Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirvittää kaupan työntekijänä mennä töihin

Vierailija
14.03.2020 |

Olet alttiina kaikille ja kaikelle! Käsienpesu ja käsidesi tuntuvat riittämättömiltä ihmispaljouden keskellä. Hanskoja on, mutta en tiedä, onko tarpeeksi usein vaihdettaviksi.. eikä niillä toimi kosketusnäyttöinen kassakone! Toki muitakin työtehtäviä on, mutta yhtä lailla samassa tautipesäkkeessä.

Kolmen lapsen äitinä pelottaa kyllä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupat u

voisivat laittaa lapun, että asiakkaat suosisivat etämaksua rahan sijaan.

Se kortti on likaisempi ja kovempi pinta josta viirus tykkää.

Mitä sitten? Sehän pysyy vain asiakkaitten näpeissä.

Samat asiakkaat ne tuotteet laittaa hihnalle taas seuraavalla kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla