taida ihan kohdata toisiaan tuossa palveussa.

Siis tykkäät myös sellaisista naisista, joiden kanssa olet jo aiemmin viesteillyt, mutta homma ei kuitenkaan toiminut? Vai etkö muista keiden kanssa olet jo viesteillyt?

Vierailija
47/47 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on Tinderistä pääsääntöisesti ihan hyviä kokemuksia, vaikkei sieltä mitään loppuelämän rakkautta ole löytynytkään. Kuvattomat, pelkästään maisemakuvalliset, vartaloltaan ei kovin sopusuhtaiset, tekstittömät tai "ei sitä, ei tätä"-luetteloilla varustetut swaippaan vasuriin ja senkin jäljeen mätsejä tulee ja juttukin luistaa. Ei kaikkien kanssa, mutta en ota siitä kauheammin stressiä. Jos joku naikkonen on mykkä, ghoustaa tai juttu kulkee kovin väkinäisesti, niin ainahan sen mätsin voi poistaa.

En millään muotoa voi uskoa, että kaikki tulevat kaikkien kanssa toimeen, joten varmaan sen suurin piirtein oikein löytämiseksi joutuu hetken aikaa niihin pikkusen liian vääriinkin tutustumaan. Ja jos (kun) itsensä esittely ja toisesta ihmisestä kiinnostuminen alkaa maistumaan puulta, niin jonkun kuukauden tauko on hyväksi.

Rennolla asenteella ja rauhakseen vaan eteenpäin. Yks nainen totesi, että hänellä ei ole mikään kiire. Ihmisiä eroaa koko ajan, joten kyllä se oikeakin jossain vaiheessa vastaan tulee.

M42v

Hyvä kirjoitus ja voisi olla oma teksti. Itse olen ollut sillä asenteella, että jos joku huippu löytyy, niin upeata, mutta jos ei, niin ei ole maailmanloppu. Asenne ratkaisee.

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme