Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huolissani astmaa sairastavasta tyttärestäni ja mietin, pitäisikö hänet ottaa pois koulusta? Mutta sitten pitäisi estää myös näkemästä kavereita, käymässä kirjastossa ym

Vierailija
14.03.2020 |

Mitenhän 12v mahtaisi moiseen suhtautua? Tulisi varmaan helvetilliset ajat...
Minua vain pelottaa tytön astma. Peri se isältään ja pienempänä oli usein pikkunuhastakin ensiavussa. Ja nyt sitten liikkuu tauti, joka iskee keuhkoihin. Tyttö on rokotettu influenssaa vastaan mutta siitä tuskin on apua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsenlapsella on myös astma ja hieman flunssaa. Eilen soittetiin terveyskeskukseen ja aloitettiin kortisonikuuri, ilman että näkivät lasta. Samoin tuli kehoitus olla poissa koulusta kaksi viikkoa.

Vierailija
2/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin oman (lievää) astmaa sairastavan 9v eilen koulusta. Ystäväni (infektiolääkäri) mukaan ihan ok ratkaisu pitää astmalasta nyt pois koulusta (muutama vko) että nähdään miten tilanne kehittyy. Kavereita ei toistaiseksi tavata. Kotiin ei ketään vieraita. Itse on terv alalla ja voin joutua hätätilanteessa myös ko potilaita hoitamaan sairaalassa. Puoliso on etätöissä ja tarpeen mukaan isovanhempien asunto karanteerikäytössä (isovanhemmat 2. asunnollaan jo paossa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana osaat varmasti pelotella lapsesi niin, että hän ymmärtää pysyä kotona. Jos on oikein kovapäinen, katsokaa yhdessä video keuhkokuumeeseen kuolemisesta.

Vierailija
4/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret nyt muutenkin pitävät yhteyttä kavereihin puhelimella, eli sikäli ei olisi ongelma. Ja jos nuori tykkää lukea (oletan hänen käyvän kirjastossa siksi eikä häiriköimässä muita kirjastonkäyttäjiä), hanki käyttöön joku e-kirjapalvelu.

Vierailija
5/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla, Otsikkohullu, ole perhettä. Yksin tämänkin päivän hakkaat konetta ja kirjoitat tekstisi otsikkoihin ettei niitä voisi välttyä näkemästä.

Samalla tuo tapasi paljastaa sinut kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
6/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin pois. Annat vaan somettaa enemmän kuin yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi