Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi epäilee kaverinsa äidin olleen kännissä, miten voisin tätä asiaa lähestyä syyttelemättä? En voi jättää asiaa sikseen

Vierailija
14.03.2020 |

Jos onkin totta ja siellä pieniä lapsia kännisen äidin kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa tilannetta, kysele lapseltasi uudelleen millainen äiti oli jos hän käy kylässä. Yritä itse päästä tekemisiin tuon äidin kanssa ja tehdä omia johtopäätöksiä. 

Vierailija
22/24 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sun lapsi tunnistaa kännisen? Entä jos on lääkitys? Itse ainakin olen tavannut äitejä joilla semmoiset lääkkeet että oksat pois...

Onko väliä, lopputulos sama - äiti sekaisin ja kykenemätön huolehtimaan lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti aikanaan 12-vuotiaan poikani kaverin lapsen äiti. Tuo kaveri oli meillä yökylässä la-su -välisen yön. Jaoimme miehen kanssa pullon valkoviiniä loppuillasta elokuvaa katsoessamme. Lapsi oli kertonut äidilleen, että olimme juoneet viinaa. Tätä äiti tietysti paheksui suuresti. Totesin, että perheillä on omat tapansa eikä kukaan ollut minkäänlaisessa vaarassa.

Vierailija
24/24 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene käymään katsomassa. Jos siellä kerran on pikulapsia. Ja jos on humalassa soita päivystävään lastensuojelunumeroon. Sieltä tekevät tarkastuskäynnin ja arvioivat tilanteen.

Minkälainen ihminen neuvoo tuollaista? Ja minkälainen ihminen ei osaa hoitaa asioita ystävänsä kanssa ilman viranomaisia? Soittakaa nyt varmuuden vuoksi vielä poliisi ja palokunta paikalle. Ja jos vielä koronaviruspuhelimeenkin. Kaiken varalta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi