Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olette jättäneet jonkin tyypillisen "lastenvaatteen" pois käytöstä?

Vierailija
14.03.2020 |

Kun yleensä se kai menee niin, että lapsi itse sanoo, että ei halua pukea jotain, eikö? Meillä ei 8v (2lk) tytöllä tunnu vielä olevan omaa mielipidettä ja pukee kaiken, mitä olen tarjonnut. Esim niinä harvoina pakkaskeleinä talvihaalarit, kurakeleillä pihalla kurahousuja jne ja muutenkin aika käytännöllisellä otteella on vaatteet valittu. Mietin että onko lapsen oma mielipide riittävä mittari eli voi käyttää jos kelpaa? Lapsi on vähän lyhyempi, joten hyvin vielä löytyy sekö sisä- että ulkovaatteissa niitä kivan käytännöllisia malleja ja hillittyjä kuoseja, eikä minulla olisi mitään kiiretta siirtyä teinimalleihin vielä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse mietin, ettei lapsi näytä kulkiessaan ihan kylähullulta. Harrastuksiin ja kaupoille yms. lähdetään asiallisilla vermeillä ei haalareissa, kollareissa tms. Pihalle ja ulkoilemaan sitten kuitenkin tietysti puetaan tarpeeksi päälle.

Vierailija
2/3 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse mietin, ettei lapsi näytä kulkiessaan ihan kylähullulta. Harrastuksiin ja kaupoille yms. lähdetään asiallisilla vermeillä ei haalareissa, kollareissa tms. Pihalle ja ulkoilemaan sitten kuitenkin tietysti puetaan tarpeeksi päälle.

Kylähullulta :) ei kai joku haalari vielä hulluksi tee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluvaatteet erikseen ja pihavaatteet voi olla kelin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi