Lihaksikkaat miehet ärsyttää
Lihaksikas keho viestii sitä että voin satuttaa sinua. Lopettakaa tuo uhkailu miehet.
Kommentit (15)
Kun naisia jokin asia ärsyttää, se tarkoittaa yleensä sitä että se asia kiihottaa.
Jos nainen puhuu "ärsyttävästä miehestä" joka on vaikka työpaikalla, niin suhde alkaa olla ohi. Kokemusta on.
Ap todennäköisesti tarkoittaa niitä miehiä jotka steroidien avulla ovat lihaksiaan kasvattaneet, steroidien käyttäjillä tunnetusti hermo on kireämmällä ja ovat usein puolisonsa hakanneet.
Ap ei ole nainen vaan palstarölli mies. Jostain syystä erityisesti viikonloppuisin näillä on loputonta jauhamista lihaksikkaista miehistä.
Minuakin kuvitellaan steroidien käyttäjäksi, ainakin kunnes näkevät faijan ja broidit. Sitten onkaan enää sukuvika. Välillä miehtekin demonstroi, nostaen käsiä sivulle, leikiten että kyynärpäät ois niiden hartiat koettaen olla minua isompia.
Mä pidän miehistä, jotka näyttävät tekevän jotain fyysistä työtä. MacGyverilla on upea kroppa. Hän näyttää fyysisesti tasapainoiselta eli sellaiselta, että hän pystyy juoksemaan, nostamaan rautaa ja hän on myös notkea. Tosi lihaksikkaista miehistä tulee mieleen se, etteivät he ole kovin notkeita tai ketteriä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei "voin suojella"?
Kaikkien ihmisten mielenterveys on käytännössä niin hataralla pohjalla, ettei tuo lähestymistapa ole rationaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän miehistä, jotka näyttävät tekevän jotain fyysistä työtä. MacGyverilla on upea kroppa. Hän näyttää fyysisesti tasapainoiselta eli sellaiselta, että hän pystyy juoksemaan, nostamaan rautaa ja hän on myös notkea. Tosi lihaksikkaista miehistä tulee mieleen se, etteivät he ole kovin notkeita tai ketteriä.
Eihän niiden tarvi olla. Ne pistää vaan muut apinan hommiin
mies52v
Puheliaat naiset ärsyttää.
Terävä kieli viestii sitä että voin vituttaa sinua. Akat hilijaa!
Vierailija kirjoitti:
Niinhän naiset sanovat. Pitäisi olla lihakset fyysisestä työstä, mutta toisaalta pitäisi olla korkeasti koulutettu. Sitten pitäisi vielä hoitaa lapsia ja tehdä kotitöitä, kun nainen tekee "uraa". Siinä on jo kolme täysipäiväistä työtä yhdelle päivälle. Ja salilla käyntikin on väärin.
Lihaksikkuus edustaa toksista maskuliinisuutta. Varsinkin yhdistettynä steroideihin.
Toki ap on provo, mutta noin muuten voitaisiin antaa ihmisten olla sellaisia kuin on ja yrittää olla provosoitumatta. Täysin eri asia on, jos joku asettaa itsensä toisen yläpuolelle esim. lihaksikkuutensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikkuus edustaa toksista maskuliinisuutta. Varsinkin yhdistettynä steroideihin.
Puhuminen edustaa toksista feminiinisyyttä. Varsinkin yhdistettynä tyhmyyteen.
Peak feminism