Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lipooko joku vielä sormiaan kaupassa jos ei saa muovipussia auki?

Vierailija
14.03.2020 |

Pöpöt levii hyvin silleen...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko!! Miten helkkarissa sen muuten saa auki? Tossa just eilen yritin hinkata ja huurruttaa höngällä auki mutta ei. Pakko olis sitten vähän lipaista.

Vierailija
2/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livon. Oikein antaumuksella nuolen joka sormea ennen kuin avaan pussin. Sen jälkeen nuolen lisää ja koskettelen niillä nuolluilla sormilla kaikkea ja kaikkia. Hauskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pakko!! Miten helkkarissa sen muuten saa auki? Tossa just eilen yritin hinkata ja huurruttaa höngällä auki mutta ei. Pakko olis sitten vähän lipaista.

Minun ei ole koskaan eläissäni tarvinnut. Ensinnäkin, kassa avaa kassin aina valmiiksi kun on piipannut siitä hinnan. En ymmärrä miten joku ei muka saa sitä kassia otettua sieltä nipustakaan ilman että ensin nuolee käsiään.

Vierailija
4/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankaat pussia kämmenten välissä. Peruskikka päivittäistavarakaupassa. Ei mitään suupöpöjä tarvi siihen liimata.

Vierailija
5/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ei ole koskaan eläissäni tarvinnut. Ensinnäkin, kassa avaa kassin aina valmiiksi kun on piipannut siitä hinnan. En ymmärrä miten joku ei muka saa sitä kassia otettua sieltä nipustakaan ilman että ensin nuolee käsiään.

Good for you mutta kyse on HEDELMÄkasseista. Niitä se kassa ei oo kyllä sullekkaan availemassa siellä heviosastolla. Ja piste.

Vierailija
6/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pöristelen suustani pisaroita ja sylkeä aina kaikille pinnoille kun muiden silmät välttää. Kiihottaa jos sairastuu joku.

MUMMO

Vierailija
7/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston lukusalissa näkee, miten lehtien sivuja käännellään nuolaistuin sormin.

Vierailija
8/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä tyhmä olo... miten en ole tajunnut. Pitääpä jatkossa käydä kassan kautta aina kun ostan banaaneja/perunoita/tomaatteja jne. Saisikohan ne yhden sellaisen kassapisteen vähän lähemmäs vihannesosastoa niin ei tarviis koko ajan ravata ees ja taas?

Vierailija
9/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pöristelen suustani pisaroita ja sylkeä aina kaikille pinnoille kun muiden silmät välttää. Kiihottaa jos sairastuu joku.

MUMMO

Teinit tekee tätä. Niiden mielestä tämä kaikki koronapaniikki on kauhean hauskaa. Eilen näin marketissa kuinka tekopärskivät tuotteiden päälle, koska on niin hassua ja kuitenkin "joku jossain pitää meidät suojassa vaikka ollaan ihan dildoja ihmisiksi". Siis näin aika moni teini ajattelee ja toimii. En kyllä itse ajatellut heitä pitää suojassa millään lailla...

Vierailija
10/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan lähestymään vakoa pikkuhiljaa. Pussailen ja näykin kunnes tulen vaon kohdalle ja aloitan hitaat vedot. Kun tunnen kuinka yksi kohta alkaa suurenemaan niin keskitän huomioni siihen. Samalla tungen sormeni sangan läpi ja alan hyväillä sitä.

Jatkan klitor.. Siis sen tietyn kohdan nuolemista ja käytän sormea voimakkaammin.

Tunnen kuinka pussi alkaa rapista ja ritistä enemmän ja enemmän. Lopuksi se paukahtaa auki.

Vierailija
11/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahanskoilla aukeaa sitkeimmätkin pussit.

Vierailija
12/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lipasin sormea, mutta kaduin sitä heti kun maistoin sen kakan maun.

Olin juuri kaivanut takapuoltani ja ottanut munkkeja sormin leivontapisteeltä.

Vierailija
13/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on suklaamunkkeja😁?

Vierailija
14/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pastilleja peppuvaossa?

Vierailija
15/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on suklaamunkkeja😁?

Oli! Ne on syöty jo.

Vierailija
16/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita pussinlipojia välillä näkee, yök.

Tiistaina näin kaupassa papan, joka niisti nenänsä paperinenäliinaan ja työnsi nenäliinan kukkakaalien sekaan.

Kerrassaan ihanaa.

Vierailija
17/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olem nyt lopettanut sen.

Samoin yritän lopettaa naaman räpläämisen.

Vierailija
18/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan lähestymään vakoa pikkuhiljaa. Pussailen ja näykin kunnes tulen vaon kohdalle ja aloitan hitaat vedot. Kun tunnen kuinka yksi kohta alkaa suurenemaan niin keskitän huomioni siihen. Samalla tungen sormeni sangan läpi ja alan hyväillä sitä.

Jatkan klitor.. Siis sen tietyn kohdan nuolemista ja käytän sormea voimakkaammin.

Tunnen kuinka pussi alkaa rapista ja ritistä enemmän ja enemmän. Lopuksi se paukahtaa auki.

Sun täytyy olla nainen. Kukaan mies ei tietäisi noin tarkkaan, miten hedelmäpussi avataan.

Vierailija
19/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita pussinlipojia välillä näkee, yök.

Tiistaina näin kaupassa papan, joka niisti nenänsä paperinenäliinaan ja työnsi nenäliinan kukkakaalien sekaan.

Kerrassaan ihanaa.

Olen monet kerrat pyyhkinyt räät kukkakaaleihin kaupassa.

Vierailija
20/22 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta mooses nuolee. Järjen jättiläinen taas asialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi