Menetin työni, toivottavasti kuolen johonkin tai syöpään jotta en tarvitse sietää tätä vihamielisyyttä työttömiä kohtaan. Mielenterveys ei mulla kestä.
Joka päivä tykitetään ja ollaan ilkeitä. Voimat ovat lopussa. Ylipäätän kun elämä on mennyt niin vaikeaksi kun on pelkkää epävarmuutta vaikka kuinka ahkera olisi.
Kommentit (221)
6 kk ja sulla on kohtalotovereita ja paljon
No kuule, minä jäin 2 viikkoa sitten työttömäksi ja luulen että meidän joukko valitettavasti moninkertaistuu seuraavien kuukausien aikana.
Kun tautikammoa ei ole ja halu ylipäätään tehdä töitä kova, niin luultavasti tietyiltä palvelualoilta tällaisena hetkenä natsaa aika helposti. Kauppaan, kuljetukseen, siivoukseen hakemusta vain menemään kun pelkurit piiloutuu poteroihinsa.
Ei kukaan sulle työttömyydestä ole vihainen. Mutta ehkä siitä, jos nostat yhteiskunnan tukia tejemättä mitään.
Keksi joku vaihtoehtoinen tulolähde kelan sijaan.
Jos mielenterveys ei kestä työttömyyttä niin ei se kestä syöpääkään.
Olen alkanut valehdella ihmisille hirveästi niin välttyy pahoilta kommenteilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sulle työttömyydestä ole vihainen. Mutta ehkä siitä, jos nostat yhteiskunnan tukia tejemättä mitään.
HÄH?? Päivittäin laitan hakemuksia!! Mitä muuta mun pitää tehdä? Ei sitä työtä saa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mulla on idea. Luovuta sun duuni ap:lle niin hän ei enää ole työtön. Sä voisit sit mennä jonnekin tekee duunia ilmaiseksi ja kokea miltä se tuntuisi kun et näköjään pysty asettumaan toisen asemaan. Sitten tulet lukemaan kaltaistesi hirveitä kommentteja ja pysyä selväjärkisenä. Miten te voitte olla noin katkeria?
Ajatteletko muuten samoin naapurin 10 lapsen somaliyksinhuoltajasta? Hän lisääntyy tekemättä ikinä mitään muuta eikä se ukkonsa sen enempää mitä nyt käy panemassa akan paksuksi niiden 3 muun lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset eivät ole vihaisia kenellekään joka nostaa itselleen laillisesti ja moraalisestikin kuuluvia tukia, jotta voi syödä, juoda, asua, ja maksaa sähkönsä.
Sellainen ihminen joka on vihainen toiselle kun tämä työttömänä tai sairaana nostaa tukia (joista on maksanut itsekin verojen muodossa) on ihan turha. Eikä tuollaisten ihmisten mielipiteistä tarvitse mitään välittää.
On vähän typerää edes pahoittaa idiootin tyhmästä mielipiteestä mielensä.
Tee mitä teet, muttä älä hei märise ja luo tappiomielialaa.
Täällä on kuule muitakin työttömiä kun sä , lakkaa pyörimästä oman napasi ympärillä.
Kyllä se siitä, ystävä hyvä. Kannattaa vähentää kontaktia ihmisiin, jotka saavat olosi tuntumaan huonolta. Työttömyys on ihan tavallista, ei se tee ihmisestä yhtään huonompaa tai parempaa. Asiat järjestyvät. Nyt on tärkeintä, että et itse rankaisisi itseäsi lisää vaan olethan itselleni hellä ja hyvä ja tee asioita, joista tulee iloinen mieli. Nuku ja syö hyvin ja käy vaikka kävelyllä tai pyörällä. Kyllä kaikki muuttuu vielä paremmaksi, usko pois. <3
Mua se murtaa tämä vihamielisyys!! Olen koko ikäni maksanut veroja ja tehnyt jopa puoli ilmaiseksi töitä, ahkeroinut ja luopunut paljosta, nyt kun jouduin työttömäksi vastoin tahtoen niin käsketään tappaa ittensä etten haaska yhteiskunnan resurssit.
Aloittaja hei!
Älä välitä tyhmien ihmien mielipiteistä yhtään!
