Koronan aikaansaamat pikku onnenpotkut
Minulla piti olla menoa tänä viikonloppuna mutta sepä peruttiinkin. Harmi, mutta, lempilaulajallani on keikka lähikaupungissa. Jes!
No juuri tuli tieto että se on peruttu.
Elämä korona-aikaan on oikeastaan aika tylsää.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Vältin yhdet karmeat sukujuhlat, tai ainakin lykättiin tulevaisuuteen
Kuka pakottaa menemään sukujuhliin muutenkaan? Aikuisella ihmisellä on kyllä täysioikeus olla menemättä ikäviin sukujuhliin muutenkin.
Minä en käy koskaan missään ja olen kotona viihtyvää tyyppiä. Joten tämä hölmöily ei vaikuta mitenkään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa menemään sukujuhliin muutenkaan? Aikuisella ihmisellä on kyllä täysioikeus olla menemättä ikäviin sukujuhliin muutenkin.
Vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo
Ja kuka valitsi sellaisen vaimon? Sinä. Omalla puolisollani ei ole minkäänlaista velvollisuutta tulla minun sukulaisteni tapaamisiin tai sukujuhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo
Ja kuka valitsi sellaisen vaimon? Sinä. Omalla puolisollani ei ole minkäänlaista velvollisuutta tulla minun sukulaisteni tapaamisiin tai sukujuhliin.
Kiva kuulla mutta tämä ei ollut ketjun aihe
Tänään ei tarvitse lähteä töihin :D palkka juoksee, minä en :DD ja olen täysin terve, firma vain laittanut toimet jäihin viikoksi
Minä olen pikkuflunssan takia sairaslomalla, koska ”nuhaisena ei saa mennä töihin” :D Koronaa tämä ei ole, nuhahan ei kuulu koronaan. Noh, onpahan aikaa esim. siivoilla. Tylsäksi kyllä pidemmän päälle tulee käymään jos pitkään jatkuu kotiin eristäytyminen!
Kaupoissa on mukavan väljää ja rauhallista.
Meille piti tulla TET koululainen mutta nyt TETtejä ei pidetä. Huh!
On jotain puhuttavaa ihmisten kanssa.