Varoitus! Kuukuppi ääntelehtii jos sitä ei tyhjennä ajoissa!
Itselläni kävi näin töissä ja hitto että hävetti! Pimpasta pääsi sellaista hiljaista pärinää ja sitä et pysty edes lihasvoimalla mitenkään kontrolloimaan.Työkaverit oli vieressä ja varmasti kuulivat. Ja tämä ei siis ole mikään vitsi vaan varoituksen sananen uusille kuukupin käyttäjille; ei kannata antaa kupin tulla äärimmilleen täyteen, noloja hetkiä luvassa jos näin käy.
Kommentit (44)
Onko aloittaja se tyyppi, jonka terveysside kitisi ja teekuppikin marisi?
Oletko yliherkistynyt äänille? Eikö ASMR toimi sinulle? Kokeile rauhoittavaa kuukupin kurnutusta! 🌛☕🐸
Luulin, ettei tältä palstalta löydy enää mitään hauskaa kaiken tämän hysterian keskellä, mutta olin väärässä :D
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Vierailija kirjoitti:
Oletko yliherkistynyt äänille? Eikö ASMR toimi sinulle? Kokeile rauhoittavaa kuukupin kurnutusta! 🌛☕🐸
No niin, tytöt. Nyt mikki toosaan ja kurnutusta tubettamaan. Sisällänne pulppuaa rikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella raskaalta ja negatiiviselta tyypiltä.
Mulla ääntelee vaan, jos kuppi on aivan täynnä ja istun pöntölle. Sekin on noloa, kun kuulostaa pierulta....
Sori, mutta sain päivän naurut. Melkein putosin jakkaralta, kun kuvittelin, miten eri naisten kuukupit kurahtelevat ja piippailevat eri tahtiin naisvaltaisella työpaikalla!
Vierailija kirjoitti:
Oletko yliherkistynyt äspråkbadslärardagarna änille? Eikö ASMR toimi sinulle? Kokeile rauhoittavaa kuukupin kurnutusta! 🌛☕🐸
Vähän epäilen sen äänen rauhoittavaa vaikutusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yliherkistynyt äspråkbadslärardagarna änille? Eikö ASMR toimi sinulle? Kokeile rauhoittavaa kuukupin kurnutusta! 🌛☕🐸
Vähän epäilen sen äänen rauhoittavaa vaikutusta...
Äläs nyt. Siitähän tulee mieleen keväinen lampi ja sammakoiden kutusessiot. Ne pitää melkosen konsertin.
Kupista kuului blob ääni lounaspöydässä kun istui alas. Olin laittanut kupin huonosti ja se jäi kasaan. Kun istuin alas niin se aukesi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, voinkin pieraista seuraavan kerran huoletta ja todeta työkavereille, että kuukuppi se vaan tekee temppujaan..
Tai yksin tein voit todeta työkaverille, että "sun kuukuppis taitaa olla täynnä"...
Vierailija kirjoitti:
Kupista kuului blob ääni lounaspöydässä kun istui alas. Olin laittanut kupin huonosti ja se jäi kasaan. Kun istuin alas niin se aukesi.
Äänteleeköhän eri merkit erilailla, vai onko se värkistä kiinni millaset saundit ilmoille pääsee?
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta sain päivän naurut. Melkein putosin jakkaralta, kun kuvittelin, miten eri naisten kuukupit kurahtelevat ja piippailevat eri tahtiin naisvaltaisella työpaikalla!
Ja näin Suomi sai uuden ammattikunnan: pillupoliisit!
Oletko varma, että se oli kuukuppi eikä hamsteri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänteleeköhän eri merkit erilailla, vai onko se värkistä kiinni millaset saundit ilmoille pääsee?
No jos on ihan semmoinen jäätävä xxxl-kampela niin voipi bassot kumahtaa komeasti ja kauas!
Vierailija kirjoitti:
Ja jokuhan täällä leipoi vielä murisevaa piirakkaakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, voinkin pieraista seuraavan kerran huoletta ja todeta työkavereille, että kuukuppi se vaan tekee temppujaan..
Tai yksin tein voit todeta työkaverille, että "sun kuukuppis taitaa olla täynnä"...
No nyt mulla meni kuppi nurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on ihan semmoinen jäätävä xxxl-kampela niin voipi bassot kumahtaa komeasti ja kauas!
Ai kamala. Se vois kuulostaa pappa vainaan loppuun soitetulta haitarilta.
En kestä :D Tuli elävästi mieleen se hevostalli.netin legendaarinen ketju "pimppa maiskuttaa jumpatessa". Kurnutus olisi kyllä vielä pahempaa!