Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hirvittää kaupan työntekijänä mennä töihin
14.03.2020 |
Olet alttiina kaikille ja kaikelle! Käsienpesu ja käsidesi tuntuvat riittämättömiltä ihmispaljouden keskellä. Hanskoja on, mutta en tiedä, onko tarpeeksi usein vaihdettaviksi.. eikä niillä toimi kosketusnäyttöinen kassakone! Toki muitakin työtehtäviä on, mutta yhtä lailla samassa tautipesäkkeessä.
Kolmen lapsen äitinä pelottaa kyllä.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Samat asiakkaat ne tuotteet laittaa hihnalle taas seuraavalla kerralla.