Poistu aina paikalta jos joku tuttu tai tutun tuttu alkaa luettelemaan sinulle ammatteja joihin sinun tulisi muka mennä/ tai ottaa työpaikka sieltä.
Sinun ei tarvitse kuunnella idareittein luettelointia heidän tietämistään geneerisistä työpaikoista!
Et ole mikään vajaa pikkulapsi joka ei muka tiedä olevan olemassa, postia, kauppaa, siivousta ja vartiointiliikkeitä.
Voit toki kertoa moukille ihmisille, ettei sinun älykkyytesi ole laskenut yhtään, vaikka olet nyt työtön.
Kukaan ei myöskään ole ulkopuolisille tilivelvollinen tekemään mitään selontekoja omasta tilanteestaan, toimenpiteistään, työkyvystään ja mihin on hakemassa!
Tämä palsta sairastuttaa ja menetän yöunet ilkeiden ihmisten takia :,(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sullesulle työttömyydestä ole vihainen. Mutta ehkä siitä, jos nostat yhteiskunnan tukia tejemättä mitään.
Hei, mulla on idea. Luovuta sun duuni ap:lle niin hän ei enää ole työtön. Sä voisit sit mennä jonnekin tekee duunia ilmaiseksi ja kokea miltä se tuntuisi kun et näköjään pysty asettumaan toisen asemaan. Sitten tulet lukemaan kaltaistesi hirveitä kommentteja ja pysyä selväjärkisenä. Miten te voitte olla noin katkeria?
Ajatteletko muuten samoin naapurin 10 lapsen somaliyksinhuoltajasta? Hän lisääntyy tekemättä ikinä mitään muuta eikä se ukkonsa sen enempää mitä nyt käy panemassa akan paksuksi niiden 3 muun lisäksi.
Tämä!!!
Ja tosiaan kummallisen harvaa tuntuu tämä oikea loi s sak ki häiritsevän! ,
Kärrit täynnä ruokaa ja kaikki vain ihmeellisellä kultareunuksisella Kela -cardilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset eivät ole vihaisia kenellekään joka nostaa itselleen laillisesti ja moraalisestikin kuuluvia tukia, jotta voi syödä, juoda, asua, ja maksaa sähkönsä.
Sellainen ihminen joka on vihainen toiselle kun tämä työttömänä tai sairaana nostaa tukia (joista on maksanut itsekin verojen muodossa) on ihan turha. Eikä tuollaisten ihmisten mielipiteistä tarvitse mitään välittää.
On vähän typerää edes pahoittaa idiootin tyhmästä mielipiteestä mielensä.
tämä ei ole mitään vittuilua, mutta millä tavalla työttömien tuet ovat heille moraalisesti kuuluvia?
todella mielenkiintoinen aihe.
Vierailija kirjoitti:
Mua se murtaa tämä vihamielisyys!! Olen koko ikäni maksanut veroja ja tehnyt jopa puoli ilmaiseksi töitä, ahkeroinut ja luopunut paljosta, nyt kun jouduin työttömäksi vastoin tahtoen niin käsketään tappaa ittensä etten haaska yhteiskunnan resurssit.
Sama homma. Olen tehnyt ainakin vuoden ilmaiseksi töitä, ja melkein päässyt tappanut itseni burn outin ja kiusaamisen takia.
Olen aloittanut töiden tekemisen jo lapsena. En ole saanut eläkettä kerrytettyä niiltä vuosilta kun olin liian nuori.
Olen ollut aina ylitunnollinen ja vähän liiankin ahkera. Siksi tuntuu erityisen pahalta, kun minua laiskemmat, hitaammat ja ehkä jopa tyhmemmätkin ihmiset käyttäytyvät kuin olisivat minua ihmisinä hirveän paljon arvokkaampia, yläpuolella ja jotenkin oikeutettuja potkimaan minua kun olen nyt maassa makaavana.
Toivottavasti nyt koronan myötä saavat nenilleen ennen kaikkea ne ihmiset jotka ovat olleet toisille inhottavia. Toivon että heihin osuu kipeimmin.
Nakkaat paskat yhteiskunnalle ja keskity itseesi. Syö hyvin ja tee mukavia asioita.