Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus! Kuukuppi ääntelehtii jos sitä ei tyhjennä ajoissa!

Vierailija
14.03.2020 |

Itselläni kävi näin töissä ja hitto että hävetti! Pimpasta pääsi sellaista hiljaista pärinää ja sitä et pysty edes lihasvoimalla mitenkään kontrolloimaan.Työkaverit oli vieressä ja varmasti kuulivat. Ja tämä ei siis ole mikään vitsi vaan varoituksen sananen uusille kuukupin käyttäjille; ei kannata antaa kupin tulla äärimmilleen täyteen, noloja hetkiä luvassa jos näin käy.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä :D Tuli elävästi mieleen se hevostalli.netin legendaarinen ketju "pimppa maiskuttaa jumpatessa". Kurnutus olisi kyllä vielä pahempaa!

Vierailija
22/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja se tyyppi, jonka terveysside kitisi ja teekuppikin marisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yliherkistynyt äänille? Eikö ASMR toimi sinulle? Kokeile rauhoittavaa kuukupin kurnutusta! 🌛☕🐸

Vierailija
24/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, ettei tältä palstalta löydy enää mitään hauskaa kaiken tämän hysterian keskellä, mutta olin väärässä :D

Vierailija
25/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Vierailija
26/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yliherkistynyt äänille? Eikö ASMR toimi sinulle? Kokeile rauhoittavaa kuukupin kurnutusta! 🌛☕🐸

No niin, tytöt. Nyt mikki toosaan ja kurnutusta tubettamaan. Sisällänne pulppuaa rikkaus.

Vierailija
27/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella raskaalta ja negatiiviselta tyypiltä.

Vierailija
28/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ääntelee vaan, jos kuppi on aivan täynnä ja istun pöntölle. Sekin on noloa, kun kuulostaa pierulta....

Vierailija
29/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta sain päivän naurut. Melkein putosin jakkaralta, kun kuvittelin, miten eri naisten kuukupit kurahtelevat ja piippailevat eri tahtiin naisvaltaisella työpaikalla!

Vierailija
30/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yliherkistynyt äspråkbadslärardagarna änille? Eikö ASMR toimi sinulle? Kokeile rauhoittavaa kuukupin kurnutusta! 🌛☕🐸

Vähän epäilen sen äänen rauhoittavaa vaikutusta...

Vierailija
31/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yliherkistynyt äspråkbadslärardagarna änille? Eikö ASMR toimi sinulle? Kokeile rauhoittavaa kuukupin kurnutusta! 🌛☕🐸

Vähän epäilen sen äänen rauhoittavaa vaikutusta...

Äläs nyt. Siitähän tulee mieleen keväinen lampi ja sammakoiden kutusessiot. Ne pitää melkosen konsertin.

Vierailija
32/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupista kuului blob ääni lounaspöydässä kun istui alas. Olin laittanut kupin huonosti ja se jäi kasaan. Kun istuin alas niin se aukesi.

Vierailija
33/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta, voinkin pieraista seuraavan kerran huoletta ja todeta työkavereille, että kuukuppi se vaan tekee temppujaan..

Tai yksin tein voit todeta työkaverille, että "sun kuukuppis taitaa olla täynnä"...

Vierailija
34/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kupista kuului blob ääni lounaspöydässä kun istui alas. Olin laittanut kupin huonosti ja se jäi kasaan. Kun istuin alas niin se aukesi.

Äänteleeköhän eri merkit erilailla, vai onko se värkistä kiinni millaset saundit ilmoille pääsee?

Vierailija
35/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta sain päivän naurut. Melkein putosin jakkaralta, kun kuvittelin, miten eri naisten kuukupit kurahtelevat ja piippailevat eri tahtiin naisvaltaisella työpaikalla!

Ja näin Suomi sai uuden ammattikunnan: pillupoliisit!

Vierailija
36/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että se oli kuukuppi eikä hamsteri?

Vierailija
37/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänteleeköhän eri merkit erilailla, vai onko se värkistä kiinni millaset saundit ilmoille pääsee?

No jos on ihan semmoinen jäätävä xxxl-kampela niin voipi bassot kumahtaa komeasti ja kauas!

Vierailija
38/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jokuhan täällä leipoi vielä murisevaa piirakkaakin!

Vierailija
39/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta, voinkin pieraista seuraavan kerran huoletta ja todeta työkavereille, että kuukuppi se vaan tekee temppujaan..

Tai yksin tein voit todeta työkaverille, että "sun kuukuppis taitaa olla täynnä"...

No nyt mulla meni kuppi nurin.

Vierailija
40/44 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on ihan semmoinen jäätävä xxxl-kampela niin voipi bassot kumahtaa komeasti ja kauas!

Ai kamala. Se vois kuulostaa pappa vainaan loppuun soitetulta haitarilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi