Hamstraan, koska kehotettiin välttämään isoja kauppoja, en maailmanlopun varalle
Siis saako siellä prismassa nyt ravata jatkuvasti väkijoukossa vai ei? Sama taho kehottaa välttämään näitä megamarketteja, ja sit kun teet viikon ostokset itsellesi ja vanhalle äidillesi kerralla ettei tarvitse jatkuvasti käydä altistumassa pöpöille, tämä sama taho nauraa telkkarissa kuinka "jengi hamstraa ihan turhaan, kyllä ruokaa ja vessapaperia riittää". Päättäisivät jo. Ja ei, maailmanlopouun tässä ei hamstrata, vaan siksi ettei tarvitse käydä kuin kerran viikossa siellä pöpöisessä Prismassa.
Kommentit (3)
No niinpä. Ihan kehotettiin myös vaikka tilaamaan ruuat ym kotiin jotta vältetään näitä tautisia väkijoukkoja. Sitten irvaillaan, kun olet tehnyt kerralla enemmän hankintoja - totta helkkarissa ostan useaksi päiväksi kerralla verkkopalvelusta, ettei tartte maksaa toimitusmaksua pian uudelleen. Olen ihan samaan irvailuun kyllästynyt. Heti on "hysteerinen hamsteri" jos hakee enemmän kerralla. En mäkään halua laukata yhtään siellä kaupassa nyt, kun viruksinen porukka pärskii ja käpälöi kamaa siellä. Ihan sama, riittääkö sitä tavaraa, ei tässä siitä ole kyse vaan kotiin jäämisestä.
Mulla ihan sama syy. Ostin kerralla viikoksi. Jos satakin suomalaista ostaa yhtäkkiö kerralla viikoksi niin totta kai se kaupan hylly tyhjenee. En käsitä tätä nauramista. Aion käydä mahdollisimman vähän kodin ulkopuolella nyt, joten ostan viikon tarpeet, nauroi joku palikka tai ei.
Minä ostan niin paljon vessapaperia että seuraavan kerran tarvitsee ostaa ensi vuoden puolella.