Tuoko teidän mies kaupasta mitä pyydätte? T. Ammattivalittaja
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmettä olet pyytänyt tuomaan, jos se niin hävettävää on? Varmaan dildon ja liukuvoidetta. Mun mies ostais kyllä nekin ihan häpeilemättä.
Terveyssiteitä. Ap
Harmittaa kun joutuu tämän takia menemään kauppaan. Ap
Jotenkin arvasin mistä on kyse. Naiset ei vissiin osaa itse ostaa niitä ajoissa? Sitten miesten pitää nolata itsensä tuomalla piip rättejä. Toivottavasti miehesi lähti kaljalle kun tuollainen kohtuuton vaatimus mitä ei kehtaa selvinpäin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin arvasin mistä on kyse. Naiset ei vissiin osaa itse ostaa niitä ajoissa? Sitten miesten pitää nolata itsensä tuomalla piip rättejä. Toivottavasti miehesi lähti kaljalle kun tuollainen kohtuuton vaatimus mitä ei kehtaa selvinpäin tehdä.
Töihin se lähti. Mä menen itse ne flunssassa ostamaan vaikka tietysti niin eisaisi tehdä. Ap
Kyllä tuo, mutta kuukautissuojat olen aina itse ostanut, en muista että olisin koskaan ketään muuta pyytänyt niitä tuomaan minulle kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmettä olet pyytänyt tuomaan, jos se niin hävettävää on? Varmaan dildon ja liukuvoidetta. Mun mies ostais kyllä nekin ihan häpeilemättä.
Terveyssiteitä. Ap
Miten niin ei kehtaa? Nykyaikana! Osta reippaasti kerralla, ei tarvi miestä pyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssiteitä. Ap
Miten niin ei kehtaa? Nykyaikana! Osta reippaasti kerralla, ei tarvi miestä pyydellä.
Niin, ei kuulemma kehtaa. Yli nelikymppinen ukko. Joo täytyy ostaa reippaasti. Ap
Mun mies (vaikka muuten onkin aika tolvana) tuo kaupasta kaiken kirjoittamani listan mukaan, myös siteet.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies (vaikka muuten onkin aika tolvana) tuo kaupasta kaiken kirjoittamani listan mukaan, myös siteet.
Eikö voinut kirjoittaa puolisostaan yhtä lausetta nätisti? Miksi piti tuoda esiin tuo tolvana-kohta?
No minä en mielelläni kuukautissuojia osta. Syy on se, että kyseessä on aika henkoht. tarvike ja ja mitä nyt hieman ko hyllyjä olen katsellut, niin valikoimaa on aika laajalti. tarvitsee olla tarkat speksit paperilla tai sitten samanaikainen puhelinyhteys tarvitsijaan. Etenkin, jos se "tietty" onkin loppu.
"Maailmassa on 2,5 miljardia naista, eikä heistä kukaan ole samanlainen..."
Minulla ei ole mitään häpeämiseen liittyvää ko. ostokammoa asiaan.
"Jännin" tilanne oli ehkä kun kävin ostamassa raskaustestin apteekista. Mutta kun reippaasti kysyi, niin sekin homma hoitui.